جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون استقرار پایگاه نیروی دریایی شاهنشاهی در چاه بهار


0
0
255
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1356/11/02
تاریخ امضا1356/11/13
تاریخ انتشار1357/01/08
شناسه74213080-8BA4-44F7-B1E0-39165B8A2944
تبصره4
ماده2
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی9692
شماره پرونده2897
شماره چاپ1
شماره دوره24
شماره جلد6
شماره صفحه2860

‌قانون استقرار پایگاه نیروی دریایی شاهنشاهی در چاه‌بهار ‌مصوب 1356.11.2 ‌ماده واحده - به منظور تأمین و تدارک موجبات و وسایل لازم برای اجرای طرح ساختمان و استقرار پایگاه نیروی دریایی شاهنشاهی در منطقه‌چاه‌بهار دولت می‌تواند با رعایت مصالح کشور قسمتی از منطقه چاه‌بهار را برابر حدود و مشخصاتی که در آیین‌نامه اجرایی این قانون تعیین خواهد شد‌منحصراً برای اقدامات و عملیات نیروی دریایی شاهنشاهی به عنوان منطقه ویژه اعلام دارد.
‌تبصره 1 - مقررات مربوط به ورود و خروج اجناس اعم از کالا، ماشین آلات، ادوات، تدارکات و غیره و ورود و خروج و اجازه اقامت و اجازه کار‌اتباع بیگانه همچنین مقررات مربوط به ورود و خروج کشتیها و هواپیماها به منظور حمل تمام یا و قسمتی از اجناس مزبور و اختیارات و صلاحیت‌مقامات مسئول را در اجرای مقررات فوق و به طور کلی هر گونه مقررات مورد نیاز دیگر که برای اجرای طرح مزبور لازم است در آئین‌نامه اجرایی این‌قانون تعیین خواهد شد.
‌تبصره 2 ـ ورود هر گونه اجناس اعم از کالا، ماشین آلات، ادوات، تدارکات و غیره که برای اجرای طرح مزبور لازم است از پرداخت حقوق گمرکی‌و سود بازرگانی و حق ثبت سفارش و هر گونه عوارض دیگر معاف خواهد بود.
‌ورود و خروج بدون اجازه اجناس و کالاها در این منطقه قاچاق تلقی شده و مشمول مقررات مربوط به قاچاق خواهد شد.
‌تبصره 3 - اجرای طرح موضوع این قانون مشمول قانون محاسبات عمومی و قوانین و مقررات مالی و استخدامی عمومی کشور نخواهد بود و نیز‌مقررات قانون کار و قانون تأمین اجتماعی درباره اتباع خارجی اجرا نخواهد شد مقررات استخدامی و مالی و معاملاتی و سایر مقررات لازم در اجرای طرح‌مذکور در آیین‌نامه اجرایی این قانون تعیین خواهد شد.
‌تبصره 4 - وزارت جنگ مجاز است قرارداد یا قراردادهای لازم را برای اجرای طرح با پیمانکار یا پیمانکارانی که صلاحیت آنان مورد تأیید هیأت‌وزیران قرار گیرد منعقد نماید و نیز وزارت جنگ می‌تواند اجرای تمام یا قسمتی از وظایف و اختیاراتی را که به موجب این قانون بر عهده دارد به نیروی‌دریایی شاهنشاهی تفویض نماید.
‌تبصره 5 - آیین‌نامه اجرایی این قانون به پیشنهاد وزارت جنگ به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
‌قانون فوق مشتمل بر یک ماده و پنج تبصره پس از اظهار ملاحظات تصویب مجلس سنا در جلسه روز دوشنبه 2536.10.26، در جلسه روز یکًً‌شنبه‌دوم بهمن ماه دو هزار و پانصد و سی و شش شاهنشاهی به تصویب مجلس شورای ملی رسید.
‌رییس مجلس شورای ملی - عبدالله ریاضی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی