جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

الحاق یک تبصره به ماده 13 آیین نامه بیمه افسران و کارمندان نیروهای مسلح شاهنشاهی و ژاندارمری مصوب1337.11.1


0
0
197
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1352/02/30
تاریخ امضا1352/03/08
تاریخ انتشار1352/04/12
شناسهFD42CFE8-BE17-4AE8-937E-B6F3D1C72EC8
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی8287
شماره پرونده2233
شماره چاپ1
شماره دوره23
شماره جلد8
شماره صفحه4107

‌الحاق یک تبصره به ماده 13 آیین‌نامه بیمه افسران و کارمندان نیروهای مسلح شاهنشاهی و ژاندارمری مصوب1337.11.1 ‌مصوب 1352.2.30 کمیسیونهای پارلمانی مجلسین ‌ماده واحده - تبصره زیر به ماده 13 آیین‌نامه قانون بیمه افسران و کارمندان نیروهای مسلح شاهنشاهی و ژاندارمری مصوب 1337.11.1 اضافه و‌مقررات آن از تاریخ تصویب قابل اجرا می‌باشد.
‌تبصره - با افسران، درجه‌داران و افراد کادر ثابت و وظیفه که به استناد مقررات این ماده عملاً وجوهی از صندوق بیمه دریافت می‌دارند به ترتیب زیر‌رفتار خواهد شد:
‌الف - به افسران و درجه‌داران و افراد معلول کادر ثابت که برابر مقررات قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی از حقوق وظیفه یا حقوق‌بازنشستگی استفاده می‌نمایند علاوه بر آن حق معلولیت نیز پرداخت خواهد شد.
ب - افراد وظیفه‌ای که به هر علت معلول شناخته شوند از حقوق وظیفه بازنشستگی استحقاقی و حق معلولیت استفاده خواهند نمود.
ج - با افسران، درجه‌داران و افراد وظیفه‌ای که ضمن عملیات نظامی و یا به سبب خدمت در اثر حوادث دچار نقص عضو شده باشند با تشخیص‌شورای عالی پزشکی نظامی بیمه طبق مقررات ماده 22 این آیین‌نامه رفتار می‌شود. ضمناً با درجه‌داران و افراد وظیفه‌ای که توانایی هر گونه کاری از آنان‌سلب و به تشخیص شورای عالی پزشکی نظامی بیمه از کار افتاده دائمی شناخته شوند طبق مقررات ماده 24 این آیین‌نامه رفتار می‌شود.
‌الحاقیه فوق مشتمل بر یک ماده به استناد ماده 3 قانون بیمه افراد کادر ثابت ارتش و ژاندارمری در مقابل حوادث ناشیه که به مناسبت انجام وظیفه رخ‌می‌دهد پس از تصویب کمیسیونهای دارایی و جنگ مجلس سنا در تاریخ 1352.2.8 به ترتیب در جلسات 25 و 30 اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد‌و پنجاه و دو به تصویب کمیسیونهای نظام و دارایی مجلس شورای ملی رسیده است.
‌نایب رییس مجلس شورای ملی - حسین خطیبی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی