جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون استفاده مؤسسات درمانی نیروهای مسلح شاهنشاهی و بیمارستان های ژاندارمری و شهربانی کل کشور از قانون استخدام پرستار و ماما و کارمند فنی برای وزارت بهداری


0
0
221
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1345/04/13
تاریخ امضا1345/04/19
تاریخ انتشار1345/05/26
شناسه5F75E384-914C-49E2-ADB8-7765CC157926
تبصره1
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی6260
شماره پرونده102/1250
شماره چاپ1
شماره دوره21
شماره جلد6
شماره صفحه3794

‌قانون استفاده مؤسسات درمانی نیروهای مسلح شاهنشاهی و بیمارستان‌های ژاندارمری و شهربانی کل کشور از قانون‌استخدام پرستار و ماما و کارمند فنی برای وزارت بهداری ‌مصوب 1345.4.13 ‌ماده واحده - به وزارت جنگ و وزارت کشور اجازه داده می‌شود برای استخدام در بیمارستان‌های نیروهای مسلح شاهنشاهی و ژاندارمری و‌شهربانی کل کشور و همچنین درمانگاه‌های تخصصی وابسته به بیمارستان‌های نیروهای مسلح شاهنشاهی از معافیت خدمت خارج از مرکز موضوع‌تبصره ماده 3 (‌قانون استخدام پرستار و ماما و کارمند فنی برای وزارت بهداری) و قسمت اخیر ماده 12 قانون مذکور و تبصره 3 آن استفاده نماید.
‌تبصره - اگر استفاده‌کنندگان از این ماده واحده قبل از ده سال تمام خدمت در سازمان‌های فوق‌الذکر به یکی از مؤسسات دیگر منتقل شوند باید‌بلافاصله مدت خدمت خارج از مرکز را برای مقررات انجام دهند.
‌قانون بالا مشتمل بر یک ماده و یک تبصره در جلسه روز سه‌شنبه بیست و چهارم خرداد ماه یک هزار و سیصد و چهل و پنج به تصویب مجلس شورای‌ملی رسید.
‌رییس مجلس شورای ملی - مهندس عبدالله ریاضی ‌قانون بالا در جلسه روز دوشنبه سیزدهم تیر ماه 1345 به تصویب مجلس سنا رسیده است.


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی