جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چرا کسی رو ندارم ؟


0
0
1008

من ی دختر دبیرستانی هستم . از بچگی اینستاگرام داشتم ولی پیجم فیک بود و کسی اجازه فالو نداشت و خودمم کسی رو فالو نمیکردم . تا اینکه تصمیم گرفتم پیجمو درست کنم و بقیه رو فالو کنم و فالو بشم . من دوست ندارم اقوام رو فالو کنم . دوست دارم پیجم یک محیط صمیمی باشه و استرس قضاوت شدن نداشته باشم . برای همین تصمیم گرفتم دوستامو فالو کنم . ولی هرکاری کردم بیشتر از ده نفر نشد تعدادشون . با اینکه خیلی ها هستن که مثل من پیجشون خصوصی و دوستانه هست و دویست نفر و بیشتر فالوور دارن . با خودم گفتم شاید من خیلی تنهام که آدمای اطرافم انقدر کمن . واقعا نمیدونم چکار کنم . اصلا دلم نمیخواد کسی که پیج منو میبینه فکر کنه من ده نفر آدم توی زندگیم دارم . اگر اینطوری باشه دیگه کسی رو فالو نمیکنم چون آبروم میره . تو رو خدا کمکم کنید . به خاطر همین ب شدت اعتماد ب نفسم کم شده و احساس ناامنیتی میکنم

اجتماعی اینستاگرام
سوال شده در nͥazͣaͫn?n❖
1 امتیاز

1
لطفا سوالتون رو ویرایش کنید و اطلاعات بیشتری از خودتون بهش اضافه کنید. اینکه چند فرزند هستید، ساکن چه شهری هستید؟ شغل پدر و مادرتون چیه؟ رابطتتون با خانوادتون به چه شکلیه؟ درستون خوبه یا نه؟ دوستان صمیمیتون چه ویژگی هایی دارن؟ تا به حال ارائه ای برای چند نفر داشتید مثل ارائه یک مقاله در مدرسه؟ (خوب پیش رفته یا نه؟) .. از ویژگی های اخلاقیتون هم بفرمایید لطفا، مثلا زودرنج هستید؟ حساس هستید؟ منظم هستید؟ یا .. ــ محدثه حامدی نسب در 3 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

4 جواب

0

خواهر عزیزم متاسفانه شما از کمبود اعتماد به نفس رنج میبرین که این مسئله که توسط دیگران تائید بشین ملکه ی ذهن شما شده . همونطور که توی قرآن اومده ( فلله العزة جمیعا ): پس همه ی عزت ها در نزد خداست. شما اگر با اعمال نیک خودتونو پیش خدا عزیز کنین یقیناً خدا شما رو بین بنده هاش عزیز میکنه مثل شهید حججی و سردار سلیمانی.

جواب داده شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام خانومه بی کس! چونکه کسیکه بخواد دوست و دوستدار از طریق تعداد فالووراش پیدا کنه یه آدمیه که کسی میل نداره فالوش کنه و اصلا درحد دوستی نیست و جذابیتی نداره...اون همون کسیه که آخرش با کون تکون دادنو چاک ممه و لباسای سکسی پوشیدنو قمبل کردن مجبور میشه جلب توجه کنه اگرم همچین کاری نمیکنه چون از خانواده و فامیلاش میترسه وگرنه میکرد. آخه اینستاگرام چیه که استرس زندگیو اعتماد بنفستو پایین بالا کنه؟! من خودم کلی دوستو دوسدختر داشتمو دارم ولی واقعا دوماه یبارم اینستاگرام نمیرم ( درضمن مثله دوستان بخاطر ضعفم نمیگم اینستا چیه چون چندهزارتا فالوور دارم saeed.haddadi1 میتونین چک کنین)بخدا امسال یه پستم نذاشتم هنوز. ولی عکسای تلگراممو نگاه کنین میفهمین زندگیم چیه ولی دلیلی نداره بخوام نمایشش بدم. نباید انقد شوتو توهمیو پرت باشی که زندگی واقعی با مجازی مخلوط بشه و غرق در دنیای تفکراتو قضاوتای دیگران بشی. آخه اگه بدونی اون آدما چقدر تو و من براشون کم اهمیتیم انقدر جدی نمیگیری آخه کی با تو و زندگیت کار داره؟! تو انقدر ضعیفیو ناتوان که از بیکاریو کاری نداشتن مجبوری به این چرتو پرتا فکرکنیو هم دوستی میلی نخواهد داشت به دوستی با یکی مثه تو که افکارش درین حد سطحیو تاسف انگیزه هم خودت روزبه روز له له بیشتر میزنی جلب توجه و گدایی محبت بکنی. بجای این چیزا یکم یاد بگیر و خودتو آگاهو قوی کن اونم نه چرتو پرت حفظ کنی فکر کنی الان خیلی میدونی. نظام فکریه خودتو تکامل ببخش.

جواب داده شده در Mr Boy
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

من فکر میکنم دوستان آدم به مرور زمان زیاد می شوند. هرچه سن آدم بالاتر می رود با مردم بیشتری حشر و نشر پیدا میکند و وقت می گذراند. مخصوصاً در دوران دانشگاه و یا سربازی دوستان بسیاری پیدا می کنید. فعالیت های اجتماعی کمک می کند که دوستان جدیدی پیدا کنید. مثلاً کارهای داوطلبانه در کتابخانه و مسجد و هلال احمر و فرهنگسراها و مدرسه. انجام فعالیت فوق برنامه مثل شرکت کردن در یک دوره آموزشی جدا از تقویم آموزشی مدرسه. مانند سفالگری و خیاطی و نقاشی و ... همه فضاهایی هستند که در آنها با افراد بسیاری رو در رو می شوید و دوستان خوبی پیدا خواهید کرد. در دوران دبیرستان هنوز شما کاملاً اجتماعی نشدید و به نوعی در حال گذار از فضای خانه و خانواده و مدرسه به فضای بزرگ اجتماع هستید. کمی صبور باشید و به مرور زمان شخصیت اجتماعی خودتان رو کشف کنید و از این فرایند لذت ببرید.

ویرایش شده در 3 سال قبل
جواب داده شده در دکتر فرشاد
11 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام عزیزم مطمئنم در طی زمانی دوست های خیلی خوبی پیدا میکنی که فالوت میکنن اما قبل از اون یادت باشه ارزش شما به مهربونی، همدلی و صداقتی هست که داری و افراد اگر قرار باشه بخاطر تعداد فالور قضاوتت کنن کار اونا اشتباهه و بهتره از زندگیت بیرون باشن، اینستاگرام یه جایی برای تفریح و سرگرمی هست ولیزندگی واقعی متفاوت از اون چیزی که در اینستاگرام میبینی. ما در زندگی واقعی کنار دوستامون رشد میکنیم از هم حمایت میکنیم و در شرایط سخت و آسون غم و شادی رو با اونها شریک میشیم و این راه درست و آسون هست. بعد از گذشت زمان متوجه میشی هیچی شبیه اون چیزی که اولش فکر میکردیم نبود پس اجازه بده زمان داستان واقعی رو بهت نشون بده و از زندگیت لذت ببر.خیلی مراقب خودت باش

جواب داده شده در Tabasom Mosavi
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری