جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

قطع شدن وای فای با فاصله گرفتن از مودم


-1
0
3634

حدودا یک هفته پیش اتصالم به مودم قطع شد و Unable to join میزد بعد که نزدیک مودم شدم دیدم وصل شد. محدوده وصل شدن به مودم حدود ۵ متر مودم هم مودم 4g همراه اول ممنون میشم کمک کنید

تکنولوژی مودم
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز


الان مشکلتون چیه من متوجه نشدم. میفرمایید که اتصالتون قطع شد بعد به مودم نزدیک شدید و مجددا متصل شده؟ خب پس احتمالا آنتن دهی wifi مودم برای لحظاتی دچار مشکل شده که قطع شده. ــ سروش قادری نسب در 5 سال قبل
1
از چه سیستم عاملی استفاده می کنید؟ Mac؟ Windows؟ Linux؟ یا ..؟ ــ ساناز رضایی در 5 سال قبل

برای همه سیستم عاملا همینه ــ ناشناس در 5 سال قبل

مشکل اینکه فقط باید در نزدیک مودم باشم تا وصل بشه ــ ناشناس در 5 سال قبل

يعني الان فقط تا ٥ متر اطرافش انتن دهي به درستي اتفاق ميوفته؟ أيا انتن هاي مودم رو جدا كرديد از مودم؟ انتن داشته اصلا؟ (و يه سوال عجيب ديگه) آيا فضاي خونتون خالي از هوا (خلأ) نشده؟ ? چون اگه هوا نباشه، انتن دهي به شدت افت ميكنه ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

لطفا زمانی که پاسخ پیام کسی رو میدید که نویسنده اون پستی نیست که دارید زیرش پیام میزارید، نام وی را با @ صدا بزنید که براش نوتیفیکیشن ارسال بشه و متوجه پیام شما بشه. برای این که میفرمایید برای تمام سیستم عامل ها به همین شکله، خب پس تا حدودی میشه تخمین زد مشکل از مودم باشه تا از دستگاه هایی که میخوان بهش متصل بشن. عموما مواردی رو که ما باهاش مواجه میشیم مشکل از کارت شبکه دستگاه گیرنده هست و با ری-استارت کردن شبکه مشکل مرتفع میشه. نام دقیق مودم چیه؟ ــ ساناز رضایی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

تنها چیزی هم که با این سوال شما به ذهن من رسید این بود که بعضی از گلها خاصیت دفع امواج و تشعشات رو دارند بطور مثال کاکتوس بشدت تاثیر میزاره تو پخش امواج رادیویی، برای خود من وقتی کاکتوس تو اتاق بود بشدت سرعتم پایین بود.کاکتوس رو از مودم دور کردم سرعتش بهتر شد. اینم یه نکته گفتم شاید مثمر ثمر واقع بشه....

جواب داده شده در امیر کریمی
30 امتیاز

1
اره نکته خیلی جالب و درستیه، همونطور که گفتم، چون کاکتوس باعث میشه هوای اطراف اون کم بشه و فضای اتاق رو میبره به سمت خلأ، قطعا بی تاثیر نبوده. ــ سعید مرادی در 5 سال قبل
2
وای خیلی جالبه اتفاقا منم توی یک مجله ای میخوندم که گیاهان باعث اخلال در امواج رادیویی و مخابراتی می شن و راستش خیلی باورم نمیشد. ممنون از شما که این نکته رو با ما هم به اشتراک گذاشتی ــ ساناز رضایی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


0

منم مودمم بعد از یک مدتی به شدت سیگنال دهی آنتنش افت کرده بود، بعد وقتی متخصص بررسیش کرد، گفتش که مودمم خود به خود ریست شده و چون به صورت پیش فرض فرکانس Frequency روی 2.4GHz هست باعث شده انتن دهیش کم بشه، بعد گذاشتش روی 5GHz و درست شد دوباره.

برای این کار هم باید در مودمتون وارد بشید. برای این کار در مرورگرتون آیپی زیر را وارد کنید:

http://192.168.1.1

بعد یک فرم میاد برای وارد شدن در مودمتون (البته باید با لن یا وای فای به مودم متصل باشید). نام کاربری و پیشفرض برای اکثر مودم admin است و رمز عبور هم برای مودم های مختلف یا همون admin است یا 1234.

بعد که وارد شدید، بگردید دنبال یک تب به اسم wireless، بعد از اون توی صفحه ای که باز میشه بگردید دنبال Radio یا Band (بسته به مودم های مختلف، متفاوته). خلاصه احتمالا به صورت پیش فرض روی 2.4GH.z است که میتونید بزاریدش روی 5GHz.

با این کار فاصله آنتن دهی مودم (و فکر می کنم سرعت ارتباط و میزان پهنای باند) افزایش پیدا میکنه.

جواب داده شده در سروش قادری نسب
788 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری