جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ﭼﺮا ﺑﻌﻀﯽ وﻗﺖ ﻫﺎ در اول ﺟﻤﻠﻪ ، ﺣﺮوف را ﺑﺼﻮرت ingدار می نویسن


3
1
4490

ﺳﻼم ﭼﺮا ﺑﻌﻀﯽ وﻗﺖ ﻫﺎ در اول ﺟﻤﻠﻪ ، ﺣﺮوف را ﺑﺼﻮرت ingدار می نویسن؟ مثلا این جمله را در نظر بگیرید که برای این مورد میزنم: .studying harder, you can pass the term میخوام اگه ممکن هست دلیل خودتان را با ذکر یک مثال بگویید که ابهام آن برایم رفع بشود چون واقعا برام سواله که چرا اول جمله ؟!

زبان شناسی انگلیسی
سوال شده در احسان شریفیان
1568 امتیاز


فكر ميكنم زماني كه ميخوايم از يك فعل به عنوان مصدر استفاده كنيم اونو در اول جمله به همراه ing بكار ميبريم. جمله شما به معني “سخت تر تلاش كن، تة ميتوني اين ترم رو پاسخ كني" هست. ــ هانیه پورزنگنه در 6 سال قبل
2
پاسختون رو لطفا اگه امکانش براتون مقدوره با یک مثال بزنید تا درک بهتری ازش داشته باشیم.ممنونم ــ احسان شریفیان در 6 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

4

وقت هایی که فعل رو میخایم ب صورت فاعل بیاریم اونو به صورت ing دار مینویسیم مثلا Studying hard can help you pass the test یعنی سخت درس خوندن میتونه ب شما کمک کنه ک تست رو قبول شین... اینجا دیگه studying یه فعل نیست بلکه یه اسم یا مصدر هست که توی جمله یه فاعل حساب میشه... توی مثال شما هم این در اصل میگه with studying harder, you can pass the term فکر میکنم این جمله فورمال تر باشه یا مثلا: Eating healthy food can improve your life style خوردن غذای سالم میتونه سبک زندگیتونو ارتقا بده ( همونطور که میبینید اینجا به صورت مصدر ترجمه شده)

اما بعضی مواقع هم میتونه به یه شکل دیگه باشه وقتی دوتا کار داره همزمان اتفاق میفته ، میتونیم به این شکل بگیم: Trying to stay calm, i told them it wasnt me who broke the window در حالی که سعی میکردم اروم باشم، بهشون گفتم کسی ک پنجره رو شکست من نبودم

جواب داده شده در Mohammad Beigi
631 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

از ترکیب فعل+ing در زبان انگلیسی مصدر به وجود میاد که نوعی اسم هست و دیگه فعل نیست. مصدر ها مثل بقیه‌ی اسم ها میتونن در جایگاه فاعلی یا مفعولی قرار بگیرن، مثال:

working is hard

ترجمه: کار کردن، سخت است

در این مثال فعل جمله در انگلیسی is است و working فعل نیست، همان طور که در ترجمه ی فارسی «است» فعل جمله محسوب می شود، نه «کار کردن»

مثال دوم:

by studying harder, you can pass the semester

ترجمه: با بیشتر در خوندن، میتونی ترم رو پاس کنی

در این مثال نیز، studying فعل جمله محسوب نمی شود.

مثال:

i hove painting

ترجمه: نقاشی کشیدن رو دوست دارم

در این مثال هم painting فعل نیست و مصدر است که در جایگاه مفعولی به کار رفته است

جواب داده شده در متین غلامی
373 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری