جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون انتزاع امور نمایشگاهها از مرکز توسعه صادرات ایران و تشکیل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران


0
0
342
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1365/04/26
تاریخ تایید1365/05/06
تاریخ امضا1365/05/08
تاریخ انتشار1365/05/23
شناسهC1B2D0DF-A381-43D5-A7CD-9E191F3193AD
تبصره4
ماده1
بند3
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی12077
شماره پرونده2/967
شماره دوره2
شماره جلد1
شماره صفحه297

‌قانون انتزاع امور نمایشگاهها از مرکز توسعه صادرات ایران و تشکیل شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی ایران ‌ماده واحده - از تاریخ تصویب این قانون امور مربوط به نمایشگاهها از مرکز توسعه صادرات ایران و منتزع و به شرکت سهامی نمایشگاههای‌بین‌المللی ایران وابسته به وزارت بازرگانی اداره خواهد شد.
‌تبصره 1 - وزارت بازرگانی مکلف است ظرف مدت سه ماه از تاریخ تصویب این قانون در اجرای این انتزاع اساسنامه‌های مرکز توسعه صادرات‌ایران و شرکت مذکور را تنظیم و اصلاح نموده و پس از تصویب هیأت وزیران جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم نماید.
‌تبصره 2 - کلیه داراییها اعم از اموال منقول و غیر منقول و تعهدات و دیون، مطالبات، نقدینه و غیره شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی سابق‌که به موجب لایحه قانونی راجع به ادغام شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی سابق و صندوق ضمانت صادرات در مرکز توسعه صادرات مصوب1358.10.29 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران، به مرکز توسعه صادرات منتقل گردیده، از مرکز مذکور منتزع و به عنوان سرمایه شرکت سهامی‌نمایشگاههای بین‌المللی ایران اختصاص می‌یابد.
‌تبصره 3 - شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی ایران مکلف است ظرف دو سال از تاریخ تصویب این قانون کلیه داراییهای فوق‌الذکر را توسط‌هیأتی که به پیشنهاد مدیر عامل و تصویب مجمع عمومی انتخاب می‌شوند ارزیابی و دارایی خالص شرکت را تعیین و بر اساس آن سرمایه قطعی را با‌تصویب مجمع عمومی تعیین نماید.
‌تبصره 4 - آن عده از کارکنان مرکز توسعه و صادرات ایران که به امور نمایشگاهی اشتغال دارند و مورد نیاز شرکت می‌باشند به شرکت سهامی‌نمایشگاههای بین‌المللی منتقل می‌گردند و با آن دسته از مستخدمین رسمی که مازاد بر احتیاج شرکت مذکور تشخیص داده شوند (‌اعم از این که دارای‌پست ثابت سازمانی بوده و یا نباشد) به ترتیب ذیل عمل خواهد شد:
‌الف - مستخدمین رسمی که مورد نیاز وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی مشمول قانون استخدام کشوری می‌باشند به دستگاههای مزبور منتقل‌خواهند شد.
ب - مستخدمین رسمی که سنوات خدمت آنان بیش از 20 سال باشد با همان سنوات خدمت و بدون ارفاق بازنشسته خواهند شد.
ج - سایر مستخدمان رسمی در ازای هر سال خدمت دولتی معادل یک ماه حقوق و مزایای مستمر بازخرید می‌گردند.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و چهار تبصره در جلسه روز پنجشنبه بیست و ششم تیر ماه یک هزار و سیصد و شصت و پنج مجلس شورای اسلامی‌تصویب و در تاریخ 1365.5.6 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رییس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی