جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ارور Uncaught PDOException


0
0
442

باسلام

Fatal error: Uncaught PDOException: SQLSTATE[HY000]: General error: PDO::ATTR_STATEMENT_CLASS requires format array(classname, array(ctor_args)); the classname must be a string specifying an existing class in D:\xamp\htdocs\digikalamvc\core\model.php:54 Stack trace: #0 D:\xamp\htdocs\digikalamvc\core\model.php(54): PDO->prepare('insert into tbl...', Array) #1 D:\xamp\htdocs\digikalamvc\models\model_showcart4.php(105): model->doupdate('insert into tbl...', Array) #2 D:\xamp\htdocs\digikalamvc\controllers\showcart4.php(29): model_showcart4->saveorder(Array) #3 D:\xamp\htdocs\digikalamvc\core\app.php(29): showcart4->saveorder() #4 D:\xamp\htdocs\digikalamvc\index.php(7): App->__construct() #5 {main} thrown in D:\xamp\htdocs\digikalamvc\core\model.php on line 54

ممنون میشم راهنمایی کنید

تکنولوژی برنامه-نویسی
سوال شده در hesam ghaseme
1 امتیاز


لطفا کد کد رو هم به اشتراک بزار، مخصوصا اونجایی که داری کوئری میزنی به دیتابیس ــ سعید مرادی در 12 ماه قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

این خطا به نظر می‌رسد که در استفاده از تابع PDO::ATTR_STATEMENT_CLASS یک خطای نحوی رخ داده است که باعث بروز مشکل شده است. این خطا به شما اطلاع می‌دهد که فرمت صحیح برای استفاده از PDO::ATTR_STATEMENT_CLASS شامل یک آرایه با دو عنصر است که عنصر اول آن نام کلاس وجود دارد و عنصر دوم آرایه‌ای از آرگومان‌های سازنده کلاس است.

برای رفع این خطا، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. بررسی کد خود: بررسی کنید که از PDO::ATTR_STATEMENT_CLASS درست استفاده کرده‌اید و آرگومان‌های صحیح را برای آن ارسال کرده‌اید. مطمئن شوید که نام کلاس موجود و معتبر است و آرایه‌ای از آرگومان‌های سازنده کلاس به درستی تشکیل شده است.

  2. بررسی نسخه PDO: اطمینان حاصل کنید که نسخه PDO که در حال استفاده است، با نسخه‌های قابل پشتیبانی مطابقت دارد. ممکن است خطا برای نسخه‌های قدیمی‌تر PDO وجود داشته باشد. در صورت لزوم، بروزرسانی کنید یا از نسخه‌های معتبرتر استفاده کنید.

  3. بررسی پشتیبانی PDO: مطمئن شوید که PDO در سیستم شما به درستی پشتیبانی می‌شود و تنظیمات موردنیاز برای اتصال به پایگاه داده درست انجام شده است. اگر در پشتیبانی PDO مشکلی وجود دارد، ممکن است عملکرد درستی نداشته باشد و خطاهایی مانند این رخ دهد.

  4. مشاهده لاگ‌ها: بررسی کنید که آیا هر خطای دیگری در لاگ‌ها وجود دارد که ممکن است باعث بروز خطای PDOException شود. مشاهده لاگ‌ها م
جواب داده شده در محمدجواد آبادیان

500 کاراکتر باقی مانده


0

این خطا زمانی رخ می‌ده که ویژگی PDO::ATTR_STATEMENT_CLASS به درستی تنظیم نشده باشد. فرمت تنظیم این ویژگی باید آرایه‌ای باشد که شامل classname و array(ctor_args) باشد. در اینجا classname یک رشته است که یک کلاس موجود را مشخص می‌کند. برای رفع این خطا، باید کدی که پیش از اجرای PDO statement آماده می‌شود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که ویژگی PDO::ATTR_STATEMENT_CLASS به درستی تنظیم شده است. در این مورد، خطا در فایل model.php در خط 54 رخ می‌دهد که در آن PDO statement آماده می‌شود. باید کدهای این فایل را بررسی کرده و مطمئن شوید که ویژگی PDO::ATTR_STATEMENT_CLASS به درستی تنظیم شده است. پس از رفع این ویژگی، می‌توانید دوباره کد را اجرا کرده و ببینید آیا خطا حل شده است یا خیر.

جواب داده شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری