جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون تشکیل صندوق امداد روستاییان


0
0
261
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1353/11/21
تاریخ امضا1353/11/24
تاریخ انتشار1353/12/12
شناسهDA882977-BDA0-4555-BBA7-BFBC9CBBF2E8
تبصره3
ماده1
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی8785
شماره پرونده2518
شماره چاپ5
شماره دوره23
شماره جلد15
شماره صفحه6556

‌قانون تشکیل صندوق امداد روستاییان ‌مصوب 1353.11.21 ‌ماده واحده - به وزارت تعاون و امور روستاها اجازه داده می‌شود به منظور کمک مساعدت به شرکتها و اتحادیه‌های تعاونی روستایی و شرکتهای‌سهامی زارعی و شرکتهای تعاونی تولید روستایی و روستاییان عضو این شرکت‌ها و سایر زارعان شمول قوانین و مقررات اصلاحات ارضی و همچنین‌کشاورزان خرده مالک که اراضی زراعتی آنان تا حداکثر معادل دو برابر بیشترین نسق زراعتی زارعین قریه باشد و مالکان باغات تا حداکثر معادل دو هکتاری که در نتیجه‌وقوع حوادثی از قبیل زلزله - سیل - آتش‌سوزی - خشک سالی و سایر سوانح طبیعی دچار خسارت شده باشند در سازمان مرکزی تعاون روستایی‌ایران صندوقی به نام صندوق امداد روستاییان تشکیل دهد.
‌تبصره 1 - اعتبار مورد نیاز صندوق همه‌ساله ضمن بودجه کل کشور در ردیف جداگانه منظور و به سازمان مرکزی تعاون روستایی پرداخت‌می‌گردد.
‌تبصره 2 - انواع خسارتهای قابل جبران و شرایط و ضوابط مربوط به جبران خسارات وارده و نوع کمکهای بلاعوض صندوق به موجب آیین‌نامه‌ای‌که به پیشنهاد وزارت تعاون و امور روستاها و وزارت رفاه اجتماعی به تصویب هیأت وزیران می‌رسد تعیین خواهد شد.
‌تبصره 3 - هر یک از مواد خسارت موضوع این ماده که از طریق بیمه محصولات کشاورزی جبران شود مشمول مقررات این قانون نخواهد بود.
‌قانون فوق مشتمل بر یک ماده و سه تبصره پس از تصویب مجلس شورای ملی در جلسه روز یکشنبه 10 آذر ماه 1353 در جلسه روز دوشنبه بیست و‌یکم بهمن ماه یک هزار و سیصد و پنجاه و سه شمسی به تصویب مجلس سنا رسید.
‌رییس مجلس سنا - جعفر شریف‌امامی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی