جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

بهبود رنک الکسا


1
0
1216

سلام دوستان من چند تا ویدیو درباره سئو دیدم که هرکی یه چیزی میگه یکی میگه backlink برای وب مناسبه و گوگل از طریق لینک هایی که میگیری میفهمه چقدر معتبر هستی یکی میگه نه یکی از چیزهایی که گوگل رو ناراحت میکنه backlink هست و حس میکنه میخوای گولش بزنی لطفا راهنماییم کنید کدوم درسته و چند راه بهم پیشنهاد بدید انجام بدم تا بتونم رتبه الکسا سایت هامو حداقل تا زیر 10 هزار بیارم (فعلا) کاری که تا حالا نتونستم.


یه سوال دیگه هم داشتم

برای اینکه بتونم برای یه سایت خبری محتوا خوب تولید کنم باید چیکار کنم میگن محتوا پادشاهه و تکراری هم نباید باشه ولی خوب مثلا یه مطلب که درباره رئیس جمهور هست تو همه سایت ها میزارن خوب یکیه چطوری کاریش بکنیم که تکراری نباشه و گوگل متن رو کپی فرض نکنه

و این مطالب توسط یه سری سایت ها که گذاشته میشن سریع تو گوگل ایندکس میشن چرا؟؟؟؟

تکنولوژی سئو
سوال شده در داود  فردعباسی
18 امتیاز


این سوال بهت کمکی نکرد؟ ــ سجاد شفی زاده در 5 سال قبل

سلام توضیحات گفته شد اما رتبه الکسا اینقدر معیار مهمی برای سنجش یک سایت نیست. البته نه اینکه پایین نیارید اما زیاد رو این مسئله مانور ندید.(حرف من نیست و خیلی از افراد خوبی که در این زمینه فعالیت می‌کنند اینطور میگن) ــ سارینا عمادی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

4

سلام دوست عزیز به غیر از توضیحاتی که دادن شاید گفتنه این موارد خالی از لطف نباشه؛ وجود بک لینک برای هر سایتی ضروری و مهم است اما اولا باید از تعداد خیلی زیاد استفاده نکنید و دوما اگر بک لینک را از سایت‌های نامعتبر بگیرید ممکن است باعث افت رتبه سایت شما در نتایج گوگل شود و کلا به ضرر سایت شما باشد. البته فراموش نکنید برای گرفتن بک لینک از سایت‌هایی استفاده کنید که مرتبط با موضوع سایت شما باشد نه از هر سایتی ( صرفا یک نظر شخصی و شاید از دید بقیه خیلی درست نباشه) و رعایت نکات زیر هم می‌تونه بهتون کمک کنه.

  • بک لینک از سایت‌های معتبر و شناخته شده بگیرید.
  • از یک سایت خیلی خوب و بزرگ چند لینک دریافت نکنید و تنها یک لینک خوبه و می‌تونه تاثیرگذار باشد..
  • اگر تا به حال اینکارو انجام ندادید، بهتره با یک سئوکار مشورت کنید.

اما برای سوال دومتون باید بگم که بهتره محتوا رو به قلم خودتون بنویسید تا تکراری نشه و البته حتی می‌تونید:

  1. در مورد چیزایی صحبت کنید که دیگران در موردش حرف نزدن و کلا به دید دیگه‌ای به lموضوع نگاه کنید.
  2. یا می‌تونید از چند سایت همزمان مطلبی را مطالعه کنید (ترجیحا سایت انگلیسی) و بعد ویس بگیرید و تمام توضیحاتی رو که یادتون هست رو برای خودتون بدید و حالا از روی ویس ضبط شده شروع به نوشتن کنید. به نظرم این روش خیلی خوبه و به خودم که خیلی کمک می‌کنه. موفق باشید.
ویرایش شده در 5 سال قبل
جواب داده شده در سارینا عمادی
537 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


4

سلام به شما دوست عزیز

در بحث لینک بیلدینگ یا همون بک لینک باید بگم که بک لینک مثل چاقو میمونه هم میتونه زندگی بده و هم زندگی رو بگیره ، اگه شما بک لینک هایی که میگیرید برای سایتتون موارد لازمش رو رعایت کنید میتونید نتایج عالی بگیرید . سایتی که میخواد به شما بک لینک بده باید موارد زیر رو داشته باشه:

1. دامین اتوریتی بالا 2. پیج اتوریتی بالا 3. اسپم اسکور پایین و نزدیک به صفر 4. و از همه مهمتر مرتبط با وب سایت شما باشه

اگر فکر میکنید نمیتونید همچین مواردی رو درست تشخیص بدید باید از یک سئو کار کمک بگیرید و اگر میخواید خودتون اینکار رو انجام بدید بهتره از ریپورتاژ آگهی در سایت های معتبری از جمله

زومیت زومجی دیجیاتو

و سایت های معتبری مثل این موارد استفاده کنید

باید بگم که ریپورتاژ آگهی هزینه ایی بیشتر از بک لینک داره ولی در کل میتونه چندین برابر بک لینک مفید واقع بشه .


محتوای خبری رو با روشی به نام بازنویسی تولید میکنند . خب اگر شما میخواید محتوای سایتتون رو از سایت های مطرح خبری مثل خبرگزاری فارس و ... بگیرید بهتره که از این روش استفاده کنید .

این روش دو حالت داره:

اولین مورد این هست که محتوای مقاله اون سایت باید کلمه به کلمه بازنویسی بشه و مترادف سازی صورت بگیره مثلا اگر متن شما به صورت زیر:

برترین نرم افزار های اندرویدی به بازار رسیدند.

باید تبدیلش کنید به چیزی مثل زیر:

برترین برنامه های سیستم عامل اندروید به مارکت ها رسیدند

دومین روش بازنویسی این هست که متن های مختلف در مورد اون متن رو در سایت های مختلف بخونید و از چیزی که در ذهنتون مونده یک مقاله بنویسید و مطلب بنویسید به این روش اختصاصی در بازنویسی میگن که اختصارا اختصاصی هم بهش میگن .

لازم میدونم در پایان این مطلب سابقه خودم رو هم بگم تا به شما اطمینان داده باشم که پاسخ من کاملا صحیح هست و میتونید بهش اعتماد کنید و پیش برید . بنده باقری هستم و در بیش از 500 پروژه سئو و تولید محتوا در مجموع شرکت داشتم .

جواب داده شده در امیرحمزه باقری
441 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری