جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون تشکیل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح


0
0
213
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1381/11/27
تاریخ تایید1381/12/06
تاریخ امضا1381/12/28
تاریخ انتشار1382/01/11
شناسهF0DB5476-236D-43D9-AE78-A69304E1EF87
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی16919
شماره چاپ-
شماره دوره-
شماره صفحه-

‌قانون تشکیل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح
‌ماده 1 - به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در این قانون به اختصار«‌وزارت» نامیده می‌شود، اجازه داده می‌شود با موافقت فرماندهی کل قوا به‌منظور هدایت‌متمرکز، سیاستگذاری، هماهنگی، برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل و اجرای فعالیت‌های صنعتی‌هوائی در سطح وزارت و آن بخش از وظایف مذکور در ماده (4) قانون تشکیل وزارت دفاع‌و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مصوب 1368.5.28 که مربوط به صنایع‌هوائی می‌باشد، همچنین انجام هرگونه اقدام صنعتی، تحقیقاتی و بازرگانی برای دسترسی‌مستمر و به هنگام به فن‌آوری پیشرفته در صنعت هوائی نظامی و تجاری و استفاده بهینه از‌قابلیت‌ها و منابع مازاد در جهت ارائه خدمات به سایر مؤسسات؛ سازمانی علمی، صنعتی،‌تحقیقاتی و خدماتی به نام «‌سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح» - که در این قانون به‌اختصار «‌سازمان» نامیده می‌شود - وابسته به خود تشکیل دهد.
‌ماده 2 - سازمان دارای شخصیت حقوقی مستقل بوده و به‌صورت شرکت دولتی‌اداره می‌گردد. سازمان و شرکت‌های وابسته به آن دارای آئین‌نامه‌های واحد مالی، معاملاتی،‌استخدامی و بیمه خاص هستند که به‌تصویب مجمع عمومی سازمان می‌رسد و درخصوص‌مواردی که در این قانون و یا اساسنامه‌های آنها مقررات خاصی پیش‌بینی نشده، تابع قانون‌تجارت خواهند بود.
‌ماده 3 - شرکت‌ها و واحدهای صنعتی و تحقیقاتی وزارت که فعالیت آنها در زمینه‌امور مذکور در ماده (1) این قانون است به سازمان ملحق و حسب مورد به تابعیت یا‌وابستگی آن در می‌آیند و مطابق این قانون و مقررات مربوط به شرکت‌های دولتی اداره‌می‌شوند.
‌تبصره - به وزارت اجازه داده می‌شود در چارچوب اهداف و وظایف سازمان و به‌منظور تأمین نیازهای نیروهای مسلح، به ویژه در فن‌آوریهای جدید و استراتژیک و خرید‌اقلام مورد نیاز پس از تصویب هیأت وزیران و با کسب مجوز از فرماندهی معظم کل قوا،‌نسبت به ایجاد شرکتهای صنعتی و خدماتی وابسته به سازمان با مشارکت طرفهای داخلی و‌خارجی اقدام کند.
‌ماده 4 - اساسنامه سازمان و شرکتهایی که توسط سازمان مطابق ماده (3) این قانون‌تشکیل می‌گردند به وسیله وزارت تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید و پس از‌تأیید فرماندهی کل قوا، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.
‌قانون فوق مشتمل بر چهار ماده و یک تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ‌بیست و هفتم بهمن ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و یک مجلس شورای اسلامی تصویب و‌در تاریخ 1381.12.6 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

‌مهدی کروبی ‌رئیس مجلس شورای اسلامی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی