جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون اصلاح قانون تأسیس وزارت آبادانی و مسکن


0
0
238
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1346/10/11
تاریخ امضا1346/10/17
تاریخ انتشار1346/11/02
شناسهB74DF220-CE0E-477E-BA38-5A01EA3C8010
تبصره2
ماده3
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی6678
شماره پرونده36/1490
شماره چاپ1
شماره دوره22
شماره جلد1
شماره صفحه121

‌قانون اصلاح قانون تأسیس وزارت آبادانی و مسکن ‌مصوب 1346.10.11 ‌ماده 1 - از تاریخ تصویب این قانون اداره کل امور اجتماعی و عمران دهات از وزارت کشور منتزع و به وزارت آبادانی و مسکن منتقل می‌شود. کلیه‌وظائف و اختیارات وزارت کشور در مورد انجمن ده (‌به استناد مقررات مربوط به انتخابات انجمن ده و کدخدا) به عهده وزارت آبادانی و مسکن واگذار‌می‌شود.
‌تبصره 1 - آیین‌نامه‌های اجرایی مربوط به وظائف انجمن ده درباره امور آبادانی روستاها و هم چنین آیین‌نامه‌های مربوط به عمران مناطق عشایری‌از طرف وزارت آبادانی و مسکن پیشنهاد و پس از تصویب کمیسیون‌های آبادانی و مسکن مجلسین به موقع اجراء گذارده خواهد شد و تا تصویب‌آیین‌نامه‌های مزبور اداره کل امور اجتماعی و عمران دهات و انجمن و شوراهای مربوطه کماکان بر طبق مقررات سابق وظایف خود را انجام خواهند‌داد.
‌تبصره 2 - آن تعداد از کارکنان وزارت کشور و آن مبلغ از بودجه و دارایی که باید از وزارت کشور به وزارت آبادانی و مسکن منتقل شود به موجب‌تصویبنامه هیأت وزیران تعیین خواهد شد.
‌ماده 2 - از تاریخ تصویب این قانون وظیفه ترویج خانه‌داری از وزارت کشاورزی منتزع و به وزارت آبادانی و مسکن محول می‌شود.
‌کلیه کارکنان و اموال و اعتبارات و تعهدات مربوط به اداره ترویج خانه‌داری از وزارت کشاورزی منتزع و به وزارت آبادانی و مسکن منتقل می‌شود. آن‌عده از کارمندان اداره ترویج خانه داری که فقط عهده‌دار ترویج کشاورزی هستند با اعتبارات مربوط به حقوق و مزایا و وسائل کار طبق پیشنهاد‌وزارتخانه‌های کشاورزی و آبادانی و مسکن و تصویب هیأت وزیران کماکان در اختیار وزارت کشاورزی باقی خواهند ماند.
‌ماده 3 - از تاریخ تصویب این قانون اجرای آن قسمت از وظایف و طرح‌های بهداشتی (‌ساختمانی - لوله‌کشی) مربوط به اداره کل بهداشت محیط‌وزارت بهداری که در روستاها انجام می‌شود و یا خواهد شد با اعتبارات مربوط به وزارت آبادانی و مسکن واگذار می‌گردد.
‌قانون بالا مشتمل بر سه ماده و دو تبصره که در جلسه روز پنجشنبه بیست و سوم آذر ماه یک هزار و سیصد و چهل و شش به تصویب مجلس شورای‌ملی رسیده بود در جلسه روز دوشنبه یازدهم دی ماه یک هزار و سیصد و چهل و شش شمسی به تصویب مجلس سنا رسید.
‌رییس مجلس سنا - مهندس شریف امامی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی