جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون معلمان، پزشکان و پیراپزشکان وظیفه


0
0
283
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1369/07/25
تاریخ تایید1369/08/03
تاریخ امضا1369/08/10
تاریخ انتشار1369/08/19
شناسه9C293789-AA0F-49D9-AD93-C75487359B3E
تبصره1
ماده11
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی13308
شماره پرونده3/1459
شماره دوره3
شماره جلد1
شماره صفحه415

‌قانون معلمان، پزشکان و پیراپزشکان وظیفه ‌ماده 1 - از تاریخ تصویب این قانون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همه‌ساله تعدادی از مشمولان وظیفه را که‌دارای مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر از آن می‌باشند پس از انجام دوره آموزش نظامی برای انجام بقیه خدمت دوره ضرورت به منظور خدمت در‌وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نهضت سوادآموزی برای انجام فعالیتهای اصلی این وزارتخانه‌ها در بخشهای‌محروم کشور و نقاط محروم آموزشی به صورت مأمور در اختیار وزارتخانه‌های مذکور و نهضت سوادآموزی قرار می‌دهد.
‌ماده 2 - تعداد این قبیل مشمولین در هر دوره بر اساس اعلام نیاز وزارتخانه‌های مذکور و نهضت سوادآموزی و موافقت ستاد فرماندهی کل‌نیروهای مسلح می‌باشد.
‌ماده 3 - مشمولان مذکور علاوه بر طی دوره آموزش نظامی موظف به گذراندن دوره آموزشی مهارتهای حرفه‌ای طبق برنامه‌ای که هر یک از‌وزارتخانه‌ها و نهضت سوادآموزی تدوین و اعلام می‌نمایند می‌باشند.
‌ماده 4 - پس از پایان دوره آموزش نظامی و مهارتهای حرفه‌ای، مشمولان دیپلمه‌ای که در آزمایشهای نهایی موفقیت حاصل نمایند به درجه‌گروهبان‌سومی نائل خواهند شد.
‌تبصره - مشمولانی که مدرک تحصیلی آنها بالاتر از دیپلم است بر اساس قوانین نظام وظیفه به کسب درجه نائل می‌شوند.
‌ماده 5 - این مدت از خدمت مشمولین فوق جزو خدمت وظیفه محسوب خواهد شد. افراد مذکور از نظر انضباطی و کیفری تابع قوانین و مقررات‌نیروهای مسلح بوده و از لحاظ آموزشی، بهداشتی و درمانی تابع مقررات وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و‌نهضت سوادآموزی می‌باشند.
‌ماده 6 - تعیین محل خدمت افرادی که صلاحیت علمی و اخلاقی آنان با نظر وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی‌و نهضت سوادآموزی در طی دوره آموزش نظامی و مهارتهای حرفه‌ای برای قبول مسئولیت معلمی مناسب تشخیص داده نشود به عهده ستاد فرماندهی‌کل نیروهای مسلح خواهد بود.
‌ماده 7 - به مشمولان این قانون در مدت خدمت ضرورت حقوق و مزایای معادل درجه استحقاقی و هزینه خوراک، پوشاک و مسکن طبق ضوابط‌مورد عمل نیروهای مسلح پرداخت خواهد شد.
‌ماده 8 - کلیه هزینه‌های دوره آموزش نظامی مشمولین این قانون اعم از حقوق و مزایا، لباس، جیره غذایی، درمان و غیره به عهده وزارت دفاع و‌پشتیبانی نیروهای مسلح خواهد بود.
‌ماده 9 - سازمان برنامه و بودجه مکلف است همه‌ساله اعتبارات لازم جهت اجرای این قانون را در ردیف جداگانه منظور و تأمین نماید.
‌ماده 10 - فارغ‌التحصیلان فوق لیسانس که تعهد خدمت به مراکز آموزش عالی دارند مشمول این قانون نمی‌باشند.
‌ماده 11 - آیین‌نامه اجرایی این قانون توسط وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح و نهضت سوادآموزی و سازمان امور اداری و استخدامی کشور ظرف سه ماه پس از ابلاغ تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
‌قانون فوق مشتمل بر یازده ماده و یک تبصره در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ بیست و پنجم مهر ماه یک هزار و سیصد و شصت و نه مجلس‌شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 1369.8.3 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - مهدی کروبی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی