جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

آیین نامه مالیات مستغلات


0
0
235
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1338/09/20
شناسه8729DCC9-0AA2-4A1F-9FB1-CF6EEEF25C8F
تبصره1
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره چاپ1
شماره دوره19
شماره جلد4
شماره صفحه2656

‌آیین‌نامه مالیات مستغلات
‌ماده واحده - مالکین مستغلات مکلفند هر گونه معامله‌ای که به موجب آن تمام یا قسمتی از مستقل به دیگری منتقل می‌گردد بلافاصله پس از انجام‌معامله کتباً به اداره دارایی محل اطلاع دهند کسانی که ملکی به آنها منتقل می‌شود نیز مکلفند معامله را به اداره دارایی اعلام نمایند و قبل از وقوع انتقال‌باید مفاصا حساب مالیاتی را از فروشنده دریافت کنند و الا مالک هر ملک مسئول پرداخت کلیه مالیات معوقه دولت خواهد بود اداره دارایی می‌تواند از‌لحاظ تسریع در امر وصول مالیات به خریدار یا فروشنده مراجعه و مالیات دولت را وصول نماید.
‌مگر این که در سند معامله خریدار پرداخت مالیات گذشته را متقبل شده باشد که در این صورت منحصراً به خریدار مراجعه خواهد شد.
‌تبصره - در مورد مستغلاتی که متعلق به چند نفر مالک می‌باشد بخشودگی مقرر موضوع ماده 22 قانون مصوب تیر ماه 1337 از سهم هر یک‌جداگانه کسر می‌شود نه از کل ششدانگ.
‌آیین‌نامه فوق که در تاریخ بیستم آذر ماه 1338 به تصویب کمیسیون دارایی مجلس شورای ملی رسیده است صحیح بوده و به موجب ماده نهم قانون‌مالیات بر درآمد مصوب شانزدهم فروردین ماه 1335 قابل اجراء می‌باشد.
‌نایب رییس مجلس شورای ملی - عماد تربتی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری