جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

آیفون تاشو


6
0
80

این خبر آیفون تاشو راسته میگن قراره بیاد؟ کسی خبر داره؟

تکنولوژی اینترنت موبایل
سوال شده در اصغری کارن
277 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

5

گوشی آیفون تاشو اپل ممکن است تا سال 2026 بیاید

احتمال دارد اپل از آن چه که انتظار می رفت طبق گفته های یکی از افراد مطلع در این حوزه به انتشار آیفون تاشو نزدیک تر باشد. آیفون تاشو ممکن است تا سال 2026 برای مغازه ها در دسترس باشد در صورتی که استانداردهای اپل را بگذراند.

اولین آیفون تاشو شرکت اپل شکلی شبیه صدف خواهد داشت که پس از تا کردن می توان آن را در جیب قرار داد. شرکت اپل به دنبال طرحی است که بر طبق آن بتوان صفحه نمایش آیفون تاشو را به بیرون تا کرد اما چنین ایده ای روشن است که معایبی خواهد داشت.

واضح است که دو طرح برای آیفون تاشو اپل وجود دارد که مورد بررسی هستند. البته رکت ها نسخه های آزمایشی خود را از محصولات برای تست می سازند که در دست عموم قرار نمی گیرد. به نظر می رسد که اپل قبلا آیفون تاشو تولید کرده اما این بار به طور رسمی در پی تولیذ این محصول است. این آیفون تاشو امسال یا سال 2025 تولید نخواهد شد.

اپل ممکن است ترتیب تولید محصولات را بهم ریخته و گوشی آیپد مینی تا شو را قبل از آیفون تاشو در دسترس قرار خواهد داد. این آیپد دارای صفحه نمایشی 8 اینچی خواهد بود که هم اندازه صفحه نمایش تبلت های کنونی است.

هیچ نشانه ای از اینکه اپل بخواهد صفحه نمایش خارجی در این دستگاه استفاده کند نیست. شاید تنها یک تبلت تاشو باشد و نه یک گوشی دارای دو صفحه نمایش.

بررسی: برای گفتن زود است اما بسیار گران خواهد بود

طبق اطلاعات به دست آمده مهمترین سوال های درباره اپل پاسخ داده نشده است. چرا باید این تلفن بیاد؟ چه ویژگی هایی آیفون تاشو به بازار خواهد آورد که باعث می شود تا مردم بخواهند گوشی خود را عوض کنند؟

بر اساس طراحی تا شو آیفون تاشو این گوشی باید بسیار گران باشد زیرا قطعاتی در آن استفاده خواهند شد که با توجه به تا شو بودن این گوشی باید بسیار با دوام باشند.

گوشی بسیار گران اپل iPhone 15 Pro Max 1.199 دلار شروع شد. اگر این قیمت زیاد است به خاطر داشته باشید که دو گوشی سامسونگ یعنی Galaxy S24 Ultra و Galaxy Z Fold 5 قیمتی بالاتر دارند. حتی اگر اپل بخواهد آیفون تاشو را با 50 درصد قیمت بالاتر نسبت به آیفون کنونی بفروشد هنوز از گوشی های سامسونگ ارزان تر خواهد بود.

بر طبق این گزارش سریع ترین زمانی که اپل این آیفون تاشو را تولید خواهد کرد سال 2026 است با طرحی کاملا جدید که قیمت را بالا می برد. اگر دو سال زیاد است اما این دو سال می تواند زمان کافی برای افت قیمت این گوشی باشد.

جواب داده شده در یاشار برخی
713 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری