جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

قانون اجازه پرداخت آخرین حقوق مستخدمین کشوری و لشکری که از فروردین 24 به بعد در راه انجام وظیفه کشته شده یا می شوند به وراث قانونی آنها و برقراری چند فقره مستمری


0
0
336
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1324/10/23
تاریخ امضا1324/10/30
تاریخ انتشار1324/11/14
شناسهFEDBEF8A-89E2-4521-8BD6-727078F8F26A
تبصره2
ماده1
بند2
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی285
شماره چاپ1
شماره دوره14
شماره جلد1
شماره صفحه11

‌قانون اجازه پرداخت آخرین حقوق مستخدمین کشوری و لشکری که از فروردین 24 به بعد در راه انجام وظیفه کشته‌شده یا می‌شوند به وراث قانونی آنها و برقراری چند فقره مستمری ‌مصوب 23 دی ماه 1324 ‌ماده واحده - به وزارت دارایی اجازه داده می‌شود:
‌اولاً - آخرین حقوق مستخدمین لشکری و کشوری که در راه انجام وظیفه و خدمت به دولت از فروردین 1324 به بعد کشته شده یا می‌شوند به‌وراث قانونی آنها پرداخت نماید.
‌تشخیص این که در راه انجام وظیفه مقتول شده‌اند و تعیین وراث قانونی و سهم و مدت پرداخت نسبت به هر یک از آنها به موجب تصویبنامه هیأت‌وزیران خواهد بود.
‌ثانیاً - وزارت دارایی مجاز است مطابق دو ثلث آخرین حقوق مرحوم دکتر عبدالله حامدی و مرحوم جواد آزادی و مرحوم ابوالقاسم نراقی و‌مرحوم دکتر ابوالقاسم شامبیاتی و مرحوم کمال هدایت (‌فهیم‌الدوله) و مرحوم حسین اتابکی و مرحوم احمد مقیمی را از تاریخ تصویب این قانون طبق‌قانون مستمریها به ورثه قانونی آنها بپردازد.
‌تبصره 1 - به وزارت دارایی اجازه داده می‌شود کمبود خدمت مرحوم محمدتقی حجتی کارمند پایه شش وزارت راه را از لحاظ بازنشستگی جزء‌مدت خدمت او محسوب دارد.
‌تبصره 2 - سرگرد مافی که قبل از فروردین 24 در رضاییه کشته شده نیز مشمول این قانون خواهد بود.
‌این قانون که مشتمل بر یک ماده و دو تبصره است در جلسه بیست و سوم دی ماه یک هزار و سیصد و بیست و چهار به تصویب مجلس شورای ملی‌رسیده است.
‌رییس مجلس شورای ملی - محمدصادق طباطبایی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری