جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون اصلاح الحاق ماده واحده به قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی مصوب 1339.3.12


0
0
211
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1353/04/03
تاریخ امضا1353/04/09
تاریخ انتشار1353/04/17
شناسه5072C510-EE5B-490A-8DFE-0E13727E2B08
تبصره2
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی8591
شماره پرونده2413
شماره چاپ2
شماره دوره23
شماره جلد12
شماره صفحه6112

‌قانون اصلاح الحاق ماده واحده به قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی مصوب 1339.3.12 ‌مصوب 1353.4.3 ‌ماده واحده - داوطلبان آموزشگاه‌های درجه‌داری نیروهای مسلح شاهنشاهی در صورتی که حداقل دارای گواهینامه دوره اول متوسطه یا پایان دوره‌راهنمایی تحصیلی باشند و چنین شرطی در مورد آنان برابر اساسنامه‌های آموزشگاه‌های مزبور ضروری باشد پس از طی دوره این آموزشگاه‌ها به درجه‌گروهبان دومی نائل خواهند شد.
‌تبصره 1 - دانش‌آموزان آموزشگاه‌های مذکور در صورتی که مدت دوره آموزشگاه بیش از یک سال باشد در مدت تحصیلات مازاد بر یک سال از‌حقوق ماهانه معادل حقوق درجه گروهبان دومی استفاده خواهند نمود و مدت آموزش مازاد بر یک سال نیز از لحاظ ترفیع بعدی جزو خدمت در درجه‌گروهبان دومی آنان محسوب خواهد گردید.
‌تبصره 2 - دانش‌آموزان آموزشگاه‌های مذکور که دوره آنها بیش از یک سال است در صورتی که در آزمایشهای پایان سال یکم موفقیت حاصل و‌شایستگی‌های لازم را ابراز نمایند و مقتضیات نیرو یا سازمان مربوط نیز ایجاب نماید ممکن است در پایان سال یکم تحصیل به درجه گروهبان دومی‌نائل و بقیه دوره را با همان درجه طی نمایند.
‌قانون فوق مشتمل بر یک ماده و دو تبصره پس از تصویب مجلس شورای ملی در جلسه روز سه‌شنبه هفتم خرداد ماه 1353 در جلسه فوق‌العاده روز‌دوشنبه سوم تیر ماه یک هزار و سیصد و پنجاه و سه شمسی به تصویب مجلس سنا رسید.
‌رییس مجلس سنا - جعفر شریف‌امامی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی