جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چگونه اندروید گوشی را بروزرسانی کنیم


0
0
681

سلام خسته نباشید? من گوشیمhonor3cهست و توی اینترنت خوندم که میشه اندرویدشو بروز کرد و بردم موبایل فروشی که برام بروز کنه ولی گفت نمیشه گفتم چرا و عکس اون سایته که دانلود اندروید ۵ رو گذاشته بود رو نشون دادم گفت نمیشه اونو روت کردنش? اگه بهم بگین این حرفی که اون آقا زد ینی چی و واقعا میشه اندرویدشو بروزرسانی کرد یانه ممنون میشم

تکنولوژی اندروید
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز


روت کردن گوشی اندروید اصطلاحا یعنی شکستن قفل گوشی (که توی iOS بهش میگن jail break). اصلا پیشنهاد نمیکنم انجام بدید صرفا به خاطر یک بروزرسانی. منظور فروشنده این بوده که باید محدودیتی که سازنده گوشی برای آخرین ورژن اندروید تعیین کرده رو بشکونیم بعد میتونیم بروزرسانی کنیم. ــ سروش قادری نسب در 3 سال قبل

ممنون??? ــ ناشناس در 3 سال قبل

من این رفرنس رو دیدم که توضیح داده چطور میتونید اندروید گوشیتون رو به ورژن 6.0.1 ارتقا بدید؛ ولی مطمین نیستم که کار استانداردی هست یا نه. ــ باران عزیزالسادات در 3 سال قبل

ممنون??? ــ ناشناس در 3 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

1

احتمالا مفهوم «root» رو توجه نشدید. واژه روت به معنی ریشه هست و اصطلاحا در اینجا یعنی هسته مرکزی دستگاه موبایلتون.

توی کارخونه، یک سری تنظیمات ثابت رو روی هر دستگاه تنظیم میکنن. مثلا برای گوشی شما توی تنظیماتش کارخونه تنظیم کرده که آخرین نسخه اندروید سازگار با موبایل شما مثلا 4.4 هست، به همین خاطر، شما بعد از این نسخه، دیگه پیام بروزرسانی سیستم عامل رو دریافت نمیکنید و نمیتونید به نسخه های بعدی ارتقا بدید ورژن اندرویدتون رو.

حالا این موبایل فروشی که شما مراجعه کردید، احتمالا چک کرده دیده آخرین ورژن قابل پشتیبانی گوشی شما از نسخه 5 اندروید پایین تر هست و به شما اعلام کرده که قابل بروزرسانی نیست. بعد شما بهش یک وب سایت رو نشون دادید که توضیح داده میشه، بعد موبایل فروشی به شما گفته که در صورتی میشه که گوشی روت شده باشه. یعنی با یک سری عملیات (که غیر استاندارد هست و ریسک داره) تنظیمات ثابت پیش فرض کارخونه رو تغییر دادن و این بروزرسانی برای مدل گوشی شما، فقط برای گوشی هایی امکانش هست که روت شدن.


در این لینک ویکی پدیا راجع به گوشی Huawei Honor 3C به وضوح اشاره شده که:

This phone is shipped with Android 4.2.2, with the EMUI 2.0 lite. It is updated by Huawei to EMUI 3.0(Android 4.4)in July 2015 and further supported by unofficial builds until Android 7.1.

همونطور که میبینید، گفته شده که گوشی شما با اندروید نسخه 4.2.2 به فروش میرسیده و تا اندروید نسخه 4.4 قابل بروز رسانی بوده، و از این نسخه به بالا (تا ورژن 7.1)، به صورت غیر رسمی پشتیبانی شده.

ویرایش شده در 3 سال قبل
جواب داده شده در سعید مرادی
1933 امتیاز


سلام چند تا سوال داشتم اگه تنظیمات گوشی اینه که اندرویدش بالاتر نره پس چرا سایت ها لینک دانلود گذاشتن و از کجا میتونم بفهمم که دیگه نمیشه ارتقا داد اخه اون موبایل بنظرم جواب درستی نداد چون فقط یه نگاه به گوشیم کرد و حواسش توی گوشیش بود ــ ناشناس در 3 سال قبل

پاسخم رو ویرایش کردم و براتون توضیحاتی که پرسیدید رو اضافه کردم. ــ سعید مرادی در 3 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری