جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ثبت مرچنت گوشی های آیفون 14 به چه صورته؟


0
0
10481

سلام دوستان توی شبکه های اجتماعی خبری منتشر شده که ثبت مرچنت گوشی های آیفون 14 توی گمرک از اول اسفند 1401 غیر قانونی شده و دیگه انجامش نمیدن

از طرفی خیلی از موبایل فروش ها پیشنهاد میکنن که توی همین دو سه روزه هر کی آیفون 14 داره بره ثبت مرچنتش رو انجام بده که در آینده اگه خواستن مجوز رجیستری بدن احتمال اینکه به کسایی که ثبت مرچنت کردن بدن بیشتره.

الان من هیچ سر نخی ندارم که از کجا میتونم ثبت مرچنت رو انجام بدم؟ یک موبایل فروشی میگفت انجام میده ولی خب میگفت 3 تمن هم میگیره فکر میکنم زیاده مبلغ 3 میلیون تمن اونم واسه ثبت مرچنت یعنی من در آینده اگه بخوام رجیستریش هم بکنم دوباره باید یه پول جدا هم پرداخت کنم واسه رجیستری کردن. کسی ایده ای داره چی کار کنم؟

تکنولوژی موبایل
سوال شده در مریم نادري
641 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

الان که خب دیگه تاریخش گذشته، تا پایان بهمن میشد ثبت مرچند کرد.

من خودم راستش 2 تمن دادم یه موبایلی برام ثبتش کرد. ولی نمیدونم چقدر میتونه در آینده کمک کننده باشه. اینطوریه که میگن 1 تمن پول گمرک هست، 500 تمن برای کسی هست که پاسپورتش رو میده و 500 تمن هم هزینه خود موبایلی برای ثبت. هرچند به نظر درست نمیرسه این مدل، چون واسه من رو به اسم خودم و کد ملی خودم ثبت کردن و منم کلا پاسپورتم باطل شده و اخیرا هیچ سفر خارجی هم نداشتم.

فکر میکنم این کار بیشتر برای اینه که در آینده 1% اگه رجیستری آیفون 14 اوکی شد توی ایران، کسایی که گوشیشون رو ثبت مرچنت کردن رو شاید بهشون اولویت بدن برای رجیستری، یا مثلا شاید بگن بقیه که ثبت مرچنت نکردن قاچاقی وارد شدن و اجازه رجیستری بهشون ندن که البته بعید میدونم.

جواب داده شده در سروش قادری نسب
788 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


2

سلام بهترین کار اینه که شما فعلا کاری نکنید تا تکلیف مشخص بشه بدون شک هستن کسانی که ازموقعیت های این چنینیخ استفاده میکنن و پول به جیب میزنند چون اون فرد تو تنگنا هست و اطلاعات درمورد اینکه چی میخواد بشه نداره و ترجیح میده به موبایل فروشی ها اعتماد کنه و به قول خودتون هزینه ی ریجستری ۲۲/۵ درصد هست که عدد کمی نیست

جواب داده شده در فاطمه افشار
21 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری