جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون تأسیس شرکت سهامی خاص توسعه نیشکر و صنایع جانبی


0
0
272
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1369/04/10
تاریخ تایید1369/04/19
تاریخ امضا1369/04/30
تاریخ انتشار1369/05/09
شناسهC60308C7-8DEF-495C-8EC5-52CD526B24B6
تبصره4
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی13226
شماره پرونده3/1445
شماره دوره3
شماره جلد1
شماره صفحه386

‌قانون تأسیس شرکت سهامی خاص توسعه نیشکر و صنایع جانبی ‌ماده واحده - به منظور اجرای بند (ه) تبصره 29 قانون برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به وزارت‌کشاورزی اجازه داده می‌شود نسبت به تأسیس شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن اقدام نماید.
‌تبصره 1 - سرمایه شرکت از محل اعتبارات موضوع بند (ه) تبصره 29 قانون برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی‌ایران تأمین می‌گردد.
‌تبصره 2 - مجمع عمومی شرکت متشکل از وزراء کشاورزی (‌رئیس مجمع)، امور اقتصادی و دارایی، صنایع سنگین، صنایع، نیرو، بازرگانی و‌رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌باشد. همچنین دو نفر نماینده به انتخاب مجلس بر نحوه اجرای بند "ه" تبصره 29 قانون برنامه اول توسعه اقتصادی،‌اجتماعی، و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نظارت خواهند نمود.
‌تبصره 3 - اساسنامه شرکت توسط وزارت کشاورزی تهیه و پس از تأیید اکثریت مجمع عمومی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
‌تبصره 4 - شرکت مکلف است حداکثر یک سال پس از تاریخ بهره‌برداری از هر یک از واحدهای تولیدی مذکور در بند (ه) تبصره 29 قانون برنامه‌اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تأسیس شرکت سهامی عام به منظور اداره و بهره‌برداری هر یک از‌واحدهای مذکور و عرضه سهام آن به عموم اقدام نماید.
‌سرمایه شرکت معادل قیمت تمام شده واحدهای تولیدی فوق‌الذکر پس از کسر تعهدات مربوط کاهش خواهد یافت و شرکت مکلف است مبالغ حاصل‌از فروش سهام شرکتهای سهامی عام ایجاد شده را بلافاصله پس از وضع تعهدات مربوط به حساب درآمد عمومی کشور واریز نماید.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و چهار تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه دهم تیر ماه یک هزار و سیصد و شصت و نه مجلس شورای اسلامی‌تصویب و در تاریخ 1369.4.19 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - مهدی کروبی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی