جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((رندر گوشی تاشو ریزر پلاس 2024 موتورولا لو رفت))


8
0
99

این متن رو بی زحمت برام میشه ترجمه کنید:

رندر گوشی تاشو ریزر پلاس 2024 موتورولا لو رفت

رندر گوشی تاشوی جدید موتورولا شبیه به گوشی نسل فعلی آن است. موتورولا احتمالاً پردازنده گوشی جدید خود را ارتقا خواهد داد.

رندری از گوشی تاشو آینده موتورولا با نام ریزر پلاس 2024 فاش شده است. ظاهر این گوشی بسیار شبیه به مدل سال 2023 است، اما احتمالاً از نظر داخلی ارتقاهایی خواهد داشت.

رندر گوشی تاشو ریزر پلاس موتورولا

براساس این رندر، احتمالاً لبه‌های ریزر پلاس 2024 انحنایی کمتر از گوشی فعلی موتورولا داشته باشد و درکل این گوشی کمی عریض‌تر به نظر می‌رسد. البته تشخیص این موضوع از روی رندرها سخت است. در هر صورت، ریز پلاس 2024 هنوز تفاوت خود را با گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ حفظ کرده است.

گوشی تاشوی سامسونگ دارای طراحی جعبه‌ای با لبه‌های تیز و همچنین نمایشگر خارجی است که دوربین‌های دوگانه آن یک بریدگی در نمایشگر ایجاد کرده‌اند. در مقایسه، نمایشگر خارجی گوشی تاشوی موتورولا دور دوربین‌های پشتی را نیز پوشش می‌دهد و فضای مرده را با پیکسل‌های نمایشگر پر می‌کند. به نظر نمی‌رسد که این ظاهر در ریزر پلاس 2024 تغییر کند.

براساس گزارش‌ها، ریز پلاس 2024 احتمالاً به‌روزرسانی‌های داخلی زیادتری خواهد داشت. یکی از این به روز رسانی ها شایعه ای است که بر طبق آن قرار است تراشه آن ارتقا پیدا کند.

موتورولا تاریخ عرضه و یا قیمت ریزر پلاس را اعلام نکرده است، اما منابع گفته‌اند که این گوشی ممکن است در نیمه اول سال 2024 رونمایی شود.

زبان شناسی انگلیسی ترجمه فارسی موبایل واژگان
سوال شده در peyman naseri
557 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7
Render of the foldable Motorola Razr Plus 2024 is leaked
The render of the new foldable cell phone of Motorola is similar to the cell phone of the present generation. Motorola will probably upgrade its new cell phone processor.
A render from the future foldable cell phone of Motorola named Razr Plus 2024 is leaked. The appearance of this cell phone is very similar to the model of 2023 but it will probably have some internal upgrades.
The render of the foldable Razr Plus of Motorola
Based on this render, the edges of the Razr Plus 2024 will be curved less than the present Motorola cell phones and this cell phone seems a little wider in general. Of course spotting this matter from the renders is difficult. However, Razr Plus has still maintained its difference from Samsung Galaxy Z Flip 5.
The box of the foldable Samsung cell phone has designs with sharp edges and also an external display the dual cameras of which have created a rift in the display. In comparison, the external display of the foldable cell phone of Motorola also cover around the back cameras filling the dead spaces with the display pixels. It does not seem that this appearance would change in Razr Plus 2024.
According to the reports, Razr Plus 2024 will probably have a lot of updates based on which its chip is going to be upgraded.
Motorola has not announced the supply date or the price of Razr Plus but the sources have said that this cell phone will probably be unveiled in the first half of 2024.
جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری