جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ثبت قیمت دقیق ارز در حین ثبت سفارش توسط کاربر


2
0
1077

سلام دوستان من یه فرم فروش ارز توی سیستم دارم.

کلا روند ثبت درخواست فروش به این صورته :

کاربر ارز رو انتخاب میکنه

مقداری رو که میخواد بفروشه هم وارد میکنه

و بعد یک درخواست ajax برای دریافت مبلغ ریالی که در ازای این مقدار ارز دریافت میکنه, ارسال میشه.

اگر کاربر از این مبلغ راضی بود اون مقدار ارز رو به ادرس کیف پول ما انتقال میده و شماره تراکنش رو در فیلدی که توی فرم قرار داره وارد میکنه و دراخر ثبت درخواست رو میزنه تا ثبت بشه و بعد بررسی اون مبلغ ریالی به کیف پولش انتقال داده میشه. توی کنترلر وقتی که این درخواست ثبت میشه من مجددا مبلغی که کاربر دریافت میکنه رو محاسبه میکنم. حالا مشکل این جاست که ارزهای دیجیتال بصورت لحظه ای درحال تغیر قیمت هستند و حتی یک دقیقه هم فکر نمیکنم قیمت ثابتی داشته باشند. حالا فرض کنید میخواید 1 بیت کوین بفروشید, مبلغی که دریافت میکنید رو 100 میلیون نمایش میده و ثبت درخواست رو میزنید. در حین ذخیره این درخواست , قیمت بیت کوین چند سنت و یا چند دلار کاهش پیدا میکنه و چون مجددا این رو محاسبه میکنیم مبلغ دریافتی شما مثلا 90 میلیون ثبت میشه. خب حالا کاربر میاد میگه چرا توی فرم 100 میلیون نمایش داد و 90 میلیون برام ثبت شده!

تنها چیزی که میخوام اینه که دقیقا همون مبلغی که توی فرم نمایش داده شده براش ثبت بشه اما متاسفانه راه حلی ب ذهنم نمیرسه

میخواستم از همون فرم دریافتش که دیدم با یه اینسپکت و تغیر مبلغ براحتی همه چیو بهم میریزه :))

تکنولوژی لاراول
سوال شده در مجتبی دلشاد
275 امتیاز

1
ببین سوالی که پرسیدی، خیلی به لاراول مرتبط نیست، بیشتر به استراتژی پروژه ای که داری میسازی مربوط میشه. سوال من اینجاست، آیا شما حاضر هستی همون مبلغی رو که به کاربر نشون دادی (توی فرم)، دقیقا همون رو بهش پرداخت کنی اگه تایید کرد؟ (فعلا کاری نداشته باش که از نظر فنی به چه شکلی قابل پیاده سازیه) .. یعنی به عبارت بهتر، آیا شما حاضر هستی اگه بهش گفتی مقدار ریالی ارزت میشه 100 میلیون تومان، بعد بیت کوین گرون ارزون تر شد، و معادل ریالیش میشد 90 میلیون تومان، شما همواره حاضر هستی این ضرر رو متحمل بشی؟ ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

@سعید.مرادی بله کلا این مورد توی عرصه ارزهای دیجیتال طبیعیه که گاهی ضرر میکنی اما من بیشتر به این اهمیت میدم که اعتماد کاربر رو جذب کنم و همه چی دقیق عین همون چیزی که کاربر میبینه باشه ــ مجتبی دلشاد در 5 سال قبل
1
خب در این صورت، برای هر کاربر یه سشن بساز که آخرین قیمتی رو که بهش نشون دادی توش ذخیره کن. و اگه تایید کرد، دیگه قیمت رو محاسبه نکن و از توی سشن مبلغ رو بخون رو برو جلو. اگر هم یک کاربر توی سایتت این توانایی رو بهش دادی که بتونه توی چند تب مختلف معادل قیمت چندین ارز مختلف رو ببینه، باید توی اون سشن، یک آرایه تعریف کنی از تمام آخرین قیمت هایی که بهش نشون دادی. ــ سعید مرادی در 5 سال قبل
1
@سعید.مرادی اها ممنونم راه حل خیلی خوبیه حتما تست میکنم..? ــ مجتبی دلشاد در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری