جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ساختار جملات یا سوالات انگلیسی که اخرش با حروف اضافه تموم میشه!


0
0
3028

سلام نمیدونم عنوان سوالم درسته یا نه!مشکلی که دارم اینکه در سوال who do you go with? چرا with در اخر اومده؟ یا همچین در سوال پایین حرف in در اخر اومده ، What does insulin play a role in وحتی من دیالوگ و متن های زیادی شنیدم و دیدم که الان حضورذهن ندارم اما با about ، to یا by در اخر جمله تموم میشه , سوال اصلی م اینه که به عنوان کسی که داره انگلیسی یاد میگیره ،چطور بتونم به درستی ازشون استفاده بکنم یا بهتر بگم این جور جملات یا سوالات رو produce بکنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

زبان شناسی انگلیسی
سوال شده در komail nk
6 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

قبل از هر چیزی پیشنهاد میکنم که مقاله Ending a Sentence with a Preposition رو مطالعه کنید.

و اگه بخوام پاسخ مختصری به سوال شما بدم، باید بگم که، اگر قصد دارید که یک نامه رسمی یا یک گزارش روزانه تهیه کنید، سعی کنید از قواعد ساده و کلی زبان انگلیسی استفاده کنید. در واقع استفاده از یک «حرف اضافه» در انتهای یک جمله انگلیسی جزو مواردیه که عموما توی جملات بچه ها دیده نمیشه؛ اصطلاحا میشه گفت یک مقداریه ساختار پیشرفته و advance هست.

حرف اضافه چیه؟

حرف اضافه یک در واقع یک کلمه ایه که دو کلمه دیگه رو بهم وصل میکنه و یک ارتباطی بینشون برقرار میکنه. در خیلی از مواقع حرف اضافه برای مفاهیمی مثل زمان و مکان استفاده میشه، به عنوان مثال: under, around, after. همچنین گاهی اوقات هم با حروف اضافه هایی مواجه میشیم که متشکل از دو کلمه هستن مثل: along with, on top of, except for. لیست حروف اضافه در انگلیسی را میتونید از دانلود کنید.

آیا پایان دادن به جمله انگلیسی با حرف اضافه قابل قبول است؟

در واقع این ساختار از گرامر لاتین به زبان انگلیسی وارد شده؛ بعضی وقتا پیش میاد که بخوایم خیلی رسمی و با قواعد ساخت یافته انگلیسی رو بنویسیم یا بگیم و جلوگیری میکنیم از اینکه جملمون با حرف اضافه تموم نشه، که نهایتا هم یک جمله ای عجیب غریبی میشه که یه سری کلمات رو به صورت اضافه و یا تکراری توش استفاده میکنیم. یعنی جمله:

Who is he going to the movies with?

خیلی طبیعی تر و سلیس تر از جمله:

With whom is he going to the movies?

هستش. پس هر زمانی که لازم شد جملمون رو با حرف اضافه به اتمام برسونیم میتونیم این کار رو انجام بدیم و موردی نیست. البته اینم بگم که جملاتی که با حرف اضافه تموم میشن خیلی رسمی نیستن، یعنی این جمله:

Where are you coming from?

نسبت به جمله پایین، واقعا رسمی نیست:

From where are you coming?

برای ساختن جملات به این شکل هم (که با حرف اضافه به پایان میرسن) خیلی ساختار خاصی جایی ندیدم، واضحه دیگه، یک سری جمله که ببینید که به این شکل باشه خود به خود ذهنتون به همین سمت میره. مثلا اگه فاعل (it) توی جملتون ذکر شده و در ادامش دارید به همون اشاره میکنید دیگه لازم نیست در انتهای جمله بکارش ببرید و بزارید جملتون با همون حرف اضافه باز بمونه. مثلا:

Is it the company you're working for it?
جواب داده شده در هانیه پورزنگنه
1112 امتیاز


تشکر فراوان ــ komail nk در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام در این نوع سوالات با who و what و where ...... شروع میشه و با حرف اضافه همیشه تموم میشه مثال ها : where are you from ? I am from Thailand what was he afraid of ? Jack was afraid which hospital is he in ? Tom's father is in hospital who with /who id she going with ? Kate is going on holiday

جواب داده شده در ali sharifi
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری