جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

آیین نامه اجرایی ماده 14 قانون استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


0
0
317
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1379/01/24
شناسه6AAF9F39-278D-40F3-B470-3C0DF2BCA0C1
وضعیتمنسوخ نشده
شماره دوره79

‌آیین نامه اجرایی ماده 14 قانون استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 1378.11.10 - .35240ت 19829 هـ ـ 1378.11.27 - 365 &‌وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح &‌استخدام کشوری ـ استخدام نیروهای مسلح ـ سازمانهای دولتی ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1378.11.10 بنا به پیشنهاد شماره 162.121.14.650 مورخ 1377.3.16 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و‌به استناد ماده (14) قانون استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ـ مصوب 1370 ـ آیین نامه اجرایی ماده یاد شده را به شرح زیر تصویب نمود:
‌آیین نامه اجرایی ماده (14) قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌ماده 1ـ انتقال مستخدمان رسمی وزارتخانه‌ها، مؤسسات وابسته به دولت، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌که از این پس به اختصار"‌سپاه " نامیده می‌شود به ترتیب زیر انجام می‌شود:
‌الف ـ نامه درخواست انتقال با ذکر دلایل آن، به همراه تمایل کتبی فرد مورد نظر توسط رده درخواست کننده به ستاد مشترک سپاه منعکس می‌شود.
ب ـ ستاد مشترک سپاه پس از احراز نیاز سازمان، مراتب را از دستگاه متبوع مستخدم استعلام می‌نماید.
پ ـ در صورت موافقت دستگاه متبوع مستخدم و طی مراحل گزینش، نتیجه نهایی درخصوص انتقال به مبادی ذی ربط منعکس می‌شود.
‌تبصره ـ درصورتی که مستخدم مورد نظر دارای تعهد خدمتی به سازمان متبوع خود باشد، سپاه می‌تواند باقیمانده خدمت وی را پس از موافقت دستگاه‌انتقال دهنده و تأمین اعتبار لازم خریداری نماید، که در این صورت فرد مزبور موظف است تعهد خود را در سپاه به انجام برساند.
‌ماده 2ـ نحوه احتساب سوابق خدمتی کارکنان منتقل شده از نظر بازنشستگی و ترفیعات و سایر موارد براساس قوانین و مقررات استخدامی سپاه‌صورت می‌گیرد.
‌تبصره ـ دستگاههای انتقال دهنده موظفند کلیه کسور بیمه و بازنشستگی منتقل (‌اعم از سهم فرد و دولت) را براساس قانون نقل و انتقال حق بیمه‌بازنشستگی ـ مصوب 1365 ـ و آیین‌نامه‌های مربوط به آن، سازمان بیمه و بازنشستگی سپاه واریز نمایند.
‌ماده 3ـ مأمور به خدمت نمودن مستخدمان دستگاهها به سپاه به ترتیب زیر انجام می‌شود:
‌الف ـ نامه درخواست مأموریت با ذکر دلایل آن و به همراه تمایل کتبی فرد مورد نظر توسط رده درخواست کننده به فرمانده نیروی مربوط منعکس‌می‌شود.
ب ـ فرماندهی نیرو پس از بررسی دلایل و ضرورتها در صورت احراز نیازمندی مراتب را جهت اعلام صلاحیت امنیتی و مکتبی فرد مورد نظر به مبادی‌ذی ربط در آن نیرو منعکس می‌نماید.
پ ـ در صورت تأیید صلاحیت امنیتی و مکتبی فرد مورد نظر، مراتب به همراه سوابق به ستاد مشترک سپاه برای صدور نامه درخواست مأموریت‌منعکس می‌شود.
‌ماده 4ـ مدت مأموریت کارکنان یادشده حداقل شش ماه خواهد بود، در صورت نیاز سپاه و موافقت مأمور و دستگاه مربوط این مدت قابل تمدید است.‌حفظ پست سازمانی مستخدم مأمور تا شش ماه الزامی است .
‌ماده 5ـ فرد در زمان مأموریت در سپاه از نظر تخلفات و جرایم تابع آیین‌نامه‌های انضباطی و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی‌ایران ـ مصوب 1371 ـ است .
‌ماده 6ـ حقوق و مزایا و سایر فوق العاده مأمورانی که بیش از 6 ماه به سپاه مأمور می‌شوند از اعتبار سپاه و در چارچوب مقررات جاری در آن و براساس‌شغل مورد تصدی پرداخت می‌شود.
‌تبصره ـ کسور بازنشستگی و حق بیمه و سایر کسور قانونی مأموران براساس قوانین و مقررات دستگاه متبوع کسر و توسط سپاه به صندوقهای مربوط‌واریز می‌شود.
‌ماده 7ـ انتقال یا مأمور به خدمت نمودن افراد موضوع این آیین نامه در زمان جنگ و بحران تابع ضوابطی است که براساس تبصره ماده (14) قانون‌مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابلاغ می‌شود.
‌حسن حبیبی ـ معاون اول رییس جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی