جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

آیین نامه پرداخت حق صنف به درجه داران کادر ثابت نیروی زمینی شاهنشاهی ( موضوع قانون اجازه پرداخت مزایای ویژه به افسران و درجه داران ارتش شاهنشاهی مصوب مرداد ماه 1352)


0
0
265
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1352/10/15
تاریخ امضا1352/10/29
تاریخ انتشار1352/11/25
شناسه70A4021C-B327-4A2C-A83A-6DA1C89756F8
ماده10
بند3
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی8474
شماره پرونده2338
شماره چاپ1
شماره دوره23
شماره جلد10
شماره صفحه5174

‌آیین‌نامه پرداخت حق صنف به درجه‌داران کادر ثابت نیروی زمینی شاهنشاهی (‌موضوع قانون اجازه پرداخت مزایای‌ویژه به افسران و درجه‌داران ارتش شاهنشاهی مصوب مرداد ماه 1352) ‌مصوب 1352.10.15 کمیسیونهای پارلمانی مجلسین ‌ماده 1 - به درجه‌داران کادر ثابت که در مشاغل خاص رزمی به طور سازمانی منصوب و عملاً نیز در مشاغل مزبور خدمت می‌نمایند با رعایت‌مقررات این آیین‌نامه مزایایی به عنوان حق صنف پرداخت می‌گردد.
‌ماده 2 - مشاغل خاص رزمی مشمول مقررات این آیین‌نامه با توجه به دشواری خدمت در مشاغل مزبور به سه طبقه تقسیم و حق صنف هر طبقه به‌شرح زیر تعیین می‌شود:

‌الف - طبقه 1 ماهانه 3000 ریال.
ب - طبقه 2 ماهانه 2000 ریال.
ج - طبقه 3 ماهانه 1000 ریال.

‌ماده 3 - مشاغل خاص رزمی مشمول مقررات این آیین‌نامه و طبقه‌بندی آنها و تغییرات بعدی با توجه به هماهنگی نیروها ضمن تعیین شماره ردیف‌تخصصی مربوط پیشنهاد و پس از تصویب در فرمان همگانی ارتش درج می‌گردد.
‌ماده 4 - حق صف درجه‌داران در مدت انتظار خدمت و بدون‌کاری پرداخت نمی‌گردد.
‌ماده 5 - صدور اخطار کتبی از طرف فرمانده گردان مستقل یا تیپ یا مقامات همتراز مبنی بر بی‌انضباطی یا سهل‌انگاری در امور محوله و همچنین‌بی‌مبالاتی در حفظ شرایط تخصصی و جسمی لازم برای انجام کار مربوط موجب قطع تا پنجاه درصد حق صنف حداکثر تا مدت شش ماه و صدور‌اخطار کتبی از طرف مقامات بالاتر موجب قطع تا پنجاه درصد آن حداکثر برای مدت یک سال می‌گردد.
‌ماده 6 - پرداخت حق صف درجه‌دارانی که برای طی دوره یا کارآموزی در تخصص مربوط (‌داخل یا خارج از کشور) اعزام می‌گردند تا مدت چهار‌ماه قطع نمی‌شود.
‌ماده 7 - پرداخت و قطع حق صنف در تمام موارد طبق دستور تیپ مستقل و لشکر و سازمانهای همطراز و بالاتر می‌باشد.(‌دستور قسمتی رده‌مجاز) ‌ماده 8 - پرداخت حق صف به درجه‌داران کادر ثابت در سایر نیروها و سازمانهای ارتش شاهنشاهی که در مشاغل مشابه انجام وظیفه می‌نمایند با‌رعایت مقررات این آیین‌نامه مجاز است.
‌ماده 9 - درجه‌دارانی که از مزایای ویژه حق صف استفاده می‌نمایند نمی‌توانند از حق فنی استفاده نمایند.
‌ماده 10 - مقررات این آیین‌نامه از تاریخ یکم مهر ماه یک هزار و سیصد و پنجاه قابل اجرا می‌باشد.
‌آیین‌نامه فوق مشتمل بر ده ماده به استناد قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی پس از تصویب کمیسیون‌های بودجه و نظام مجلس شورای ملی‌در جلسات شنبه 10 و سه‌شنبه 13 آذر ماه 1352 به ترتیب در جلسات دوشنبه سوم و شنبه پانزدهم دی ماه یک هزار و سیصد و پنجاه و دو شمسی به‌تصویب کمیسیون‌های جنگ و بودجه مجلس سنا رسید.
‌رییس مجلس سنا - جعفر شریف‌امامی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی