جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چگونگی گرفتن بک لینک pingback


1
0
1131

سلام دوستان عزیز pingback چیست؟ یه بک لینک هایی هستش که در سایت های وردپرسی بصورت pingback گرفته میشه. میخواستم بدونم آیا برای گرفتن همچین بک لینکایی نیاز به نرم افزار هستش یا نه؟ کلاً راه گرفتن بک لینک pingback به چه صورت هستش.

دو نمونه سایت میزارم نگاه کنید.

http://aulaabierta.unahur.edu.ar/esi-se-abre-una-nueva-fase

http://marthamparishcouncil.norfolkparishes.gov.uk/2015/04/26/martham-litter-pick-cleans-up

یا اگه توضیحاتی هستش و راهش رو میدونید یا اینکه باید پلاگینی نوشته بشه هم بگین.

باتشکر

تکنولوژی برنامه-نویسی
سوال شده در حذف شده 25
282 امتیاز


این نوع بک لینک بی ارزش هست نه تنها کمکی به افزایش اعتبار سایت شما نمیکنه بلکه ممکنه به اعتبار آن آسیب برسونه ــ فرید صالحی در 5 سال قبل

@فرید.صالحی میشه یه منبعی برای این موضوع بدید؟ ــ حذف شده 25 در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

سلام. من خودم هم اطلاعات زیادی درباره pingback نداشتم و یک مقداری جستجو کردم و الان نتیجه ای که گرفتم رو باهاتون به اشتراک می زارم. برگرفته از یک مقاله خارجی: (توی ترجمه، بعضی جاها از خودم یک مقدار توضیحات بیشتر دادم)

Been a while since I screwed with those, but a pingback is created when one wordpress blog notifies another wordpress blog it's being linked to. The website you link to has to have their pingbacks allowed.
I used to do custom page titles on my wordpress page for my keywords, then just post a post with 100s of links to other wordpress blogs. Wait 24 hours then 301 that page to wherever you want the links redirected.
It's pretty spammy and probably not worth messing with in the last 4-5 years anyways.

معنی: خیلی وقت پیشا، منم زمانی به شدت درگیر بودم با pingback (و کلا بک لینک گرفتن). یک pinglink زمانی ساخته می شه که یک بلاگ وردپرسی به یک بلاگ وردپرسی دیگه اعلام میکنه که سایتش توی بلاگش لینک شده (یعنی اعلام میکنه که یک بک لینک داده به اون بلاگ وردپرسی دوم). نکته ای که وجود داره اینه که، اون بلاگ وردپرسی دوم هم باید pingbackهاشون فعال باشه که این فرایند (اطلاع رسانی) اتفاق بیوفته.

من عادت داشتم که از عنوان های شخصی سازی شده (مبتنی بر کلید واژگانی که می خواستم) برای عناوین صفحه های سایت وردپرسیم استفاده می کردم. بعد یک پست حاوی 100ها لینک از بلاگ های وردپرسی دیگه منتشر میکردم. 24 ساعت صبر می کردم و سپس اون صفحه ای که ساخته بودم رو (همون که حاوی 100ها لینک از بلاگ های وردپرسی دیگه بود) به یک صفحه ی دلخوایی که می خواستم ریدایرکت 301 میکردم.

این کار ریسک خیلی بالایی داره و احتمال اینکه به عنوان یک اسپمر شناخته بشی توسط موتورهای جستجو و وب سایت های اعتبار دهی مثل موز moz زیاده و توی این 4-5 سال اخیر دیگه ارزش انجام دادن نداره.

طبق برداشتی که من کردم، این آقا میومده یک پست با محتویات و کلید واژه های مربوط به یک موضوع خاص (مثلا تکنولوژی و موبایل) یک پست مینوشته و کلی سایت وردپرسی دیگه (که اوناهم pingbackشون روشن بوده) رو هم لینک میکرده توی پستش. بعد وقتی یه نوتیفیکیشن واسه اونا میرفته، احتمالا اونا هم همین صفحه رو توی محتواهای خودشون لینک میکردن و بعد از گذشت یک زمان کوتاهی، اون صفحه رو کلا ریدایرکت 301 میکرده به یک صفحه ای که دیگه توی اون صفحه جدید هیچ کسی رو لینک نکرده و خلاصه کلی بک لینک میگرفته واسه اون صفحه.

کار کثیفیه و توی این دوره زمونه، به قدری هوشمند شدن انجین ها که به راحتی تشخیص میدن و کلی اسپم اسکورت بالا میره بیخودی. پیشنهاد می کنم انجام ندی این کار رو. از نظر من بهترین راه واسه بک لینک گرفتن، ریپورتاژ آگهی هست. خیلی امنه و گوگل به خوبی باهاش اوکیه.

جواب داده شده در سعید غلامی
860 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


-2

Pingback چیست؟

از نظر مفهومی، پینگ‌بک pingback یکی از چهار نوع linkback هست برای صاحبات وب سایت ها که زمانی که یک بک لینک دریافت میکنن، یک پیام به آنها ارسال می شود. به عبارتی بهتر، آن را میتوان به این شکل تعریف کرد:

ابزاریست که پس از ارجاع دادن به یک وب سایت، به صاحب آن وب سایت یک نوتیفیکیشن ارسال میکند با مضمون اینکه «وب سایت شما یک بک لینک دریافت کرده است»

پس پینگ‌بک برای بک لینک گرفتن نیست، صرفا یک ابزار اطلاع رسانی است که زمانی که بک لینک میگیرید به شما اطلاع رسانی می کند.

پس از بررسی سطحی این ابزار، و خوان نظرات کاربران استفاده کننده از این ابزار، نتیجه ای که گرفتم این هست که خیلی ابزار خوب و محبوبی نیست. همچنین جا داره که یک مقدار توضیحات هم در مورد مفاهیم مرتبط با این موضوع بدم.

بک لینک چیست؟

بک لینک درواقع یک مفهوم است؛ زمانی که وب سایت A در محتوای خود لینکی دارد از وب سایت B، در این صورت میگوییم که وب سایت A یک بک لینک به وب سایت B داده است.

بک لینک ها چه ارزشی دارند؟

به طور کلی، وقتی صحبت از بک لینک backlink (یا اصطلاحا لینک خارجی external link) به میان می آید، موضوع مرتبط با «اعتبار» است.

اعتبار یک وب سایت خب به لحاظ مختلفی سنجیده می شود. به عنوان مثلا رنک الکسای آن، میزان بازدید ها، میزان نرخ پرش و نرخ تبدیل و ... همه و همه هرکدام بیانگر بخشی از اعتبار یک وب سایت است.

ولی در دنیای امروز وب، 2 مفهوم کلی با عناوین «اعتبار دامنه» (domain authority) , «اعتبار صفحه» (page authority) مطرح می شود. این دو مفهوم گنجانده شده در نسبتا دقیق ترین وب سایت اعتباردهی به وب سایت ها هست. وب سایت اعتباردهی مذکور، نامش هست موز moz!

به طور خلاصه، بک لینک ها باعث اعتبار بخشیدن به وب سایت ها می شوند. به عنوان مثال، اگر وب سایت A یک بک لینک به وب سایت B بدهد، این فرایند باعث افزایش اعتبار صفحه و اعتبار دامنه وب سایت B می شود.

بک لینک ها چند نوع هستند؟

بک لینک ها 2 نوع هستند:

  • بک لینک های فالو fallow
  • بک لینک های نو-فالو nofallow

این مورد از در واقع همان مقدار اتریبیوت اچ تی ام ال rel هست. به عنوان مثال: rel="nofollow". بک لینک های فالو اعتبار خیلی بیشتری به وب سایت مقصد میبخشند. ولی خب بک لینک های نو-فالو هم تاثیر محدود تری در افزایش اعتبار وب سایت مقصد دارند.

اسپم اسکور Spam Score چیست؟

نکته ای که باید بدان توجه کرد، مفهومیست تحت عنوان «اسپم اسکور». این بدان معناست که چقدر وب سایت شما محتوای تکراری، بی کیفیت، و بک لینک های ساختگی را دارد.

پس بک لینک ها گاها بسیار مضر عمل میکنند. چرا که اگر moz احساس کند که این بک لینک ها ساختگی هستند و سایت مبدا خودش این بک لینک را به شما نداده است، باعث میشود که اسپم اسکور شما را افزایش دهد که خب این واقعا چیز خوبی نیست.

نتیجه گیری و جمع بندی:

داشتن بک لینک برای وب سایت خیلی خوب و ارزشمند است. اگر:

  1. بک لینک از وب سایتی باشد که اعتبار دامنه بالایی داشته باشد.
  2. بک لینک در صفحه ای باشد که اعتبار صفحه بالایی داشته باشد.
  3. بک لینک در صفحه ای باشد که بک لینک دیگری در آن صفحه نباشد (یا تعداد دیگر بک لینک ها زیاد نباشد)
  4. بک لینک از وب سایتی باشد که اسپم اسکور زیادی نداشته باشد (نهایتا اسپم اسکور 3 قابل قبول است و اسپم اسکور 0 بهترین حالت ممکن است)
  5. بک لینکی که ماندگاری همیشگی داشته باشد؛ چرا که در صورت حذف شدن آن بک لینک بعد از مدتی، اعتبار وب سایت ما مجددا افت خواهد کرد و این تا حدی مضر هست.
ویرایش شده در 5 سال قبل
جواب داده شده در سعید مرادی
1933 امتیاز


پس خوبه که یک نگاهی به این ویدیو بندازی. کلیتش رو توضیح داده. ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری