جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((رونالدو برای اجتناب از محاکمه در پرونده بایننس، احتمالاً ۷۵۰هزار دلار غرامت بپردازد))


8
0
136

این متن رو میشه برام به انگلیسی ترجمه کنید:

رونالدو برای اجتناب از محاکمه در پرونده بایننس، احتمالاً ۷۵۰هزار دلار غرامت بپردازد

جما فلیت‌وود، وکیل ارزهای دیجیتال، می‌گوید کریستیانو رونالدو، احتمالاً برای جلوگیری از محاکمه عمومی در ایالات متحده به اتهام همکاری با صرافی بایننس مجبور شود بر سر پرداخت ۷۵۰٬۰۰۰ دلار غرامت توافق کند. به گفته فلیت وود، این فوتبالیست یقیناً با مشاوران حقوقی خود در مورد این مسئله بحث خواهد کرد آیا این شکایت دارای ارزش قانونی است، دفاع او چه خواهد بود و آیا باید پیشنهادی برای حل‌و‌فصل پرونده ارائه کند یا نه. این وکیل به موارد مشابهی اشاره کرد، ازجمله شکایت علیه اسطوره بوکس، فلوید می‌ودر و دی‌جی خالد، تهیه‌کننده موسیقی، که پس از علنی‌شدن دریافت پول در ازای تبلیغ عرضه اولیه سکه بر سر پرداخت ۷۵۰٬۰۰۰ دلار غرامن به توافق رسیدند. فلیت‌وود عقیده دارد که رونالدو نیز همین کار را خواهد کرد.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل ارز انگلیسی ترجمه فارسی
سوال شده در کاویان قربانی
621 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

7

این تحلیل برای بیت کوین رو پیشنهاد می کنم بهش نگاه بندازید: تحلیل بیت کوین

جواب داده شده در احمد حسینی
651 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


2
Ronaldo might pay 750 thousand indemnification to avoid trial in Finance case
Jama Fleetwood, the cryptocurrency lawyer says that Cristiano Ronaldo might have to settle in court for 750 thousand dollars to avoid the trial in the US court for cooperating with Binance Exchange. According to Fleetwood, this soccer player will definitely discuss this issue with his legal advisors whether this claim has legal value what will be his defense, and whether he should offer any suggestions for the settlement of the case. This lawyer talked about similar cases such as complaining against the lawsuit against the boxing legend, Floyd Mayweather, and the music producer, music producer DJ Khaled, who came to an agreement on paying 750 thousand dollars for promoting the initial coin offerings (ICOs). Fleetwood also believes that Ronaldo will do the same.
جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری