جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

لایحه قانونی اختصاص یازده میلیون روبل از اعتبار موضوع موافقتنامه همکاری فنی و اقتصادی ایران و شوروی راجع به تأمین هزینه قسمتی از ماشین آلات و لوازم و خدمات مرحله اول تأسیس کارخانه ذوب آهن


0
0
359
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1350/03/31
تاریخ امضا1350/04/12
تاریخ انتشار1350/05/10
شناسهCF529BD5-DC12-4DC0-ACC0-18005A9135B5
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی7720
شماره پرونده1972
شماره چاپ1
شماره دوره22
شماره جلد13
شماره صفحه7057

‌لایحه قانونی اختصاص یازده میلیون روبل از اعتبار موضوع موافقتنامه همکاری فنی و اقتصادی ایران و شوروی راجع به‌تأمین هزینه قسمتی از ماشین آلات و لوازم و خدمات مرحله اول تأسیس کارخانه ذوب‌آهن ‌مصوب 1350.3.31 کمیسیون دارایی مجلسین ‌ماده واحده - پیرو تصمیم متخذه مورخ هشتم آبان ماه 1347 کمیسیون دارایی مجلسین در مورد موافقتنامه همکاری فنی و اقتصادی بین دولت‌شاهنشاهی ایران و دولت اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی مورخ 22 ژوئن 1968 که متضمن اعتباری به مبلغ 160 میلیون روبل برای طرحهای‌متعدد منجمله توسعه کارخانه ذوب آهن می‌باشد به دولت اجازه داده می‌شود که مبلغ یازده میلیون روبل از اعتبار فوق را به منظور تأمین هزینه قسمتی‌از ماشین آلات و لوازم و خدمات مربوط به مرحله اول تأسیس کارخانه ذوب آهن (‌موضوع موافقتنامه همکاری مورخ 13 ژانویه 1966 منعقده بین‌دولت شاهنشاهی ایران و دولت اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی مربوط به ایجاد تأسیسات صنعتی منجمله کارخانه ذوب آهن) که با در نظر گرفتن‌توسعه کارخانه مزبور تحویل و انجام گردیده است اختصاص داده و اسناد و مدارک لازم را با نمایندگان دولت اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی‌امضاء و مبادله نماید.
‌لایحه قانونی فوق مشتمل بر یک ماده به استناد قانون نحوه خرید ماشین آلات و سایر لوازم برای اجرای طرحهای مصوب برنامه‌های عمرانی کشور‌مصوب 1345.3.24 در تاریخ روز سه‌شنبه 1350.3.18 به تصویب کمیسیون دارایی مجلس شورای ملی و در تاریخ روز دوشنبه سی و یکم خرداد‌ماه یک هزار و سیصد و پنجاه شمسی به تصویب کمیسیون دارایی مجلس سنا رسید.
‌رییس مجلس سنا جعفر شریف‌امامی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی