جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
نشست حضوری با سیدمحمد عرشیانفر (ظرفیت محدود ) لینک ثبت نام

اجازه مشارکت به شرکت آکساش مقیم ترکیه در شرکت صنایع نساجی بیتاریس کاشان ( شرکت مشترک) به منظور تولید نخ از الیاف اکریلیک در شهرستان کاشان


0
0
221
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1376/01/10
شناسهF0EDA87A-2140-438B-95AC-A8F3AE8BFC33
وضعیتمنسوخ نشده
شماره دوره76

‌اجازه مشارکت به شرکت آکساش مقیم ترکیه در شرکت صنایع نساجی بیتاریس کاشان (‌شرکت مشترک) به منظور تولید‌نخ از الیاف اکریلیک در شهرستان کاشان 1376.01.10 - .128144ت17893‌ه‍ - 1376.01.16 - 36 &‌ا &‌وزارت امور اقتصادی و دارایی ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1376.1.10 بنا به پیشنهاد شماره 21.44351ـ7760 مورخ 1375.12.23 وزارت امور اقتصادی و دارایی و موافقت‌هیأت رسیدگی به جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی و به استناد قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی ـ مصوب 1334 ـ تصویب ‌نمود:
‌به شرکت آکساش Aksas A.S. مقیم ترکیه اجازه داده می‌شود تا بر اساس قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی و آیین‌نامه اجرایی آن و با رعایت‌کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به میزان ده درصد (10%) در شرکت صنایع نساجی بیتاریس کاشان (‌شرکت مشترک) به منظور تول‌ید نخ از‌الیاف اکریلیک در شهرستان کاشان به نحو زیر مشارکت نماید:
1 ـ سرمایه‌گذاری شرکت آکساش جمعا" به مبلغ یک میلیون و چهار صد و سی هزار (000‌ر430‌ر1) مارک آلمان به ترتیب زیر به کشور وارد شود:
‌الف ـ بابت سهم سرمایه معادل چهار صد و سی هزار (000‌ر430) مارک به صورت ماشین آلات و تجهیزات.
ب ـ به عنوان وام سهامدار به شرکت مشترک معادل یک میلیون (000‌ر000‌ر1) مارک به صورت مواد اولیه (‌الیاف اکریلیک و رنگ نساجی) 2 ـ حداقل شصت درصد (60%) از تولیدات شرکت مشترک (‌بیتاریس کاشان) همه ساله به خارج از کشور صادر شود و گواهی صادرات در پایان هر سال‌به سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران ارایه شود.
3 ـ کلیه نیازهای ارزی شرکت مشترک در دوره بهره‌برداری شامل و نه محدود به ارز لازم برای خرید مواد اولیه از خارج (‌واردات الیاف اکریلیک مادام که‌به قدر کافی در کشور تولید نمی‌شود الزامی است)، بازپرداخت اصل و پرداخت هزینه‌های مالی وام سهامدار و سود سهام قابل انتقال شرکت آکساش از‌محل ارز حاصل از صادرات تولیدات شرکت مشترک تأمین و تأدیه شود و همه ساله گواهی صادرات تا حدی که کلیه نیازهای ارزی مذکور را پوشش‌دهد به سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران تسلیم شود.
4 ـ در صورت وجود محدودیت قانونی و یا اعمال شده از سوی دولت که در نتیجه آن شرکت مشترک نتواند تولیدات خود را صادر نماید الزام به‌صادرات برای آن سال منتفی شده و در نتیجه انتقالات ارزی مربوط به سهامدار خارجی طبق قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی انجام‌خواهد ‌شد.
5 ـ شرایط مربوط به وام سهامدار به تصویب هیأت رسیدگی به جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی خواهد رسید.
‌حسن حبیبی ‌معاون اول رییس جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی