جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون تشکیل سازمان صنایع هوافضای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران


0
0
232
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1384/09/01
تاریخ تایید1384/09/09
تاریخ امضا1384/09/22
تاریخ انتشار1384/09/24
شناسه8C663B28-5D5C-4486-8972-219497CE74F7
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی17714

قانون تشکیل سازمان صنایع هوافضای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
ماده 1 - به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در این قانون به اختصار «وزارت» نامیده میشود، پس از تأیید فرماندهی کل نیروهای مسلح اجازه داده میشود در راستای ماده (4) قانون تشکیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مصوب 28/5/1368 و به منظور انجام تحقیقات، طراحی، ساخت، تولید، خرید، فروش و پشتیبانی در زمینه فناوریهای مربوط به انواع سیستمهای موشکی و صنایع فضایی در بخش دفاعی، ایجاد قابلیتهای بازدارندگی و استفاده بهینه از قابلیتها و منابع مازاد در جهت ارائه خدمات به سایر مؤسسات، سازمان صنایع هوافضای نیروهای مسلح را که در این قانون به اختصار «سازمان» نامیده میشود، تشکیل دهد.

ماده 2 - سازمان دارای شخصیت حقوقی مستقل است و به صورت شرکت دولتی اداره میگردد.
تبصره 1 - سازمان از شمول قانون محاسبات عمومی کشور - مصوب 1/6/1366 مستثنی و دارای آئین نامه‌های مالی، معاملاتی و استخدامی خاص است که به تصویب هیأت وزیران میرسد.
تبصره 2 - سازمان از کلیه امتیازات، ترجیحات، تخفیفات و اولویتهای قانونی که در مورد صنایع دفاعی در مقررات مربوط پیش بینی شده یا میشود، بهره‌مند خواهد بود.

ماده 3 - به وزارت اجازه داده میشود به منظور تأمین نیازهای نیروهای مسلح به شرح مذکور در ماده (1) و پس از تصویب هیأت وزیران و با کسب مجوز از فرماندهی کل نیروهای مسلح، نسبت به ایجاد شرکتهای صنعتی و خدماتی اقدام کند.

ماده 4 - اساسنامه سازمان توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تهیه و پس از تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به تصویب هیأت وزیران میرسد و پس از تأیید فرماندهی کل نیروهای مسلح ابلاغ میگردد.

ماده 5 - اساسنامه شرکتهایی که از طرف سازمان طبق ماده (3) این قانون تشکیل میشوند به وسیله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تهیه و به تصویب هیأت وزیران میرسد و پس از تأیید فرماندهی کل نیروهای مسلح ابلاغ میگردد.

قانون فوق مشتمل بر پنج ماده و دو تبصره در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ اول آذر ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و چهار مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 9/9/1384 به تأیید شورای نگهبان رسید.


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی