جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

آیا میتونیم از داخل ایران درآمد دلاری داشته باشیم ؟


0
0
749

دوستان آیا میتونیم از داخل ایران به صورت دورکاری درآمد دلاری داشته باشیم ؟؟ و چجوری ؟

تکنولوژی برنامه-نویسی
سوال شده در مهدی  غفاری
39 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

5 جواب

0

بله میشه فقط لازمه توی صرافی بینگ ایکس ثبت نام کنی و کپی ترید بزنی توی اینجا توضیح دادم صرافی بینگ ایکس

جواب داده شده در milad universe
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

همونطور که دوستان اینجا گفتند؛ جواب کوتاه به این سوال بله است.

اما جواب بلند چیه؟‌ یعنی حالا چطوری درآمد دلاری پیدا کنیم و بعدا نقدش کنیم؟ توی این مطلب بهترین سایت‌ها‌ی فریلنسری معرفی شده. با مطالعه این مطلب و ثبت نام توی یکی از این سایت ها می‌تونید درآمد دلاری داشته باشید و بعد از اون از سرویس نقد کردن درآمد دلاری استفاده کنید و درآمدتون رو نقد کنید.

جواب داده شده در محمد همایی
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

سلام بله می‌توانید؛ شاید سوال شما خیلی کلی باشه یا جواب من در مورد شما صدق نکنه اما من فکر می‌کنم شما می‌توانید از طریق انجام روش‌های زیر به درآمد دلاری برسید.

۱. نوشتن محتوای انگلیسی برای سایت‌ها و کشورهایی که خارج از ایران هستند (پیدا کردنشون به نظر من کار سخت و غیر ممکنی نیست) ۲. کسب درآمد از طریق فعالیت در یوتوپ ۳. تبلیغات برای وب‌سایت‌های انگلیسی یکی راه‌های دیگری هست که می‌توانید از آن استفاده کنید. ۴. گرفتن پروژه‌های کاری که باز هم سایت‌های زیادی هستند که می‌توانید از آنها شروع کنید.

البته این ۴ مورد تنها بخشی از هزاران موردی هست که می‌توانید از آنها استفاده کنید. اگر سوالی داشتید در خدمتم

جواب داده شده در سارینا عمادی
537 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

معلومه که بله در خارج از ایران هم وب سایت فریلنسری معروف و زیادی هستند که میتونید از اونا برای کسب درآمد دلاری استفاده کنید و خب اگر خواستید که اون درآمد رو نقد کنید میتونید از وب سایت اندروپی استفاده کنید تا با استفاده از پیپال اونا نقد کنید و دلار یا ریال تحویل بگیرید طبیعتا اگر به اندازه ی کافی تسلط روی زبان خاصی داشته باشید میتونید جزو بهترین ها باشید و پیشرفت چشم گیری کنید ...

جواب داده شده در کوروش  عظیمی
121 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

به عنوان یک پاسخ کوتاه برای سوال شما خب «بله»، شما میتونید درآمد دلاری داشته باشید از توی ایران.

درآمد دلاری خب به مبلغ دریافتی گفته میشه که با کارنسی دلار هست توافق شده. اکثر شرکت های خارج از ایران خب طبیعتا دلاری میبندن و البته برخی از شرکت های داخلی (ایرانی) هم هستن که باز دلاری حقوق رو میبندن با کارمنداشون.

یک سری پلتفرد درآمدزای دیگه هم هست که باز به صورت دلاری حساب میکنن مثل یوتیوب، فایور، آپ ورک و ..

نحوه انتقال پول هم معمولا در قالب و بستر رمزارز ها صورت میگیره. مثلا شما با یک شرکت کانادایی توافق میکنید که حالا یا به صورت پروژه ای یا به صورت فول/پارت تایم و ریموت براشون کار انجام بدید و در ازاش x-دلار ماهانه دریافت کنید. معمولا سر ماه با قیمت لحظه ای بیت کوین، مبلغ دلاری شما رو تبدیل میکنن به بیت کوین و به کیف پولتون واریز میکنن و شما هم میتونید اینور به ریال تبدیل کنید (توسط وب سایت هایی مثل نوبیتکس، ولکس و ..)

گرفتن شغل های خارج از ایران (و داشتن درآمد دلاری) معمولا کار ساده ای نیست؛ مخصوصا برای ما ایرانی ها. یک رزومه ی قوی نیاز داره. پروفایل لینکدین، فعالیت در وب سایت های تخصصی مثل stack exchange، github، fiverr و سایر پلتفرم های آنلاین و فریلنسری میتونه به جلب توجه کردن اون شرکت نسبت به سابقه و توانایی های شما موثر باشه. همچنین داشتن مقالات IEEE و ISI باز بهتون کمک میکنه که قوی تر دیده بشید (هرچند داشتن این مقالات به تایید شدنتون برای مهاجرت هم کمک میکنه).

معمولا باید با کشورهای نزدیک تر و سطح پایین تر شروع کنید مثل کارکردن با ترکیه، دوبی، مالزی و به همین ترتیب - با سابقه ای که جمع میکنید - برید سراغ کشور های قوی تری مثل آلمان، انگلستان و ... . شروع کار با پلتفرم های آنلاین مثل یوتیوب و فایور یا آپ‌ورک هم میتونه موثر باشه که زودتر و با دغدغه کمتری به درآمد دلاری برسید.

جواب داده شده در سعید مرادی
1933 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری