جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون تمدید مهلت تقدیم دادخواست به هیئت سه نفری


0
0
325
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1345/03/22
تاریخ امضا1345/03/30
تاریخ انتشار1345/05/13
شناسهDBB1EE28-DE92-4E42-B9AA-1D65F9F9F314
تبصره1
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی6249
شماره پرونده78/1226
شماره چاپ1
شماره دوره21
شماره جلد6
شماره صفحه3696

‌قانون تمدید مهلت تقدیم دادخواست به هیئت سه نفری ‌مصوب 1345.3.22 ‌ماده واحده - تبصره ذیل به ماده 12 قانون راجع به اصلاح قانون اراضی دولت و شهرداری‌ها و اوقاف و بانک‌ها مصوب آذر ماه سال 1339 الحاق‌می‌شود.
‌تبصره - متصرفین اعیانی‌های اراضی امامیه (‌مفت‌آباد) در صورتی که در مدت‌های مقرر در شق الف بند 2 ماده واحده قانون اراضی دولت و‌شهرداری‌ها و اوقاف و بانک‌ها مصوب هشتم شهریور ماه سال 1335 و تبصره الحاقی به ماده واحده مذکور مصوب 16 بهمن سال 1335 به جهتی از‌جهات موجه موفق به تقدیم دادخواست نشده باشند اگر قبل از تاریخ تصویب قانون مصوب هشتم شهریور ماه سال 1335 شخصاً در زمین‌های مورد‌بحث با احداث اعیانی تصرف داشته‌اند در صورتی که اراضی مورد تصرف و سکونت مجموعاً از سیصد متر تجاوز ننماید می‌توانند منتهی ظرف سه‌ماه از تاریخ تصویب این قانون دادخواست خود را در قبال اخذ رسید به دفتر هیئت سه نفری تسلیم نمایند و الا به تقاضای مالک طبق قسمت اخیر ماده‌فوق اقدام خواهد شد.
‌مفهوم جمله (‌اشخاصی که بدون اجازه مالکین ساختمان‌هایی در اراضی مزبور نموده و متصرف می‌باشند) مذکور در بند 2 ماده واحده نامبرده مصوب‌هشتم شهریور ماه سال 1335 اعم است از اشخاصی که بدون اجازه مالک تمام زمین یا بدون اجازه شریک یا شرکاء خود در ملک مشاع ساختمان‌کرده‌اند و شق اخیر شامل دادخواست‌هایی می‌شود که در مدت قانونی به هیئت سه نفری داده شده است.
‌قانون بالا مشتمل بر یک ماده پس از تصویب مجلس سنا در تاریخ روز دوشنبه دوم خرداد ماه 1345 در جلسه روز یکشنبه بیست و دوم خرداد ماه یک‌هزار و سیصد و چهل و پنج شمسی مورد تصویب مجلس شورای ملی قرار گرفت.
‌رییس مجلس شورای ملی - مهندس عبدالله ریاضی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی