جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
نشست حضوری با سیدمحمد عرشیانفر (ظرفیت محدود ) لینک ثبت نام

مجوز سرمایه گذاری و نحوه مشارکت شرکت Ltd Exploration and Mining Tinto Rio مقیم انگلستان در طرح اکتشاف، بهره برداری و فرآوری ذخایر معدن طلای داشکسن در استان کردستان


0
0
240
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1381/03/22
شناسه391A14FD-2968-486A-B78F-6CD7A12AF738
وضعیتمنسوخ نشده

مجوز سرمایه گذاری و نحوه مشارکت شرکت Ltd Exploration and Mining Tinto Rio مقیم انگلستان در طرح اکتشاف، بهره‌برداری و فرآوری ذخایر معدن طلای داشکسن در استان کردستان
‌شماره : .20513ت26703ک
‌تاریخ : 1381.05.23 ‌وزارت امور اقتصادی و دارایی ‌وزرای عضو شورای‌عالی سرمایه‌گذاری در جلسه مورخ 1381.3.22 بنا به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و‌دارایی، با رعایت تصویبنامه شماره .45271ت 22021‌مورخ 1378.8.22 و بر اساس تائید هیأت رسیدگی به‌جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی و به استناد ماده (2) قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی - مصوب1334- تصویب نمودند: به شرکت Ltd Exploration and Mining Tinto Rio مقیم انگلستان اجازه داده می‌شود تا بر‌اساس قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی و آیین‌نامه اجرایی آن و با رعایت کلیه قوانین و مقررات جمهوری‌اسلامی ایران در طرح اکتشاف، بهره‌برداری و فرآوری ذخایر معدن طلای داشکسن در استان کردستان، با مشارکت‌شرکت خدمات اکتشافی کشور (‌سسکو) به نسبت هفتاد درصد (70%) ریوتینتو و سی درصد (30%) سرمایه گذاران‌ایرانی به نحو زیر مشارکت نماید:
1- سرمایه‌گذاری شرکت ریوتینتو جمعا معادل دویست و بیست و پنج میلیون (000‌ر000‌ر225) دلار آمریکا‌به صورت نقد و غیر نقد به ترتیب زیر به کشور وارد شود.
‌الف - معادل یکصد و هفتاد و پنج میلیون (000‌ر000‌ر175) دلار بابت سهم ریوتینتو در هزینه‌های‌سرمایه‌گذاری طرح.
ب - معادل پنجاه میلیون (000‌ر000‌ر50) دلار تسهیلات مالی به شرکت سسکو جهت استفاده در طرح مذکور.
2- نیازهای ارزی مربوط به بازپرداخت تسهیلات مالی اعطایی ریوتینتو و سود سهام آن شرکت و همچنین‌بازپرداخت تسهیلات اعطایی به شرکت سسکو از محل ارز حاصل از صادرات تولیدات شرکت مشترک تأمین و‌تأدیه شود. تعهدات ارزی شرکت مشترک برای برگشت ارز حاصل از صادرات تولیدات شرکت به کشور تا حدی که‌مصارف یاد شده را پوشش دهد با تائید سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران ابطال خواهد شد.
3- در صورت وجود محدودیت قانونی و یا اعمال شده از سوی دولت که در نتیجه آن شرکت مشترک نتواند‌تولیدات خود را صادر نماید، الزام به صادرات مادام که محدودیت قانونی و یا تصمیم دولت برای عدم انجام‌صادرات جاری است، منتفی شده و در نتیجه انتقالات ارزی مربوط به سرمایه گذار خارجی طبق قانون جلب و‌حمایت سرمایه‌های خارجی انجام خواهد شد.
4- شرایط مربوط به تسهیلات مالی خارجی موضوع جزء (ب) بند (1) و پرداخت هزینه‌های مربوط، به‌تصویب هیأت رسیدگی به جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی خواهد رسید. و هیأت مستمراً نسبت به مصرف‌تسهیلات مالی در طرح نظارت خواهد نمود.
‌این تصویبنامه در تاریخ 1381.5.19 به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.
‌محمدرضا عارف - معاون اول رییس جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی