جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چگونه پسر را جذب خودمان کنیم؟


1
0
5470

سلام عرض شد

دختری 20 ساله هستم و دانشجو

متاسفانه متوجه شدم که تواناییه جذب هیچ پسری رو ندارم یعنی تا حالا نشده که بخوام کسی رو جذب کنم و موفق بشم به طور مثال از پسری خوشم اومده بود در دانشگاه که متاسفانه حدس میزنم به احتمال 90 درصد ایشون از دوست بنده خوشش اومده برای همین کشیدم کنار با این که هنوز نظرم بهش جلبه در واقع خودم و با دوستام مقایسه میکنم اونا خیلی خواهان دارن یعنی به چشم دیدم اونم برای ازدواج نه دوستی ولی من هر چی خاستگار داشتم از راه مادر پسر بود و تا حالا پسری حتی به من نگاه هم نکرده؛ برای همین میخوام دیگه به این مسائل فکر نکنم ولی میل جنسی و نیاز به محبت جنس مخالف دارم که بعضی مواقع مانع درس خوندنم میشه

چیکار کنم که این میل کاهش پیدا کنه؟

پزشکی روانشناسی
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

عزیزم از نظر من شما اول بهتره کتاب هنر جذب دیگران از برایان تریسی رو بخونی و همچنین کتاب آیین دوست یابی. قطعا به تو خیلی کمک میکنه. و اینکه نیاز جنسی و محبتی که داری کاملا طبیعی و حق تو. میتونی نیازهای جنسیتو از راه های دیگه مثل خودارضایی رفع کنی تا حداقل مانع درس خوندنت نشه. و همچنین تو این سن کاملا انسان معیارهای خودشو نشناخته که بخواد تصمیم درست بگیره بهتره به خودت زمان بدی

جواب داده شده در ghazal rahmanifar
149 امتیاز


آیا واقعا خود ارضایی پیشنهاد مناسبیه واسه یک دختری که الان نیاز داره روی کار و درسش تمرکز کنه؟ بنده قصد جسارت ندارم ولی اینجور مشاوره ها فقط افراد رو به دام های سخت‌تری مبتلا می کنن و عاقبتی ندارن. ــ محدثه حامدی نسب در 5 سال قبل

چرا پیشنهاد مناسبی نیست؟ عزیزم اون مال قبل از نسل الان و مال تفکرات غلط بود. خب نیاز جنسیشو چکار کنه شما پیشنهاد مناسب بده؟ خودارضایی بهداشتی ترین روش رفع نیاز جنسیه شما هم بیشتر در این زمینه مطالعه کن و پیج organic_mind رو دنبال کن. ایشون اول باید نیازهای ابتداییش رفع بشه که بتونه تمرکز کنه و اول از همه ایشون یه انسانه و نیازشون کاملا طبیعی پس باید برای رفعش کاری کنن ــ ghazal rahmanifar در 5 سال قبل

بله من پیشنهاد مناسب‌تری دارم. دوری گزیدن از تفکران سکسی و به حداقل رساندن پرداختن به امورات جنسی باعث آرامش خیال و دوری شهوت خواهد شد. چه در نسل قدیم و چه در نسل جدید، خود ارضایی باعث ایجاد تمرکز نخواهد شد؛ و بجز حواس پرتی و حقارت نفس نتیجه ای در پی ندارد. نیاز جنسی از جمله نیازهاییست که تا وقتی که به سمتش نروید، به سمت شما نمی آید و فشارش گریبان گیر شما نمی شود. درست است؟ پس بجای خود ارضایی، دوری گزیدن از این موضوع پیشنهاد بهتریست. ــ محدثه حامدی نسب در 5 سال قبل

کلا شما فکر کنم اطلاعی از نیازهای طبیعی یک آدم ندارید مثل اینه که بگه گشنمه بگی بهش فکر نکن سیر میشی خود به خود. این چه حرفی نیاز طبیعیشه باید رفعش کنه تا بتونه تمرکز کنه اصلا ــ ghazal rahmanifar در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


3

با سلام

به طور خلاصه باید بگم که برای ازدواج راه طولانی در پیش دارید و هنوز زوده که بخواید بگید که همه فرصت هام رو از دست دادم. نباید این قضیه برام چالش برانگیز باشه و دلیلش هم مقایسه هستش. هیچوقت خودت رو با دیگران مقایسه نکن. اکثر خواستگار هایی که به از دواج ختم میشن از طریق خانواده اتفاق افتادن.

مطمینن شما هم نمی‌خواید برای داشتن یک رابطه، نیاز های جنسی یک فردی رو برطرف کنید؛ چرا که اون رابطه برای شما هیچ ارزشی نخواهد داشت و غالبا به ازدواج ختم نخواهد شد. و اما اگه می خوای پسر ها جذب شما بشن، باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشی. که این مستلزم داشتن یک خودآگاهی زیاد هستش. همچنین خوش‌پوشی، خوش‌برخورد بودن و آراسته بودن هم به جلب توجه اطرافیانمون کمک می‌کنه. پس در هیچ صورتی سعی نکن صرفا توجه یک پسر رو جلب کنی و به عبارتی جذبش کنی چون به این شکل معمولا به ازدواج ختم نمیشه. رابطه های موفق اکثرا در بستر شناخت خانواده اتفاق میوفته.

لطفا به این فایل صوتی گوش بدید:

ویرایش شده در 4 سال قبل سجاد شفی زاده <m>★</m>
11.1k امتیاز
جواب داده شده در محدثه حامدی نسب
1266 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری