جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

مراحل طراحی سایت چیه ؟


1
0
625

دوستان مراحل شروع طراحی سایت چیه و اینکه چقدر طول میکشه که بتونیم یه حرفه ای بشیم ؟

تکنولوژی برنامه-نویسی
سوال شده در مهدی  غفاری
39 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

3 جواب

3

دو بخش اصلی در مراحل طراحی سایت قبل از بررسی مراحل طراحی سایت، بد نیست به بررسی دو بخش اصلی در طراحی بپردازیم. به طور کلی طراحی سایت به فرآیندی گفته می‌شود که یکسری صفحات وب را برای نمایش، ذخیره سازی و تعامل با کاربران طراحی کرده و روی یک میزبان یا هاست قرار می‌دهند. البته مفهوم طراحی سایت محدود به ساخت صفحات نمی‌شود و شما باید اقداماتی نظیر طراحی گرافیکی، سئو و تولید محتوا را نیز برای ساخت سایت اجرا کنید. طراحی سایت دو بخش اصلی دارد که عبارتند از:

فرانت اند یا front end: منظور از فرانت اند قسمت جلویی سایت است؛ یعنی جایی که کاربر می‌بیند و از طریق آن با سایت ارتباط برقرار می‌کند. در واقع فرانت اند به رابط کاربری یا همان شکل ظاهری سایت و نحوه‌ی تعامل کاربر با آن گفته می‌شود. بک اند یا back end: به قسمت پشتی سایت بک اند می‌گویند. بک اند شامل کدهای سرور و پایگاه داده سایت می‌شود و کاربر ارتباط مستقیمی با آن ندارند. لایه‌ی فرانت اند یک واسطه میان کاربران و بک اند سایت هستند. هر کدام از این دو قسمت در ساخت وب سایت باید جداگانه طراحی شوند و نیاز به مهارت‌های متفاوتی دارند.

سایت‌های استاتیک یا ایستا: یک سایت استاتیک سایتی است که کاربر در آن نیازی به تعامل با سرور ندارد. به عبارت دیگر سایت‌های استاتیک فقط از یکسری صفحات ساخته شده‌اند و بک اند ندارد. تغییرات در این سایت‌ها توسط طراح اصلی و با کدنویسی مستقیم انجام می‌شود و کاربر هیچ‌گونه دخالتی در آن نخواهد داشت. مثال بارز این نوع سایت، سایت‌های اطلاع رسانی هستند.

سایت‌های داینامیک یا پویا: این نوع سایت، نقطه مقابل سایت‌های استاتیک هستند؛ یعنی کاربر به شکل پویا با سایت در تعامل است و اطلاعات بین سرور و کاربر رد و بدل می‌شود. یک سایت داینامیک هم در بخش فرانت اند و هم در بخش بک اند فعال است و تغییرات به صورت مداوم روی آن اعمال می‌شود.

زبان برنامه نویسی html:Html مخفف HyperText Markup Language بوده و یکی از زبان هایی هست که برای طراحی صفحات وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما به کمک Html می‌توانید در وب سایتتان عکس، متن، عدد، فرم های ثبت نام، فرم ورود و… را پیاده سازی کنید. در واقع Html اسکلت و ساختمان یک وب سایت را می‌سازد.

زبان برنامه نویسی Css: Css مخفف Cascading Style Sheets است و به کمک آن می‌توانید عناصر قرار داده شده در صفحات را استایل دهی کنید. به عنوان مثال به آن‌ها رنگ، بک گراند، سایز فونت و … اعمال کرده و موقعیت و نحوه نمایش عناصر را تغییر دهید. همچنین به کمک Css می توانید انیمیشن های زیبا و جذابی رو پیاده سازی کنید تا جذابیت وب سایتتان چند برابر شود.

زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت: جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی برای پیاده سازی منطق و عملکرد وب سایت در سمت فرانت اند است. شما به کمک جاوا اسکریپت می‌توانید در قسمت‌های مختلف از وب سایتتان عملکردهای مختلفی پیاده کنید و به هر کدام از عملکردهای کاربرانتان واکنش‌های متناسب نشان بدهید.

جواب داده شده در کوروش  عظیمی
121 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

باید بدونید که طراحی سایت یک اصول و جهارچوبی داره که باید قبل از هر چیزی اون ها رو یاد بگیرید. برای مثال اصول طراحی یک سایت فروشگاهی را میتونید در وبلاگی که لینکش کردم، خونید...

جواب داده شده در آوا حقیقی
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام طراحی سایت به این آسونی ها نیست. البته اونقدرا که فکر کنید هم سخت نیست. ولی یک سری دانش نیاز داره و تخصص و یک سری هزینه. برای راه اندازی سایت و طراحی سایت نیازه تا اول بدونید دقیقا نیاز شما از طراحی سایت چیه؟ این موضوع واقعا اهمیت بالایی داره که خیلی ها ازش غافل میشن این مورد باعث میشه تا بدونید کدوم زبان برنامه نویسی برای شما مناسب تره و چه تخصصهایی بیشتر به دردتون میخوره. مثلا اگر از وردپرس بخواید استفاده کنید لازمه تا با وردپرس آشنایی داشته باشید. بعد از این مرحله باید چندتا کار انجام بدید. 1- انتخاب نام دامنه برای این کار باید نسبت به ثبت دامنه اقدام کنید. اگر هزینه ها براتون مهمه و دوست دارید تا اقتصادی پیش ببرید، پیشنهاد می کنم که برای ثبت دامنه سرورپارس و انتخاب کنید. 2- انتخاب و خرید هاست مرحله بعدی انتخاب و خرید فضای سایت هست. به این فضا هاست گفته میشه. اما از بین هاست های مختلف پیشنهاد من اینه که اگر سایت شما وردپرسی هست، از هاست وردپرس یا ووکامرس استفاده کنید تا بهینه تر باشه. البته هاست های لینوکسی هم خوبن 3- مرحله بعدی نصب وردپرس روی هاست هست. البته اگر از هاست وردپرس سروپارس استفاده کنید کارتون خیلی ساده است. چون دیگه وردپرس روی هاستتون نصبه و فقط باید فعال سازیش کنید. 4- بعد از نصب وردپرس و راه اندازی سایت نوبت به طراحی تجربه کاربری و تغییر و سفارشی سازی منو ها میرسه که کاملا بستگی به سایتتون داره. 5- بعد هم باید برای تولید محتوا، سئو و تبلیغات یک برنامه ریزی خیلی خوب و بهینه داشته باشید.

جواب داده شده در زهرا قره گزلو
11 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری