جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

حل سوال مکانیک سیالات مربوط به مبحث شناوری


5
0
2030

جرم جعبه ای (ارتفاع 4متر، عرض 3متر، طول 7.5متر ) 50 تن می باشد اگر این جعبه در آب انداخته شود، چقدر از آن در آب فرو خواهد رفت؟ g شتاب ثقل : 9.81 وزن مخصوص: 9800

علمی فیزیک
ویرایش شده در 5 سال قبل
سوال شده در جواد ابراهیمی
86 امتیاز

2
سوال مربوط به مبحث شناوری هست و نه وزن مخصوص. بهتره عنوان سوال رو در صورت امکان تغییر بدید تا بقیه دوستان هم بتونن استفاده کنن. ــ سعید شکوهیان در 5 سال قبل
1
@سعید.شکوهیان انجام شد استاد ــ جواد ابراهیمی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

6

جسم طبق شکل زیر در آب شناور خواهد بود. توضیح تصویر با در نظر گرفتن تصویر دو بعدی جسم و رسم دیاگرام آزاد نیروهای وارده بر آن توضیح تصویر با توجه به قانون دوم نیوتون و ساکن بودن جسم شناور توضیح تصویر که V حجم آب بالا آمده در اثر شناوری جعبه در آب است. این حجم با میزان فرورفتگی جعبه در آب برابر است. توضیح تصویر

تذکر: با توجه به مشخص نکردن واحد شتاب ثقل و وزن مخصوص، واحد میزان فرورفتگی در آب مشخص نیست ولی با توجه به ابعاد مسئله و درک فیزیکی از آن، به احتمال قوی میزان فرورفتگی جسم در آب برابر 2.22 متر خواهد بود.

ویرایش شده در 5 سال قبل
جواب داده شده در سعید شکوهیان
1604 امتیاز

1
يكي از تصاوير در پاسختون نمايش داده نميشه لطفا پاسختون رو ميرايش كنيد و بالاي "توضيح تصوير 4 دوتا اينتر بزنيد ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

@سعید.مرادی جناب مرادی عزیز درست شد الان؟ ــ سعید شکوهیان در 5 سال قبل
1
بله، با تشكر ، مشكل اينجاست كه توي لام تا كام تمام تصاوير بايد در يك خط جديد باشن يعني بين واژگان (همون خط) نميشه يك تصوير گذاشت ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری