جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون تشکیل صندوق رفاه دانشجویان


0
0
226
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1352/05/17
تاریخ امضا1352/05/22
تاریخ انتشار1352/06/07
شناسهE9FCC8ED-BA92-4E1B-9FE0-A303915D9813
تبصره1
ماده1
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی8334
شماره پرونده2286
شماره چاپ1
شماره دوره23
شماره جلد9
شماره صفحه4972

‌قانون تشکیل صندوق رفاه دانشجویان ‌مصوب 1352.5.17 ‌ماده واحده - به وزارت علوم و آموزش عالی اجازه داده می‌شود با استفاده از اعتبارات دولتی و کمکهای بخش خصوصی صندوق رفاه دانشجویان‌را تشکیل دهد.
‌صندوق مزبور زیر نظر هیأت امناء اداره خواهد شد وظایف صندوق و ترکیب هیأت امناء و اختیارات آنها و ترتیب اداره و بهره‌برداری از وجوه صندوق‌و ضوابط و شرایط اعطای وام و کمک به دانشجویان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و دولتی و نحوه بازپرداخت وامهای دریافتی دانشجویان تابع‌اساسنامه‌ای است که به پیشنهاد وزارت علوم و آموزش عالی به تصویب کمیسیونهای مربوط مجلسین خواهد رسید.
‌اعتبار لازم برای کمک سالانه دولت به صندوق به همین عنوان در قانون بودجه کل کشور منظور می‌شود و در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار‌می‌گیرد.
‌وزارت علوم و آموزش عالی به منظور رفاه دانشجویان خارج از کشور و دانشجویان مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی نیز صندوقهای جداگانه تشکیل‌می‌دهد و اساسنامه مربوط را به ترتیب مذکور پس از تصویب به موقع اجرا می‌گذارد.
‌تبصره - مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی برای استفاده از صندوق رفاه دانشجویان هر سال درصدی متناسب از درآمد خود را طبق اساسنامه این‌قانون به صندوق مربوط پرداخت خواهند کرد.
‌قانون فوق مشتمل بر یک ماده و یک تبصره پس از تصویب مجلس شورای ملی در جلسه فوق‌العاده روز پنجشنبه 4 مرداد ماه 1352 در جلسه‌فوق‌العاده روز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه یک هزار و سیصد و پنجاه و دو شمسی به تصویب مجلس سنا رسیده است.
‌رییس مجلس سنا - جعفر شریف‌امامی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی