جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

Describe the last exciting sporting event in your country!


7
0
174

این سوال اسپیکینگ آزمون آیلتس یکی از دوستان من بوده:

Describe the last exciting sporting event in your country!

فکر می کنم که سوال خوبی باشه و اکثر جوونا هم بهش علاقه دارن. در جوابش توصیه می کنید چی بگیم؟

زبان شناسی انگلیسی
سوال شده در کاویان قربانی
621 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

6

صحبت کردن درباره ورزش یکی از موضوعاتی هست که مورد علاقه بسیاری از افاراد هستش. چنین چیزی کار رو برای انتخاب تاپیک و صحبت کردن آسون می کنه چون موضوعی هست که بسیار مورد علاقه هستش و وقتی کسی درباره یک چیزی علاقه داشته باشه مسلما اطلاعاتش هم زیاده پس راحت تر هم می تونه صحبت کنه.

درباره این سوال شما می تونید در واقع به 4 سوال پاسخ بدید تا یک اسپیکینگ خوب داشته باشید:

1) چه مسابقه ای بود؟

2) کجا و کی برگذار شد؟

3) چه کسی برنده مسابقه شد؟

4) و در نهایت توضیح بدید که چرا این مسابقه جذاب بود؟

این روالی هست که شما می تونید دنبال کنید تا یک متن خوبی رو برای صحبت ارایه بدید.

خوب شما می تونید درباره تجربه فوتبال ایران در دو جام جهانی قبلی صحبت کنید. زمانی که تیم ملی فوتبال ایران با تیم های اسپانیا، پرتقال و مراکش همگروه شد.

در این جا می تونید بگید که این چندمین تجربه ایران در جام جهانی بود. چه تغییراتی تو تیم به وجود اومده بود. چه لژیونرهایی داشتیم و این لژیونرها در کدوم تیم باشگاهی بازی می کردن.

بعد از اون می تونید برید سراغ هر کدوم از بازی ها و درباره حوادث اون بازی ها توضیح بدید. (این جام جهای خیلی جام جهانی خیره کننده و به یاد ماندنی برای ایران بود چون هم همگروهی هامون تیم های بزرگی بودن و هم ما خیلی خیلی خوب ظاهر شدیم. بنابراین شما خیلی خوب می تونید به موضوعات پر و بال بدید.)

شما می تونید برید به تک تک بازی ها و موقیت های ایران تو تک تک این بازی ها و عملکرد عالی ایران بپردازید. بعد درباره نتیجه بازی هم بگید.

بعد از این هم می تونید درباره تاثیرش رو مردم صحبت کنید و تمام اتفاقاتی که بعد از هر مسابقه تو کشور رخ داد.

بعد از اون هم میتونید درباره اخباری که پیرامون بازی هایی ایران به وجود اومد صحبت کنید و درباره وضعیت خود تیم ملی هم بعد از مسابقات توضیح بدید. درباره میزان محبوبیت ایران و بازیکنان ایرانی صحبت کنید و این که بعد از این مسابقات کدوم یک از بازیکنان ایرانی جذب تیم های خارجی شدن و الان وضعیت این بازیکنا چه جوری هست.

یه نکته دیگه هم که باید در نظر داشته باشید اینه که هیجان و نشان دادن احساس تو صحبت خیلی مهمه. برای نشون دادن احساس تو صحبت شما می تونید 3 کار کنید:

1) از اصطلاحاتی استفاده کنید که احساس شما رو نشون میدن. مثل:

The crowd got excited!
It was amazing.
They were incredible.
You could not take your eyes off them.

این ها یک سری عبارات مثالی هستن.

2) در کنار این اصطلاحات، شما می تونید از زبان بدن یا body language هم استفاده کنید و با حرکات دست و صئورت به میزان اهمیت و اشتیاق در حرف هاتون بیفزاییید.

3) نکته آخری که خیلی می تونه به صحبت شما رنگ و بو قشنگتری بده استفاده از intonation یا بالا و پایین تن صدا مناسب در جملات هست.

برای این قسمت شما با صحبت کردن درباره موضوعات بالا می تونید یک اسپیکینگ خوب رو ارايه داد. با رعایت نکات تلفظی که در آخر گفته شد هم می تونید به کیفیت صحبتتون اضافه کنید.

ویرایش شده در 8 ماه قبل
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری