جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

سفر عید نوروز 1403


8
0
71

برای عید 1403 کجا رو برای سفر پیشنهاد می کنید؟

سایر عید-نوروز
سوال شده در خوشیار خرمی
281 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7

دیدنی های کیش در بهار که شما را به سفر وادار می‌کنند

بهار فصل شروع دوباره زندگی است. بهار بهترین موقعیت برای سفر به نقاط مختلف دنیا به خصوص کشور عزیزمان ایران است. یکی از این نقاط کیش است. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید بهتر است قبل از آن برای دیدن نقاط مختلف این جزیره زیبا برنامه ریزی کنید.

1) ساحل مرجان

اگر اهل بازی های آبی هستید یا از تماشا طبیعت لذت می برید پیشنهاد می شود حتما ساحل مرجا را در ذهن داشته باشید. این ساحل پر از مرجان های زیبا و رنگی است و قدم زدن در این ساحل و استشمام هوای این منطقه روحی دوباره به شما می دهد.

2) ساحل کلبه هور

کلبه هور یکی از مناطق بسیار زیبا جزیره کیش است. این ساحل صخره ای در غرب جزیره قرار دارد که شما می توانید در آن غواصی هم کنید. صدف‌ها، لاک‌پشت‌ها و آبزیان فراوانی در این منطقه قرار دارند و آب هم در این منطقه بسیار درخشان است. در این ناحیه یک غار هم وجود دارد که هنگام مد قابل مشاهده است.

۳) ساحل مرد ماهیگیر

اگر قدم زدن در ساحل را دوست دارید ساحل مرد ماهیگیر می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این ساحل در شرق جزیره قرار دارد و مجسمه 12 متری مردی در این جزیره است که شمایل یک مرد ماهیگیر را دارد.

4) کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش است که احتمالا خیلی ها اسم آن را شنیده اند. کشتی یونانی در جنوب غربی جزیره کیش واقع شده است. علاوه بر این کشتی امکانات مختلفی در این ساحل وجود دارد مانند بوفه، رستوران‌های ایرانی و لبنانی و کافه و همچنین امکان دوچرخه‌سواری یا اسکیت‌سواری هم فراهم است.

5) شهر باستانی حریره

اگر اهل تاریخ هستید جزیره کیش این امکان را برای شما فراهم می کند تا از اریخ هم در این جزیره بهره ببرید. در شمال جزیره کیش شهر باستانی حریره قرار دارد که قدمت آن به حوالی قرن چهارم بر می گردد. شهر باستانی حریره دارای بخش‌های متنوعی از جمله بندرگاه، مسجد، حمام، منازلی اعیانی و کارگاه‌های مختلفی از جمله کارگاه شیشه‌گری بوده است.

6) بوستان آهوان

اگر اهل حیوانات هستید بوستان آهوان میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. در این بوستان علاوه بر آهو جانوران دیگری نظیر شیر، روباه، گوزن، شغال، میمون و انواع مختلفی از پرندگان را می توانید ببینید.

7) دلفیناریوم

سعی کنید دلفیناریوم را از دست ندهید. این مکان علاوه بر تونل آکواریوم آب شور دارای باغ پرندگان هم هست. از ویژگی های جذاب این جاذبه دلفین های تربیت شده آن هستند که نمایش های جالبی انجام می دهند و سالیانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند.

8) شهر زیرزمینی کاریز

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تاریخی این جزیره شهر زیرزمینی کاریز است. شهر زیرزمینی کاریز ۲ هزار و ۵۰۰ سال قدمت و عمقی 16 متری دارد. سنگواره‌ها این شهر بالغ بر بالغ بر ۲۰۰ تا ۵۰۰ سال غدمت دارند.

9) محله سفین

محله سفین در محدوده شمال غربی جزیره کیش قرار دارد هتل‌ها، رستوران و کافی‌شاپ‌ها، بازارها و مراکز تفریحی زیادی دارد.

10) پارک آبشار کیش

پارک آبشار کیش شبیه پارک های مدیترانه ای است. این منطقه دارای درختان و بوته های فراوانی است که آبشارها و فواره های گوناگونی دارد. نورپردازی برکه ها و آبشارها هم این پارک را به جاذبه دیگری در این جزیره تبدیل کرده است.

11) دره پرتغالی‌ها

دره پرتغالی‌ها به سال 912 تا 1031 مربوط می شود. زمانی که پرتغالی ها کیش را به اشغال کرده بودند. پرتغالی ها در طی این دوران در جزیره کیش مناطق مسکونی ساختند. بعد از خروج آن ها از جزیره کیش برخی از محل های سکونت آن ها بر جای مانده که امروزه تبدیل به جاذبه گردشگری در این جزیره شده است.

جزیره کیش

جواب داده شده در دادمهر رادان
224 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری