جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

در رابطه با اختلاف در شراکت و فروش سهام یک شرکت تولید تجهیزات پزشکی


0
0
655

درود

من مدیرعامل یک شرکت تولید تجهیزات پزشکی،‌با سابقه عضویت در مرکز رشد دانشگاه، هستم و تقریبا از ۱۳۹۸/۹/۲۱ به دلیل اشتباهات خود و عدم همکاری یکی از شریکان برای انحام طرح های من به عنوان یک مدیرعامل (‌ماند انجام فرایند ساخت قطعات به صورت دور کاری و ...)،‌ تقاضای خروج از سمت مدیر عاملیت و واگذاری این پست به این شریک معترض و یا یک فرد جدید، را دادم.

مننتها بعد از سال ۹۸ این شریک با وجود نسب نزدیک خانوادگی درجه ۲ و استفاده از اعتبار دوشریک دیگر و حمایت های بسیار مانند تامین محل کارگاه بدون دریافت اجاره، پرداخت مالی در صورت نیاز از سمت سایر اعضای شرکت و برداشت تقریبا کامل سود بدست اماده از فروش محصولات توسط ایشان و همکاری و اشتیاق من برای انجام کار سخت و طاقت فرسای چند رشته ای از قبیل طراحی CAD چند دستگاه، برنامه نویسی میکروکنترلر با زبان های محتلف از قبیل MicroC، MicroBasic، Arduino، QT و کار با چندین سحت افزار ازقبیل Raspbeery و ...، این شریک معترض با ادعای عدم پرداخت مالی حقوق و مخارج زندگی زن و بچه های خود ، حتی با وجود امکان دریافت وام برای رشد شرکت و افزایش میزان تولید و سود بیشتر با انجام فرایند تدریجی تولید قطعات از طریق دورکاری، با تکیه بر عدم مسولیت پذیری و فرافکنی اشتباهات خود بر روی دیگران ، در صدد ایجاد ترس یا بی تفاوتی در دو عضو دیگر شرکت بوده که تا حد زیادی در این کار موفق بوده و با مورد حمله قرار دادن من و سایر اعضای شرکت و ... و با توجه به انجام برخی از اشتباهات از سمت من در این مسیر،‌ ادعای مالکیت کل شرکت را کرده و حتی با ارایه پیشنهاد:

  • استفاده از سیستم مشاوره ای مرکز رشد دانشگاه یا متخصین دیگر، برای وارد شدن به جزییات مشکل و حل آن

با بیان اینکه من خودم به دیگران مشاوره می دهم، با وجود بودن در یک ساختار حانوادگی، این گزینه را هم رد کرده است.

البته این شریک معترض همیشه در خواست پرداخت های مالی بیشتری را داشته و با بیان اینگه من وقتم را در اینجا تلف می کنم، اعتراض خود را مطر ح می کرده است که احتمالا به دلیل شرایط خوب فراهم شده برای ایشان از قبیل کارگاه و مکان رایگان، همکاری چند متخصص از قبیل من و ۲ پزشک دیگر (اعضای هیات مدیره) برای مشاورههای تخصصی مربوط به زمینه کاری ایشان و انجام برخی پیگری های از سمت ایشان و همچنین استفاده از اعتبار و ابروی ایشان در شهر، محیط دانشگاهی، بازار فروش و شهرستان به صورت رایگان، همچنان با وجود بیان اینکه اگر لازم به جدایی هست من با اینکار مشکلی ندارم و باز بودن مسیر جدایی در زمان نداشتن علاقه یا تمایل برای ادامه این همکاری، باز هم از حدود سال ۱۳۹۵ از این امکانات بهره برده و در نهایت چنین رفتاری را از خود نشان داده است.!

البته این وضعیت تا حدی نشان دهنده غرور یا ...،‌در این شخصیت می باشد، که به خاطر تمایل به لاپوشانی در محیط خانوادگی و بسته بودن محیط خانوادگی برای دریافت مشاوره های تخصصی و ...، در این وضعیت من تمامی وسایل شرکت را به ایشان تحویل دادم. در نهایت این دو سال ( از آبان ۱۳۹۸ ا کنون!) و بعد از کلی صحبت با این شریک معترض و به ظاهر در آغوش کشیدن ها و صحبت های صمیمانه و قول دادن برای فکر کردن و حل شدن مشکلات از سمت ایشان، در حدود فروردین سال ۱۴۰۰ با اعتراض ایشان و تقاضای بلاک کردن تماس ها از سمت ایشان روبرو شدم!

در این وضعیت، من از سال ۹۸ همچنان در حال دادن هزینه هایی مانند انجام کارهای مالیاتی، حسابرسی ها و پاسخگویی به گارانتی دستگاه های خراب شده، خراب شدن رزومه کاری و عدم درآمد از حاصل کارهای انجام شده در این چند سال و ...، می باشم و در صورت اعتراض به وضعیت رخ داده، با پیشنهاد سایر اعضای هیات مدیره این شرکت منبی بر انحلال این شرکت روبرو می شوم.

البته اینکار از نظر من حتی بدون در نظرگرفتن ارزش ریالی شرکت، به نوعی اشتباه و تایید رفتار نادرست رخ داده از سمت این شریک می باشد،‌که البته به نظر می رسد،‌ هزینه انجام آن برای سایر اعضای هیات مدیره به دیلیل ساختار خاص فکری آنها، مهمتر از درست بودن انجام آن می باشد.

در این وضعیت من به دلیل اشتباهاتی مانند این مورد زیر:

  • حواس پرتی های رخ داده به دلیل اضطراب بالای کار و تاثیر منفی برخی از مشکلات روحی من در طول این دوره کاری (‌ماند بیماری افسردگی شدیدی یا اسکیزوافکتیو و ...) بر روی فرایند کاری شرکت و ...

قید مسولیت را در ساختار کاری خود بالاتر برده و حاضر به واگذاری کل سهام خود به ایشان پس از پرداخت حدود ۲۴ م تومان به یک مهندس برق و کاٰراموز قبلی شرکت ( حقوق معوقه ۱ سال کار در شرکت با حساب ماهی ۲ م تومان ) و انجام فرایند ارزش گذاری شرکت با پرداخت هزینه آن ( ۳۵ م تومان) برای نشان دادن ارزش واقعی کار انجام شده می باشم. البته ارزش دارایی های موجود شرکت چیزی در حدود ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیتون تومان می باشد!

همچنین بر اساس تخمین های اولیه توسط یک شرکت ارزش گذاری معتبر در معاونت علمی و فناوری ( اینجا ) ارزش کل شرکت چیزی در حدود ۲ تا ۶ میلیارد تومان می باشد،‌که البته با انجام فرایند ارزشگذاری، اهمیت کار انجام شده توسط من و ۲ عضو دیگر این شرکت مشخص خواهد شد و همچنین نقش مخرب خودشیفتگی این شریک معترض در نابود کردن آینده و ارزش شرکتی با این خصوصیات تا حد زیادی دیده خواهد شد.

منتها حتی اینکار با مخالفت این شریک معترض روبر خواهد شد و احتمالا حمایتی از سمت دو عضو دیگر هیات مدیره نخواهد داشت و ایشان همچنان بر انحلال شرکت یا خروج از ان تمایل خواهد نداشت. سوال اینجاست که آیا در این وضعیت، من باید مکانیزم های قانونی مانند ارسال شکایتی به شورای حل اختلاف قوه قضایه، را اجریی کنم و در صورت نیاز چه نوع شکایتی را برای انجام ارزش گذاری سهام شرکت و پرداخت هزینه آن از دارایی های موجود شرکت،‌ و واگذاری ۳۰ درصد سهام خود در این شرکت به یک سازمان خیریه باید انجام گردد.

با تشکر

اقتصادی استارت-آپ سهام-سرمایه
سوال شده در So Test
11 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری