جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ایالات متحده به‌دنبال فروش ۱۳۰میلیون دلار بیت کوین توقیف‌شده مرتبط با سیلک رود است


9
0
111

سلام. این خبر رو بی زحمت به انگلیسی برام ترجمه کنید:

ایالات متحده به‌دنبال فروش ۱۳۰میلیون دلار بیت کوین توقیف‌شده مرتبط با سیلک رود است

بر اساس اطلاعات یک پرونده جدید، دولت ایالات متحده به‌دنبال فروش ۱۳۰میلیون دلار بیت کوین توقیف‌شده از بازار سیلک رود است. در واقع، اطلاعیه از دادگاه منطقه‌ای مریلند صادر شده است که به قصد دولت برای فروش این دارایی‌‌ها در دو بخش اشاره می‌کند.

بخش اول شامل تقریباً ۲٬۸۰۰ بیت کوین به ارزش حدود ۱۲۹میلیون دلار است و در بخش دوم، ۵۸بیت کوین را به قیمت حدود ۳میلیون دلار به فروش خواهد رسید. این بیت کوین‌ها، متعلق به رایان فاراس هستند که به دلیل پول شویی و فعالیت در دارک وب به حبس محکوم شده بود.

زبان شناسی انگلیسی بورس بورس-اوراق-بهادار سهام-سرمایه قیمت-دلار
سوال شده در سودا مهدوی
509 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

8
The United States is after selling 130 million dollars seized Bitcoin linked to the Silk Road.
Based on a new file data, the United States government is looking forward to selling 130 million dollar Bitcoin seized in the Silk Road market. In reality, this notification is issued in the regional court of Maryland which talks about the government's intention for selling these assets in two parts.
The first part includes almost 2.800 Bitcoins at a value of 129 million dollars and in the second part 58 Bitcoins at a value of around 3 million dollars will be sold. These Bitcoins belong to Rayan Farace who are sentenced to prison for money laundering and being active in the Dark Web.
جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری