جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
نشست حضوری با سیدمحمد عرشیانفر (ظرفیت محدود ) لینک ثبت نام

قانون اجازه تمدید کنترات چهار نفر مستخدمین بلژیکی وزارت مالیه


0
0
247
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1313/05/07
شناسه4E291B12-BC61-47B6-9F36-09C450AE602C
تبصره1
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی1675
شماره چاپ2
شماره دوره9
شماره جلد1
شماره صفحه385

‌قانون اجازه تمدید کنترات چهار نفر مستخدمین بلژیکی وزارت مالیه ‌مصوب 7 مرداد ماه 1313 شمسی ‌ماده واحده - مجلس شورای ملی به وزارت مالیه اجازه می‌دهد قرارداد استخدام آقایان شارل کلاویه و رنه هانری ماری لفبور و داریوس دریس را‌برای مدت دو سال دیگر از تاریخهای معینه ذیل با حقوقی که در مقابل هر یک معین شده است تجدید نماید:
‌آقای شارل کلاویه از تاریخ 20 تیر ماه 1313 با سالی 2700 پهلوی طلا ‌آقای هانری ماری لفبور از تاریخ 22 تیر ماه 1313 با سالی 1350 پهلوی طلا ‌آقای داریوس دریس از تاریخ 20 تیر ماه 1313 با سالی 1040 پهلوی طلا ‌نصف حقوق مستخدمین مذکور به اسعار خارجی و نصف دیگر آن به ریال به نرخ روز پرداخت آن تأدیه خواهد شد کرایه خانه و سایر شرایط قرارداد‌استخدام آنها بر طبق قانون استخدام چهار نفر بلژیکی مصوب 30 اردیبهشت ماه 1310 و قانون 23 خرداد 1310 خواهد بود.
‌نیز به وزارت مالیه اجازه داده می‌شود قرارداد استخدام آقای رائول ولکرد را با سی و چهار هزار و پانصد ریال و پانصد و هفتاد و پنج پهلوی طلا حقوق سالیانه برای‌مدت دو سال دیگر از تاریخ چهارم شهریور 1313 تجدید نماید و سایر شرایط قرارداد استخدام مشارالیه بر طبق قانون 31 اردیبهشت ماه 1310 خواهد‌بود.
‌وزارت مالیه مجاز است تمام حقوق مستخدمین مذکور در فوق را از قسمت اسعاری اعتبار حقوق و مخارج مستخدمین خارجی مالیه و گمرک تأدیه‌نماید.
‌تبصره - وزارت مالیه می‌تواند به مستخدمین مذکور اجازه دهد از مرخصیهایی که به موجب قرارداد سابق ذیحق شده و استفاده نکرده‌اند در ظرف مدت قراردادی که به موجب این قانون منعقد خواهد شد استفاده‌نمایند.
‌این قانون که مشتمل بر یک ماده است در جلسه هفتم مرداد ماه یک هزار و سیصد و سیزده به تصویب مجلس شورای ملی رسید.
‌رییس مجلس شورای ملی - دادگر


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی