جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

زیرنویس سازی فیلم ها


0
0
944

سلام دوستان من یه سری ویدیو انگلیسی زبان دارم که زیرنویس ندارن ، ولی اگر زیرنویس انگلیسی داشته باشن میتونم زیرنویس رو بخونم ولی همونطور که میدونید ما ایرانی ها در اسپیکینگ ضعیفیم و من نمیتونم متوجه ویدیو بدون زیرنویس بشم ، سوالم اینجاست که آیا ابزاری هست که بتونه برای ویدیو ها که البته صوت و تصویر واضح و خیلی باکیفیتی دارن زیرنویس بسازه؟

تکنولوژی کامپیوتر
سوال شده در حذف شده 25
282 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

6

سلام قبل از معرفی نرم‌افزار برای ساخت زیرنویس فیلم ابتدا نیاز است چندین روش برای پیدا کردن زیر‌نویس را بگم

  1. بهترین روش: این است که در اینترنت به دنبال زیرنویس ویدیو خود بگردید اگر زیرنویس آن را پیدا نکرده‌اید کافی است فیلترشکن خود را روشن نمایید و وارد سایت subscene شوید. همانطور که مشخصه لازمه نام فیلم یا ویدیو خود را در کادر وارد کنید تا مجموعه‌ای زیرنویس از آن فیلم را دراختیار شما قرار دهد.

توضیح تصویر

اما اگر زیرنویس دلخواه شما در لیست زیرنویس‌های سایت ذکر شده نبود. لازم به ساخت زیرنویس برای ویدیو است.

ساخت زیرنویس برای ویدیو

اگر زیرنویسی برای ویدیو خود پیدا نکردید نیاز است زیرنویس را به‌صورت دستی ایجاد کنید که کار بسیار سختی است و بهترین کار ایه که از مکالمات ویدیو خود نت‌برداری کنید. روش نت‌برداری از ویدیو با افزونه firebug توضیح تصویر برای انجام این کار ابتدا نیازه مرورگر فایرفاکس خود را باز کنید و سپس افزونه firebug را دانلود و نصب کنید. ممکن است این افزونه بر روی مرورگر‌های دیگر هم باز شود ولی دیگر عمل نت‌برداری از ویدیو را انجام نمی‌دهد.

پس از نصب افزونه را باز کنید و گزینه نت را فعال کنید. بعد ویدیو خودتون را در یوتوپ باز کنید و گزینه cc را انتخاب کنید و بعدش ویدیو را نگه دارید و اگر قصد دارید غیر از زبان اصلی ویدیو نت برداری کنید. لازمه چرخدنده را کلیک کنید و گزینه زیرنویس (subtitles) را انتخاب و بعد زبان موردنظر خود را انتخاب کنید.

بعد دوباره باید وارد گزینه نت شوید و از بخش درخواست‌ها متن ویدیو خودتون را پیدا کنید و با فرمت xml ذخیره کنید و در آخر لازم است متن ویدیو را در یک ویرایشگر متن باز کنید. نکته: البته ممکن است متن شما اشتباهات زیادی داشته باشه که نیاز به درست کردن دارد.

روش نت‌برداری از ویدیو در یوتوپ با ابزار Express Scribe Free اگر کار با افزونه بالا برای شما ممکن نبود می‌توانید با استفاده از این ابزار ذکر شده روش نت‌برداری را انجام دهید اما قبل از استفاده حتما باید ویدیو خود را به ام پی تری تبدیل کنید. با این ابزار شما می‌توانید به سادگی از فایل صوتی خود نت‌برداری کنید.

البته نرم‌افزار‌های زیادی برای ساخت زیرنویس به‌صورت زیر وجود دارد که کار شما را راحت‌تر می کند

1.نحو ساخت زیرنویس در Notepad 2.برنامه Aegisub 3.Subtitle Editor و ...  امیدوارم با روش اول مشکل شما برطرف شه

ویرایش شده در 5 سال قبل
جواب داده شده در سارینا عمادی
537 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری