جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

استخراج فایلهای ویدیویی قفل شده توسط ThunderSoft Video Password Protect


1
2
9350

درود بر شماآیا راهی برای استخراج فایلهای ویدیویی قفل شده توسط ThunderSoft Video Password Protect وجود دارهاین فایلها توسط نرم افزار ThunderSoft GemPlayer اجرا میشن که باید Machine ID رو به سازنده ویدیو بدیم و یک کد دریافت کنیممن کد باز کردن فایل رو دارم و میخوام ویدیوها رو از درون فایل رمزگذاری شده با پسوند gem استخراج کنمآیا ابزاری برای اینکار وجود داره؟

تکنولوژی کامپیوتر
سوال شده در امیرحمزه باقری
18 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

5 جواب

2

نرم افزای ThunderSoft دقیقا به همین منظور طراحی شده که یک سری فایل ویدیوی رو اینکریپت کنه و هدفش هم حفظ و حمایت از کپی رایت و نگهداری لایسنس هست. پس بدون داشتن پسوورد نه قطعا نمیشه چیزی رو استخراج کرد. الگوریتم اینکریپت کردن این نرم افزار داینامیکه و یک مدل ثابت نیست که به راحتی بتونن راه دور زدنش رو بسازن. ولی طبق سوال شما، کد فایل های ویدویی رو دارید و صرفا هدفتون این هست که ویدیو ها رو خارج بکنید از دغدغه ی کد وارد کردن.

طبق داکیومنتیشن خود نرم افزار :

این یکی از قابلیت های نرم افزار هست که به خوبی اشاره شده قابلیت export کردن فایل ها هم وجود داره:

Allow exports as GEM file or EXE file, for EXE files, it be can open it directly without install any video player. For GEM files, only can playback in ThunderSoft GemPlayer which is a free video player.

پس شما میتونید یک بار برای همیشه از فایل ها اکسپورت بگیرید حالا یا با فرمت GEM یا با فرمت EXE و بعد از اون هم با پلیر خودشون (ThunderSoft GemPlayer) بدون نیاز به وارد کردن همیشگی پسوورد، از فایل ها استفاده کنید.


اینم بگم که اگه قصد دارید کلا فایل های ویدیویی رو با فرمت های ویدیویی مثل MP4، AVI، MKV یا .. استخراج کنید، باید بگم که امکانش نیست. اگه خیلی اصرار دارید، میتونید موقع پخش ویدیو، اسکرین رو رکورد کنید.

ویرایش شده در 3 سال قبل
جواب داده شده در ساناز رضایی
1366 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

با سلام یعنی به صورت آنلاین هم نمیشه تبدیل به mp4 کرد؟؟

پلیت استیل یک ممنون .

جواب داده شده در کریم  خلیلی
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

روی ماشین مجازی نصب کنید، اسکرین ریکوردر رو روی سیستم میزبان اجرا کیند

جواب داده شده در Jalal Maheri
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام کسی راه حلی پیدا کرده ؟ من پسورد رو دارم برای راحتی استفاده میخوام به یه فرمت ویدیویی ساده که با پلیر عادی پلی بشه تبدیل کنم.

جواب داده شده در pos kadeh
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

از این برنامه نمیشه اسکرین رکورد گرفت دوست عزیز

جواب داده شده در mahyar persian
11 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری