جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

اسکار ۲۰۲۴، فیلم اوپنهایمر و فیلم بیچارگان (The Poor Things)


8
0
221

درباره برنامه دیروز و جایزه اسکار ۲۰۲۴ ظاهرا فیلم بیچارگان (The Poor Things) برنده شد. فیلم اوپنهایمر جایزه اسکار رو گرفت. دقیقا کدوم بازیگرا جایزه گرفتن؟ چون من فقط همین اسم فیلماش رو فقط شنیدم که اسکار گرفتن.

هنری اخبار-بین-الملل سینما
ویرایش شده در 2 ماه قبل
سوال شده در بهنوش کیانی
529 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

6

فیلم اوپنهایمر جایزه اسکار بهترین تصویر و اما استون Emma Stone به طرز غافلگیرکننده ای برنده میشود

فیلم پرطرفدار کریستوفر نولان Christopher Nolan به نام فیلم اوپنهایمر Oppenheimer در اسکار امسال برنده شد و هفت جایزه اسکار شامل بهترین تصویر، بهترین بازیگر و بهترین کارگردان را به خانه برد.

این فیلم درام که راوی داستان پدر بمب اتمی بود جنگ بر سر باجه بلیط فروشی را به باربی Barbie در تابستان گذشته باخت اما اکنون در حالی برنده جنگ جایزه ها در رقابت با فیلم کمدی Mattel اثر Greta Gerwig شد که Mattel تنها برنده یک جایزه اسکار شد.

Cillian Murphy به دلیل اجراش به بهترین بازیگر تبدیل شد و پاول جیاماتی Paul Giamatti و جفری رایت Jeffrey Wright را شکست داد و Robert Downey Jr.(رابرت داونی جونیور) بهترین بازیگر سیاهی لشگر مرد نامیده شد و بالاتر از Robert De Niro(رابرت دنیرو) و Ryan Gosling(رایان گاسلینگ) قرار گرفت.

مرفی Murphy که در اولین نامزدی اش اولین جایزه اسکارش را برد همچنین اولین ایرلندی برنده در این مسابقات است. قبل از اهدا کردن جایزه اش گفت: من کمی دست پاچه شدم در برابر تمام این صلح جویان.

Robert De Niro(رابرت دنیرو) اولین جایزه اسکارش را بعد از دو بار نامزدی برای فیلم های Chaplin و Tropic Thunder برد. او کمی بعد گفت: دوست دارم تا از دوران بچگی مزخرفم و آکادمی اون دوران تشکر کنم. من این کار رو بیشتر از این که اون به من نیاز داشته باشه بهش نیاز داشتم.

نولان Nolan اولین جایزه اش را برای اسکار بهترین کارگردان برد و این در حالی بود که قبل از این برای فیلم Dunkirk نامزد شده بود و مارتین اسکورسس Martin Scorsese و جوناسان گلیزر Jonathan Glazer را شکست داد. در صحبتش درباره سینما گفت: نمیدونیم که این سفر باورنکردنی از اینجا به کجا می رود اما اینکه بدونم از نظر شما من یک فرد معناداری در این هستم به اندازه یک دنیا برای من ارزش داره.

این فیلم همچنین برای بازبینی، فیلمبرداری و امتیازات برنده شد.

Emma Stone(اما استون) همه را شگفت زده کرد و Lily Gladstone(لیلی گلادستون) را شکست داد و بهترین بازیگر زن برای نقشش در فیلم کمدی بیچارگان The Poor Things نوشته Yorgos Lanthimos(یورگوس لانتیموس) شد. این دومین جایزه اسکار بهترین بازیگر زن بعد از برد قبلی برای فیلم La La Land است. او در صحبتی پر از احساس گفت: این من نیستم. این یه تیمه که دور هم جمع شدن تا یک چیزی عالی تر از اجزا اون درست بکنن.

این فیلم همچنین برنده جایزه برای طراحی تولید، مدل مو و آرایش و طراحی لباس شد.

درام آلمانی و لهستانی زبان Jonathan Glazer(جاناتان گلیزر) به نام The Zone of Interest بهترین فیلم بین المللی نامیده شد. اولین فیلم بریتانیایی برنده این قسمت. این فیلم همچنین برنده ظدا شد.

سخنرانی این نویسنده و کارگردان همچنین جنگ اسرائیل و غزه را خطاب کرد و درباره انسان زدایی هم در فیلمش و هم در حقیقت صحبت کرد. او گفت: اکنون به عنوان افرادی اینجا حاضر هستیم که مسیحیت آن ها و هولوکاستی را تکذیب می کنیم که توسط یک اشغال دزدیده شده و باعث اختلافی بری مردم بی گناه بسیاری شدن است. چه قربانیان 7 اوکتبر در اسرائیل و چه حملات حال حاضر در غزه.

دیواین جوی رندالف Da'Vine Joy Randolph جایزه اسکار بهترین بازیگر سیاهی لشگر زن را به خاطر نقشش در درام تنظیم شده در دهه 70 به نام The Holdovers بعد از برد تمام جایزه های در سر راهش شد. دیواین جوی رندالف Da'Vine Joy Randolph با چشمانی پر از اشک گفت: خیلی وقت بود که می خواستم متفاوت باشم و الان متوجه شدم که باید فقط خودم باشم. این برای اولین بار است که دو خانم بازیگر سیاه پوست در یک شب برنده جایزه شدند.

باربی Barbie از هشت بار نامزدی اش فقط یک جایزه برد و جایزه اسکار بهترین موسیقی برای فیلم What was I made for? نوشته بیلی ایلیش Billie Eilish شد. ایلیش Eilish به همراه برادر و همکارش فینس Finneas برنده شد و کمی قبلتر به خاطر نواختن موسیقی اش در صحنه مورد تشویق ایستاده حضار قرار گرفت. این زوج قبلا برنده جایزه برای فیلم No Time To Die شدند.

Ryan Gosling(رایان گاسلینگ) نیز در حالی موسیقی نامزد شده اش به نام I'm Just Ken را نواخت که کتی صورتی و پوشیده از الماس به تن داشت و رقاصان Ken در اطرافش بودند شامل ستارگان فیلم.

Justine Triet(ژوستین تریه) و شریکش آرتور هراری Arthur Harari همچنین برنده جایزه برای بهترین فیلم نویس برای درام تاهلی به نام Anatomy of a Fall. تریه اولی زن فرانسوی است که در این قسمت برنده شد. او در سخنرانی اش به شوخی گفت: این در دوران جدایی من به من کمک می کنه فکر کنم.

بهترین نمایشنامه فیلم اقتباسی به کرد جفرسون Cory Jefferson تعلق گرفت. این کمدی ادبی اقتباسی از رمان Erasure نوشته پرسیوال اورت Percival Everett است.

فیلم 20 Days in Mauripol که بیامگر حمله روسیه به اوکراین است اولی فیلم مستندی نام گرفت که جایزه اسکار برد. کارگردان مستیسلاو چرنو Mstyslav Chernov گفت: دوست داشتم میتونستم این را با این عوض کنم که روسیه به اوکراین حمله نمی کرد و هیچ وقت شهرهای ما را اشغال نمی کرد. سینما خاطره ها را شکل می دهند و خاطره ها تاریخ را.

این شب همچنین برای سینما ژاپن و فیلم های The Boy و The Heron شبی خوب بود چون بهترین انیمیشن نامیده شدند و فیلم Godzilla Minus One فیلم های برتر و دارای بودجه بالا را شکست داد و برنده بهترین جلوههای بصری شد.

Wes Anderson(وس اندرسن) همچنین برنده اولین اسکارش برای فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar برگرفته از Roald Dahl شد که بهترین فیلم کوتاه دارای مبارزه زنده نام گرفت. او برای گرفتن جایزه حضور نداشت.

این مراسم همچنین برای مدت کوتاهی به تاخیر افتاد چون معترضان طرفدار فلسطین ترافیک را بند آورده و بودند و تابلوهایی در دست داشتند که روی آن ها نوشته بود: به نسل کشی جایزه ندهید.

سلبریتی های گوناگونی شامل بیلی ایلیش Bilie Eilishe و رامی یوسف Ramy Youssef همچنین طرفدار آتش بس در غزه بودند. ستاره فیلم بیچارگان The Poor Things در فرش قرمز گفت: ما واقعا خواهان عدالت و صلح همیشگی برای مردم فلسطین هستیم.

میزبان Jimmy Kimmel(جیمی کیمل) برنامه را با خوش آمد گویی به این بازیگران زیبا حاضر شده بعد از سالی سخت آغاز کرد. او همچنین از اعضا آکادمی بابت نامزد نکردن گریتا گرویگ Greta Gerwig برای بهترین کارگردان انتقاد کرد و با گذشته سخت دانری جی آر Downey Jr شوخی کرد و این شب را یکی از بالاترین نقاط برای او خواند.

بعد از ادا احترام به نویسندگان و بازیگرانی که سال گذشته در اعتصاب بودند، سپس گردانندگان گروه و اعضا پایینی را روی صحنه آورد. او گفت: ما در مذاکرات آتی شما با شما هستیم. اخیرا بحث هایی بین اتحادیه های IATSE و AMPTP در جریان است. متحدانی که نمایندگان استودیوها با وجود تحدیدات اعتصاب احتمالی هستند.

کمی بعد در این شب کیمل یک پست Truth Social از دونالد ترامپ Donald Trump خواند و به نقش او به عنوان میزبان حمله کرد و از ABC خواست تا او را جایگزین کند. او به شوخی گفت: موعد حبس کردنت نگذشته.

این جشن همچنین رسمی کهنه را به جا آورد که در آن گروهی از بازیگران برنده اسکار شامل Lupita Nyong'o(لوپیتا نیونگو)، Sam Rockwell(سم راکول)، بن کینگ سلی Sir Ben Kingsley و Jennifer Lawrence(جنیفر لارنس) به دوستان و همکاران ادا احترام کردند.

اسکار ۲۰۲۴، فیلم اوپنهایمر و فیلم بیچارگان (The Poor Things)

جواب داده شده در مروارید کرمی
538 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری