جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

جوش کاملا قرمز بر روی پوست چیست؟


2
3
4161

سلام کسی میدونه این چیه؟

جوش قرمز

سه هفته س رو گردنم در اومده خوب نمیشه میترسم سرطان پوست باشه

پزشکی پزشکی پوست
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز


دوست عزیز لطفا بفرمایید که آیا خارش هم داره؟ یا وقتی دستتون رو روش میزارید و فشار میدید درد احساس میکنید؟ و اینکه چه مدت هستش که این جوش دراومده و از نحوه روند رشدش هم توضیح بدید لطفا که بزرگتر یا کوچیکتر نبوده قبلا؟ ــ محدثه حامدی نسب در 5 سال قبل

به طور کلی، شبیه جوش عفونت پوستی فولیکول مو هست. این جوش ها به رنگ قرمز هستند و پر از چرک می باشند. هنگامی که جوش سر باز می کند چرک ها به همراه مایع خارج می شوند. البته یک مقدار میزان قرمزی جوش شما بیش از حد هستش و لازمه بیشتر بررسی بشه. ــ محدثه حامدی نسب در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

2

دوست عزیز در فصل تابستان، به دلیل گرمای زیاد، و گاها مصادف شدن آن با خوردن مواد غذایی گرم (مانند عسل، خربزه، تخم مرغ و ..) این نوع جوش به دلیل مسدود شدن غدد عرق و التهاب ایجاد می‌شوند که همین امر باعث قرمزی این جوش ها می شود.

این نوع جوشی که بنده راجع بهش گفتم اگزما نام داره و جوش خطرناکی نیست. عموما این جوش ها همراه با سوزش هستند، ولی اینکه میفرمایید نه درد دارد و نه خارش، بنده این احتمال رو میدم که خونه لخته شده باشد. در هر دوی این حالت جای نگرانی وجود ندارد. در واقع سرطان پوست خب انواع مختلفی دارند که فقط توسط آزمایشات پزشکی (تست پوست یا بافت برداری از پوست) قابل شناسایی هستند. اغلب آنها محدوده وسیع تری از پوست را تحت تاثیر قرار میدهند. مثلا این تصویر:

سرطان پوست

و برای افرادی که دچار سرطان پوست می شوند این نکته را نیز عرض میکنم که جای نگرانی نیست. توسط موارد پایین سرطان پوست قابل درمان و کنترل است:

  • عمل جراحی
  • پرتو درمانی
  • شیمی درمانی
  • درمان فوتودینامیک
  • درمان بیولوژیک
جواب داده شده در محدثه حامدی نسب
1266 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


-1

سلام نه خارش داره و نه فشار میدم درد داره حدود ۳هفته س اول مثه جوش معمولی بود همون روز اول یه بار فشار دادم نزدیک ۵دقیقه خون اومد اما از اون روز تا حالا دست نزدم شاید خودش خوب شه اما بزرگتر شده من ۳۹ سال سن دارم آیا باید به متخصص پوست مراجعه کنم؟

ویرایش شده در 5 سال قبل
جواب داده شده در mostafa moradi
1 امتیاز


دوست عزیز لطفا این پست را حذف کنید و متن خود را در قالب یک پیام در زیر سوال خود بنویسید (با فشار دادن بر روی دکمه آبی رنگ افزودن پیام) ــ سروش قادری نسب در 5 سال قبل

سلام نه خارش داره و نه فشار میدم درد داره حدود ۳هفته س اول مثه جوش معمولی بود همون روز اول یه بار فشار دادم نزدیک ۵دقیقه خون اومد اما از اون روز تا حالا دست نزدم شاید خودش خوب شه اما بزرگتر شده من ۳۹ سال سن دارم آیا باید به متخصص پوست مراجعه کنم؟ ــ mostafa moradi در 5 سال قبل

میتونم با سوزن سرنگ خون رو خارج کنم ــ mostafa moradi در 5 سال قبل

خير ترجيحا اين كار را ابه مدت حداقل ١ هفته انجام نديد تا واكنش جوش را ببينيم. ــ محدثه حامدی نسب در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری