جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

درمان رفع جوش های کمر


0
0
867

با سلام و وقت بخیر کمرم پر از جوش های ریز و درشت هست که خیلی اذیتم میکنن نزدیک سه هفته هم اب زرشک خوردم بعدش هم حتی رفتم حجامت کردم یذره بهتر شد ولی فایده نداشت حالا خواستم ببینم دارویی یا راه حلی برای درمان این جوش ها وجود داره؟ اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

پزشکی درمان
سوال شده در ایمان رودبندی
18 امتیاز


جوش ها قرمز رنگ هستن؟ همراه با خارش هم هستن؟ همیشگی هستن یا در یک فصول خاصی مشاهده میشوند؟ ــ محدثه حامدی نسب در 4 سال قبل

شوهر من هم کمر و سر شاده اش خیلی جوش داشت که با یک رژیم غذایی و مصرف آلوئه ورا، جوش شیرین، سیر و زردچوبه تونسته خیلی کنترلش بکنه. البته قبلش باید تشخیص بدید که جوش هاتون از چه مدلی هستند، اگر آکنه پوستی باشن خیلی جای نگرانی نیست و با مصرف یک سری مواد مغذی و ضدعفونی کننده قابل حل هستش. ــ محدثه حامدی نسب در 4 سال قبل

@محدثه.حامدی.نسب اره قرمز رنگ و همراه با خارش ولی اگه مثلا ۵۰ تا تو کمرم هست ۵ تاشون قرمز و خارش دارن بقیه کوچیک و و قهوه ای هستن که انگار فقط جاشون مونده تو تمام فصل ها اینجوره ــ ایمان رودبندی در 4 سال قبل

نظرتون در این مورد چیه؟ ــ ایمان رودبندی در 4 سال قبل

آها. براتون یک پاسخ مینوسیم ــ محدثه حامدی نسب در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

1

سه عامل اصلی برای ایجاد جوش هایی که در سوالتون ذکر کردید در کمر انسان، وجود دارد: (با فرض اینکه بیماری پوستی خاصی ندارید و جوش های کمرتون از جمله جوش های رایجی هستند که خیلی از افراد درگیرش هستند - به توجه به توضیحی که دادید، به احتمال خیلی زیاد جوش های شما هم جزو همین دسته هستند)

  1. استرس
  2. عرق کردن
  3. تغییرات هورمونی

معمولا افرادی که استرسی هستند در فصول گرم (مخصوصا کسانی که در شهر های گرمسیری زندگی میکنند)، همچنین اگر تغذیه آنها خالی از لبنیات فراوان و سبزیجات باشد، با مشکلی که شما دارید مواجه می شوند. آکنه های پوستی و زیرپوستی، مسئله خیلی حادی ایجاد نمیکنند و گاها خارش یا شکل بد آن ها آزردهنده است (البته اگر کورک یا ندول ها در بین آنها وجود نداشته باشد). جهت بهبود پوست کمر خود، کارهایی را میتوان انجام داد از جمله:

  • از شامپو بدن استفاده کنید: استفاده از شامپو بدن باعث خنک شدن پوست و از بین بردن چربی پوست شما می شود. این کار کمک بسزایی در جلوگیری از رویش بیشتر جوشها با زدودن تراکم چربی بر روی پوست شما خواهد کرد.

  • رژیم غذایی تنظیم کنید: جو دو سر، روغن درخت چای، آب زرشک (همانطور که خودتون هم فرمودید)، آلوئه ورا، جوش شیرین، سیر و زردچوبه از جمله موادی هستند که پس از میل کردن آنها، التیام بخش جوش های کمر شما خواهند بود. همچنین از مصرف مرغ های سنگین وزن (بیش از 2.5 کیلو) خودداری کنید چرا که حاوی هورمون های زیادی هستند. در رژیم غذایی، هدف شما باید جذب ویتامین A و E و آنتی اکسیدان ها باشد.

  • از استرس بپرهیزید: استرس یک موضوع مهم در ایجاد جوش های بدن هست. مخصوصا اکنه ها و جوش های کمر؛ برای افرادی که به صورت شدید با این جوش ها مواجه هستند، حتی مصرف قرص های آرامش بخش تجویز می شود، ولی در مورد شما، پیشنهاد میکنم که با خودکنترلی و عدم تمرکز به امورات استرس زا و هیجانی، از داشتن استرس زیاد جلوگیری کنید.

  • از لباس مناسب استفاده کنید: در زیر لباس های خود، از زیرپوش های نخی و نرم استفاده کنید. همچنین به هیچ عنوان از مواد عرق گیر استفاده نکنید، چرا که باعث انباشت شدن عرق در زیر پوست شما می شوند و عواقب بدی را برای پوست شما به همراه می آورند.

نکته: اکیدا پیشنهاد می‌شود که از کوله پشتی ها و وسایلی که در کمر شما برای طولانی مدت قرار میگیرند استفاده نکنید. لازم به ذکر است که تکیه دادن به صندلی ماشین، صندلی محل کار و .. در طولانی مدت باعث ایجاد عرق در پوست کمر شما شده و تشدید کننده جوش ها خواهد بود، لذا از این کار خودداری کنید.

امیدوارم که با انجام موارد فوق،؛ مشکلتان مرتفع شود.

جواب داده شده در محدثه حامدی نسب
1266 امتیاز

1
@محدثه حامدی نسب خیلی خیلی ممنونم ــ ایمان رودبندی در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری