جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

دلیل ارور Unparsable Structured Data در Google Search Console چیست؟


0
0
1865

سلام وقت بخیر

یک ایمیل از سرچ کنسول گوگل برای من اومده

Search Console has identified that your site is affected by 1 new Unparsable structured data related issue. This means that Unparsable structured data may be negatively affected in Google Search results. We encourage you to fix this issue.

یعنی چی؟ منظورش چیه؟ ممنون

علمی سئو
ویرایش شده در 5 سال قبل ناشناس
ناشناس
Wow!!! امتیاز
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز


این ارور زمانی از طرف گوگل سرچ کانسول google search console برای وب سایت شما ارسال میشه که یک (یا چند صفحه) از وب سایتتون رو نتونه تجزیه parse بکنه. تجزیه به این معنی که HTMLی که توی صفحتون هست معتبر valid نیست مثلا یک جایی یک تگی رو باز کردید و نبستید یا اینجور چیزا ــ مریم نادري در 5 سال قبل
2
ببخشید چرا ناشناس پرسیدید سوالتون رو؟ :-) معمولا سوالات پزشکی و حقوقی رو گاها کاربرا ناشناس میپرسن چون دوست ندارن اطلاعات شخصیشون رو دیگران ببینن ولی شما که سوالتون برنامه نویسیه دیگه چرا؟ ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

Parsing error: Missing ',' or '}' این ارور را گذاشنه ولی من از پرستاشاپ استفاده می کنم و اینکه اون پیج چجوری پیداش کنم؟ و ممنون از وقتی که میگذارید. ــ ناشناس در 5 سال قبل
1
من شخصا با PrestaShop کار نکردم ولی میدونم اینجور ارورها Parsing error: Missing باعث میشن که اگر بعد از یک مدتی برطرف نشن گوگل صفحات سایت شما رو دیگه توی نتایجش نشون نمیده و وب سایت شما رو نادیده میگیره. یا میزاره توی صفحات آخرش نشون میده. کافیه صفحات وب سایتتون رو با این بررسی کنید و ببینید کجاش مشکل داره و معتبر نیست. ــ ساناز رضایی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

0

سلام این سایت یک مقاله مرتبط در رابطه با سوال شما گذاشته

جواب داده شده در Mehdi h
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

صفحات غیر قابل تجزیه از نظر گوگل

طبق داکیومنتیشن خود سرچ کنسول search console ، یک سری ارور مشخص وجود داره وقتی گوگل نتونه صفحه وب سایتتون رو تجزیه و تحلیل بکنه.

توی لینک فوق لیست خطا ها رو نشون داده و برای هر کدومشون یک توضیح نوشته. طبق برداشتی که من کردم از پیام های زیر سوالتون، مشکل شما این تشخیص داده شده:

Parsing error: Missing ',' or '}'

طبق تعریف گوگل، معنیش اینه:

Missing a ',' or closing bracket.

یعنی شما یک جایی یا یدونه , رو نزاشتید، یا کروشه } رو نبستید. خروجیتون رو بررسی کنید و ببینید این مشکل سینتکسی از کجاست و اصلاحش کنید.

جواب داده شده در ساناز رضایی
1366 امتیاز

1
و در تکمیل پاسخ شما، همونطور که در داکیومنتیشن خود گوگل (که توی سوالتون لینکشو دادید) گفته، بهترین ابزار برای validate کردن یک صفحه توسط این ابزاره . هم بهتون کمک میکنه مشکل رو به سادگی شناسایی بکنید هم بعد از اصللاح مشکل میتونید متوجه بشید که الان ساختار صفحتون از نظر گوگل چقدر معتبر هست. ــ سجاد شفی زاده در 5 سال قبل

بله درسته @سجاد.شفی.زاده.★ ممنونم بابت مطرح كردن اون ابزار. اتفاقا بنده خودم هم از اون ابزار براي اعتبارسنجي خروجي هاي جي سان و صفحات وب سايت هايي كه طراحي ميكنم استفاده ميكنم و چون مال خود گوگله ديگه دقيقا ميتونيد مطمين بشيد كه اگه اون ابزار بگه ساختار مشكلي نداره ديگه واقعا مشكلي نداره (حداقل از نظر گوگل) ــ ساناز رضایی در 5 سال قبل

@ساناز.رضایی این ابزار فقط warning نشون میده و error را صفر نشون میده ــ ناشناس در 5 سال قبل

اگر اروري نداره و فقط وارنينگه خب پس خيلي نگران كننده نيست، صرفا يك تايمي بزاريد و اون وارنينگ رو هم بر طرف كنيد. خيلي هم عجله اي نيست، چرا كه اكثر وب سايت هاي بزرگ هم از اين وارنينگا دارن و مشكل خاصي هم براشون پيش نمياد، ولي خب بهتره كه اون رو هم اصلاح كنيد. ــ ساناز رضایی در 5 سال قبل

@ساناز.رضایی خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید سپاس از راهنمایی هاتون ممنون ــ ناشناس در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری