جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

اجازه مشارکت به شرکت فیبردور مقیم ایتالیا با سرمایه گزاران ایرانی برای تولید لوله و مخازن فشار قوی از الیاف شیشه در شرکت آب آفرین


0
0
221
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1378/04/06
شناسهF1979FCA-8A8F-4EC0-807A-CB5EDEF8BD55
وضعیتمنسوخ نشده
شماره دوره78

‌اجازه مشارکت به شرکت فیبردور مقیم ایتالیا با سرمایه گزاران ایرانی برای تولید لوله و مخازن فشار قوی از الیاف شیشه‌در شرکت آب آفرین 1378.04.06 - 20822 .ت 20923 هـ - 1378.04.24 - 316 &‌وزارت امور اقتصادی و دارایی &‌امور بین المللی ـ بانکی و پولی ـ وزارتخانه‌ها ـ سرمایه گذاری ـ واردات و صادرات ـ وام و کمک بلاعوض ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1378.4.6 بنا به پیشنهاد شماره 21.48589 - 6013 مورخ 1377.12.1 وزارت امور اقتصادی و دارایی و موافقت‌هیأت رسیدگی به جلب و حمایت سرمایه های خارجی و به استناد قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی - مصوب 1334 - تصویب نمود:
‌به شرکت fiberdur Italia Srl مقیم ایتالیا اجازه داده می‌شود تا براساس قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی و آیین نامه اجرایی آن و با‌رعایت کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، برای تولید لوله و مخازن فشار قوی از الیاف شیشه در شرکت آب آفرین، به نسبت چهل و پنج‌درصد (45%) فیبردور و پنجاه و پنج درصد (55%) سرمایه گذاران ایرانی به نحوی زیر مشارکت نماید:
1 - سرمایه گذاری شرکت فیبردور جمعاً تا مبلغ هشت میلیون و ششصد و ده هزار (8.610.000) دلار آمریکا به ترتیب زیر به کشور وارد شود:
‌الف - بابت سهم سرمایه، معادل یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار (1.350.000) دلار به صورت ماشین آلات و تجهیزات.
ب - به عنوان تسهیلات مالی به شرکت مشترک، معادل سه میلیون و یکصد و پنجاه هزار (3.150.000) دلار به صورت ماشین آلات و تجهیزات.
ج - به عنوان اعتبار گردشی به شرکت مشترک معادل چهار میلیون و یکصد و ده هزار (4.110.000) دلار به صورت مواد اولیه.
2 - نیازهای ارزی شرکت مشترک در دوره بهره برداری برای باز پرداخت اصل و پرداخت سود تسهیلاتی مالی، اعتبار گردشی و سود سهام قابل انتقال‌شرکت فیبردور از محل ارز حاصل از صادرات تولیدات شرکت مشترک تأمین و تأدیه شود. تعهدات ارزی شرکت مشترک تا حدی که مصارف یاد شده را‌پوشش دهد با تأیید سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران ابطال خواهد شد.
3 - در صورت وجود محدودیت قانونی و یا اعمال شده از سوی دولت که در نتیجه آن شرکت مشترک نتواند تولیدات خود را صادر نماید، الزام به‌صادرات برای آن سال منتفی شده و در نتیجه انتقالات ارزی مربوط به سهامدار خارجی طبق قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی انجام خواهد‌شد.
4 - شرایط مربوط به تسهیلات مالی، اعتبار گردشی و پرداخت هزینه‌های مربوط به تصویب هیأت رسیدگی به جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی‌خواهد رسید.
‌حسن حبیبی ـ معاون اول رییس جمهوری


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی