جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

آیا ابراز اعتماد سوری به شوهر کار درستی است؟


0
0
1110

سلام خسته نباشید لطفا راهنماییم کنید زندگیم در خطر

۲۳ سالمه شوهرم ۲۸ ی پسر ۳ ساله داریم ۷ ساله ک زیر یک سقفیم اویل ازدواجمون بهترین زندگیو داشتیم تا زمانی ک باردار شدم بعد اززایمان متوجه شدم شوهرم بهم خیانت کردن چن باری پیامشون دیدم بعد چن بارم با دختر زنگ زدم تهدیدش کردم شوهرم هم قسم خورد ک دیگه تکرار نمیکنه

بعد شوهرم اعتیاد داشت الان خیلی وقته ترک کرده خیلی بهتر شده بیشتر ب زندگیمون میرسه الان بعد یک سال دیروز صبح ساعت ۶ صبح پیام اومد واسه گوشی شوهرم از خواب بلند شدم شوهرم خواب بوددوباره همون پیام فرستاد واسه شوهرم داشته دیونه میشدم نمیدونستم باید چیکار کنم بحثمدن شد انکار کرد گفت خبر ندارم کیه گفتم بهش پیامش واضح هست ک با هم در ارتباطین قسم خورد گفت اینجور ک فکر میکنی نیست قسم خورد باهش نیست حالا بهم گفت اگه اعتماد نداری اگه میخوای بیا جدا شیم گفتم نمیدونستم چیکار کنم بخاطر بچم گفتم اعتماد دارم

حالا بنظرتون کار اشتباهی کردم گفتم بهم بگو منطور از پیام چیه قسم خورد گفت باهاش در ارتباط نیستم اما نمیتونم بهت بگم از گذشتم حالا تو رو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم

پزشکی روابط-زناشویی روانشناسی
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

3 جواب

2

سلام خانم عزیز وقتتون بخیر باشه. ببینید برای مقوله ی اعتماد به همسر، خیلی باید هوشمندانه عمل کنید. یک ابراز اعتماد غیر واقعی می تونه برای همیشه شما رو در زندگی قرار بده که مثل زندان میمونه و به همین شکل یک گیر دادن اشتباه هم میتونه زندگی آیندتون رو که میتونست خیلی خوب باشه خراب کنه.

ما همیشه به خانم ها و آقایان در رابطه زناشویی میگیم، مادامی که نسبت به خیانت همسرتون یقین پیدا نکردید، حق بیان اون رو ندارید.

صحبت کردن با همسر حول موضوع خیانت حتی در حد داشتن یک شک، باعث میشه که قبح این موضوع شکسته بشه و توی رابطتتون راحت تر بشه به این موضوعات فکر کرد. از طرفی کنترل کردن شوهرتون باز هم همینطور حساسیت ایجاد می کنه در رابطتون و رابطه رو به سمت خیانت هدایت می کنه.

به طور کلی در روابطی که اعتماد قلبی در طرفین رابطه وجود نداره، شیب خیانت و تمایل به ایجاد ارتباط با دیگری بوجود میاد و این شیب رفته رفته بیشتر میشه. پس تمام تلاشی که شما باید انجام بدید، حاصل کردن یک اعتماد قلبی هست.

برای مورد بخصوص شما که فرمودید چند بار سابقا در این باره صحبت هایی داشتید باید بگم که الان رابطتون در معرض یک خطر قرار گرفته. باید تمام تلاشتون رو بکنید که یک آرامش به این رابطه برگرده. منظورم این نیست که از مواضعتون کوتاه بیاید یا اینکه تن بدید به خیانت شوهرتون. شما الان صاحب یک فرزند مشترک هستید و جدا شدن شما عواقب زیادی خواهد داشت. پس با یک حدس، گمان و یا یک اس ام اس مشکوک، واکنش نشون دادن رفتار درستی نیست. پس در حال حاضر هیچ واکنشی نداشته باشید تا گذر زمان (مثلا 1 ماه) باعث کمرنگ تر کردن شدت بحث های اخیر شما بشه. پس از اون باید به فکر ایجاد یک اعتماد متقابل باشید برای خودتون و همینطور همسرتون که بتونید زندگی راحتی داشته باشید.

ببینید در تمام روابط، وقتی خیانتی اتفاق میوفته، و علت یابی که انجام میشه، نهایتا به یک کمبود در رابطه میرسیم. باید باندیشید که چرا شوهرتون پیش تر وارد یک رابطه شده و دست به خیانت زده؟ چه چیزی رو در فرد دیگری دیده که کمبودش در شما وجود داشته؟ آیا شوهرتون رو تحقیر میکردید؟ یا ازش حمایت نمیکردید؟ آیا به خودتون میرسیدید؟ آیا ناز های زنانه رو داشتید و برای شوهرتون انجام میدادید؟ این ها سوالاتی هست که باید از خودتون بپرسید و علت یابی بکنید که چرا شوهرتون به سمت خیانت پیش میره. اگه بتونید کسری های روابطتون رو تکمیل کنید، حتی اگر فکر خیانت در سر همسرتون باشه از بین خواهد رفت. چرا که خیانت برای شوهرتون هم کار ساده ای نیست.

نکاتی که خیلی مضر هستن در رابطه فعلی شما، یادآوری روابط نامشروع سابق شوهرتون هست و حتی صحبت کردن در این باره با شوهرتون. از طرفی ابراز اعتماد جعلی و غیر واقعی هم فقط تا زمانی کارساز هست که یقین به ارتکاب خیانت از طرف شوهرتون نشدید. اگر این اطمینان حاصل شد، حتما باید به روانشناس مراجعه کنید و ریز رفتار ها و وقایع رو برای ایشون تعریف کنید و ازشون بخواید که شوهرتون رو هم دعوت کنند و طی جلساتی مشکل رو حل کنید. قطعا میدونید که زندگی کردن با مردی که اطمینان دارید بهتون خیانت میکنه مثل جهنم هست و ابراز اعتماد غیر قلبی، به خودی خود کاری رو از پیش نمیبره. حتما با یک مشاور خانواده مطرح کنید و از شوهرتون بخواید که همراهتون توی این جلسات مشاوره شرکت کنن. چراکه توی اون جلسات مشاوره علت یابی اتفاق میوفته و شما با ضریب احتمال بهتری میتونید زندگیتون رو بهتر کنید. به فایل صوتی زیر هم که توسط همکارم ضبط شده برای اطلاعت بیشتر گوش کنید.

ویرایش شده در 4 سال قبل
جواب داده شده در محدثه حامدی نسب
1266 امتیاز

1
خانم دکتر خیلی ممنونم، بله چشم با یک مشاور هم صحبت کردم و بالاخره تونستم شوهرم رو راضی کنم که باهام بیاد بریم پیششون دعا کنید برامون که خوب پیش بره یک دنیا ممنون ــ ناشناس در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


1

عکس العمل در برابر خیانت همسر

خیانت در رابطه زناشویی، اتفاقی ویران کننده است که پایه های زندگی مشترک را سست می کند.

زوجین بعد از اطلاع از خیانت واکنش های مختلفی نشان داده و شکاف عاطفی عمیقی را تجربه می کنند.

با کشف خیانت همسر، تمامی احساسات منفی به ذهن هجوم می آورند که ممکن است، موجب رفتارهای غیر منطقی و اغراق آمیز شود.

عکس العمل در برابر خیانت همسر در زنان و مردان متفاوت است.

برخی آن را نادیده می گیرند و برخی دیگر شدید ترین واکنش ها را با کشف خیانت دارند.

کدام رفتار صحیح است؟ عکس العمل مناسب در برابر خیانت همسر چیست؟ بعد از کشف خیانت همسر چه باید کرد؟ با ما همراه باشید تا جواب این سوالات را پیدا کنیم. امروزه خیانت ها را بیشتر از گذشته در زندگی مشترک زوجین می بینیم.

خیانت همسر، اشتباهی بزرگ است که شرایط زندگی زناشویی را تغییر می دهد و ترمیم رابطه بعد از آن بسیار دشوار است.

با این وجود، بیشتر زوجین اطلاعی از نحوه برخورد با خیانت همسر ندارند.

واکنش های هیجانی و تصمیمات غیر منطقی بعد از اطلاع از خیانت، رایج ترین اتفاقاتی است که در زندگی زناشویی دیده می شود.

معمولاً افراد با کشف خیانت همسر به سرعت زندگی مشترک را ترک کرده یا تصمیم به عکس العمل های غیر منطقی می گیرند.‌

سکوت، انتقام سریع و بدون فکر، برخوردهای فیزیکی، بستن تمام راه های ارتباطی، اطلاع خیانت به افراد دور و نزدیک و… از رایج ترین واکنش ها بعد از خیانت زوجین است که زندگی زناشویی آن ها را ویران می کند.

با این حال یادگیری نحوه برخورد با خیانت همسر نیز آسان نیست.

با کشف خیانت معمولاً انبوهی از احساسات منفی وجود فرد را پر کرده و واکنش های غیر معقول را به همراه می آورد.

هریک از زوجین برداشتی شخصی از خیانت داشته و تصور می کنند، بهترین عکس العمل در برابر خیانت همسر را می شناسند.

اما بیشتر واکنش ها بعد از خیانت صرفاً احساسی بوده و تبعات جبران ناپذیری به بار می آورد.

در ادامه رایج ترین واکنش های رفتاری بعد از کشف خیانت آورده شده تا عکس العمل مناسب در برابر خیانت همسر را بشناسیم.

جواب داده شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


2

دوست عزیز مهم ترین چیز اینه که همسر شما اشتباهشو قبول کنه بعد گام بعد پذیرفتن یا نپذیرفتن اون از طرف شماست ولی بهترین چیز اینه که از یک مشاور حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید

جواب داده شده در ghazal rahmanifar
149 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری